dancing with the stars

Hier is plaats voor discussie over onderwerpen over de media.
De camera is de eenoog die koning is in het land van de media (Brigitte Raskin - 1947)

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

26 dec 2021, 19:57

vagelis schreef:
26 dec 2021, 09:09
zit er nu echt iemand te wachten om 2 mannen samen te zien dansen ?
wordt het "normale" binnenkort het "uitzonderlijke" ?
De prestatie vond ik uitzonderlijk goed, maar voor de rest ben ik akkoord.
Het vroegere normale (zal niet binnenkort) is 'nu' al abnormaal, oké, lees maar 'uitzonderlijk', geworden! :wink:
Mocht je de televisie geloven, zouden er meer homo's en lesbo's dan anderen zijn.
Ik durf tussen normaal en abnormaal, geen onderscheid meer te maken.
Op TV lopen ze ermee te koop, en lopen over van fierheid omdat ze homo zijn!?
Ik zie nochtans geen reden om fier te zijn omdat ik hetero ben. :roll:
Nee, want ik vind het doodnormaal. Maar goed ..., wat is vandaag nog normaal??? :mrgreen:

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

26 dec 2021, 20:55

Prima Vera schreef:
26 dec 2021, 12:10
vagelis schreef:
26 dec 2021, 09:09
zit er nu echt iemand te wachten om 2 mannen samen te zien dansen ?
wordt het "normale" binnenkort het "uitzonderlijke" ?
Walgelijke uitspraak. Niets anders te doen? Ga dan zelf een danske placeren met je vrouw én dan hoef je in ieder geval niet te kijken. Liever 2 mannen dan 2 lelijke scheten van man en vrouw.
Wat kinderachtig zeg ... ! Vind gij uzelf wel normaal? :roll:
En jawel, toevallig misschien, zie ik persoonlijk nog liever 2 lelijke scheten dansen als man en vrouw.
Zolang ze maar goed dansen natuurlijk. En daarbij, is lelijk zijn, dan soms abnormaal ...??? 8O
Beschouw jij uzelf als een soort Venus misschien? :D

vagelis
Lid geworden op: 29 okt 2007, 18:46

26 dec 2021, 23:16

prima vera
je zoon is homo, alle respect ! je bent er fier op, alle respect, héél normaal !
mijn dochter is hetero, ben ik fier op, ben ook blij dat ze hetero is.. als ik jouw berichten lees zou ik spijt moeten hebben dat ze niet lesbisch is...
heb mijn mening gepost zonder iemand in persoon te beledigen en dat doe jij nou net wel in elk bericht dat je plaatst beledig je mij in persoon ! dus ik hoef van u geen lessen over verdraagzaamheid te krijgen ! :roll:
ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

27 dec 2021, 00:50

vagelis schreef:
26 dec 2021, 23:16
prima vera
je zoon is homo, alle respect ! je bent er fier op, alle respect, héél normaal !
Nogmaals:
- Wat is normaal, of beter nog, wat is héél normaal??? :roll:
- En wat is abnormaal? Ik raak er eerlijk gezegd niet meer uit wijs.

Als we het allemaal gewoon zijn geworden, vinden we alles normaal.
En dàt alleen al, vind ik nu juist 'niet' normaal. :|
Ik zal dan zelf ook wel abnormaal zijn zekerst ...!? :oops: :|

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

27 dec 2021, 01:30

benq schreef:
26 dec 2021, 11:08
vagelis schreef:
26 dec 2021, 09:09
zit er nu echt iemand te wachten om 2 mannen samen te zien dansen ?
wordt het "normale" binnenkort het "uitzonderlijke" ?
Wat is daar zo abnormaal aan??????
Erger je U soms ook dat 2 vrouwen samen dansen
Vagelis en ook ik, en ja, velen met ons, ergeren ons gewoon aan het feit dat deze mensen ons voortdurend, en praktisch in elk Tv-programma, door de strot worden geduwd. Het ijkt wel alsof er geen anderen meer zijn.
We krijgen blijkbaar nog niet genoeg brol op dienen TV! Eindeloze herhalingen, eindeloze sport, en een rotfilm of voorstelling 'als tussenprogramma', waarvan ze als gaten tussen de zgn broodnodige boodschappen in, slordig aan elkaar lijken gebreid. :evil: :mrgreen:
En neen! Ik heb niets tegen homo's en lesbiennes, ik wil hen gewoon niet elke dag op mijn telloor!

vagelis
Lid geworden op: 29 okt 2007, 18:46

27 dec 2021, 08:27

zo is dat fazal ! :)
ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

27 dec 2021, 10:12

Wel ik ben blij dat ik jullie beiden beledigd heb. Is het persoonlijk? Ja, wie aan mijn kinderen komt, zal het voelen.

En lelijk ben je enkel als je een rot karakter hebt en zo zitten er hier! Voila de volgende belediging.

En Vagelis je hebt niets persoonlijks bedoeld met je post? Denk dan de volgende keer 5x na vooraleer je zo'n walgelijke uitspraken post.

vagelis
Lid geworden op: 29 okt 2007, 18:46

27 dec 2021, 10:25

heb de moderators als voor veel minder weten optreden ! het hoeft niet voor mij hoor en ik ga me zeker niet verlagen naar uw niveau en persoonlijke beledigingen en scheldwoorden gebruiken, echt niet ! :roll:
ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !

meredith
Lid geworden op: 18 jan 2009, 13:57

27 dec 2021, 11:05

vagelis schreef:
26 dec 2021, 13:07
zo is dat ! :)
niks tegen homo's, kleurlingen enz maar is het nu een verplichting dat in elk maar dan ook elk programma (zelfs in de reclame) een homo of lesbo of kleurling moet zitten ? moeten ze dat nu écht dagelijks door onze strot duwen ? is dat een weerspiegeling van het échte leven ? denk het niet... ik ken geen homo's of lesbo's... er zijn dagen, weken dat ik geen kleurling zie, al kan dat natuurlijk te maken hebben met de buurt waar ik woon !
vraag me trouwens af of cook een degelijke vertegenwoordiger is van de homo's... kan me niet voorstellen dat elke homo zich zo verwijfd gedraagt !
en dan is er nog eens het feit dat één van de vorige jaren cook MOEST winnen gewoon omdat hij homo is, er waren toen veel betere kandidaten ! net zoals nu, kan er zo meerdere opnoemen die beter waren dan cook maar nee, cook moet 1e eindigen ! zielig eigenlijk...
Voor sommige mensen is het moeilijk te aanvaarden dat de tijden veranderen. Toen ik nog thuis woonde (jaren 60) woonde er in de straat een zwarte student, later professor. Geen mens die daar commentaar op had, iedereen vond dat gewoon. Een eindje verder woonde er een homokoppel, samen met de moeder van een van hen. Nooit is daar enige afwijzing of commentaar op gekomen, integendeel die waren gewoon een deel van de buurt. Jarenlang heb ik een homo collega gehad. Een lieve vriendelijke man, zou nooit geroddeld hebben of iemand beledigd hebben. Dus wat is het probleem ? De tijd dat de pastoor die mensen verplichte om te trouwen en hun geaardheid onder de grond te stoppen is lang voorbij.
Wat die cook betreft, het is duidelijk dat hij , vooral door de steun van verhulst, minstens wekelijks moet opgevoerd worden bij de commerciële zenders. En dat heeft waarschijnlijk meer te maken met het geld dat verhulst in die zenders stopt dan met het feit dat hij homo is.
Tenslotte, wat is er mis met gekleurde mensen ? Biologisch gezien is dat eenvoudigweg een kwestie van meer of minder pigment in de huid.
Eendracht maakt macht

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

27 dec 2021, 11:26

Dank je Meredith. Zelf kijk ik er niet naar net zo min als ik naar G.Verhulst & Cook kijk. We kunnen J.Cook langs geen kanten lijden, netzomin als Jani (geef me dan maar Fred Van Leer).

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

27 dec 2021, 11:37

vagelis schreef:
27 dec 2021, 10:25
heb de moderators als voor veel minder weten optreden ! het hoeft niet voor mij hoor en ik ga me zeker niet verlagen naar uw niveau en persoonlijke beledigingen en scheldwoorden gebruiken, echt niet ! :roll:
Jij mag ongevraagd mensen beledigen omdat die niet in jouw schuif passen. Een wederwoord echter kan je niet hebben. 2 maten en 2 gewichten? Scheldwoorden? Weet jij wel wat een scheldwoord is? Ik denk het niet. Persoonlijke beledigingen? Die krijg je enkel geretourneerd als je dat zelf doet. En zoals ik reeds schreef wie m'n kinderen beledigt of kleineert, krijgt het dubbele terug. Echt wel!

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

27 dec 2021, 11:49

Prima Vera schreef:
27 dec 2021, 11:37
vagelis schreef:
27 dec 2021, 10:25
heb de moderators als voor veel minder weten optreden ! het hoeft niet voor mij hoor en ik ga me zeker niet verlagen naar uw niveau en persoonlijke beledigingen en scheldwoorden gebruiken, echt niet ! :roll:
Jij mag ongevraagd mensen beledigen omdat die niet in jouw schuif passen. Een wederwoord echter kan je niet hebben. 2 maten en 2 gewichten? Scheldwoorden? Weet jij wel wat een scheldwoord is? Ik denk het niet. Persoonlijke beledigingen? Die krijg je enkel geretourneerd als je dat zelf doet. En zoals ik reeds schreef wie m'n kinderen beledigt of kleineert, krijgt het dubbele terug. Echt wel!
Ach Prima Vera, reageer niet op die 2, ze hebben nog een lager IQ dan 25 dus 2X ernstig verstandelijk beperkt.

En nu ga ik van die 2 mijne bak vol krijgen :lol:
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

27 dec 2021, 11:57

benq schreef:
27 dec 2021, 11:49
Prima Vera schreef:
27 dec 2021, 11:37
vagelis schreef:
27 dec 2021, 10:25
heb de moderators als voor veel minder weten optreden ! het hoeft niet voor mij hoor en ik ga me zeker niet verlagen naar uw niveau en persoonlijke beledigingen en scheldwoorden gebruiken, echt niet ! :roll:
Jij mag ongevraagd mensen beledigen omdat die niet in jouw schuif passen. Een wederwoord echter kan je niet hebben. 2 maten en 2 gewichten? Scheldwoorden? Weet jij wel wat een scheldwoord is? Ik denk het niet. Persoonlijke beledigingen? Die krijg je enkel geretourneerd als je dat zelf doet. En zoals ik reeds schreef wie m'n kinderen beledigt of kleineert, krijgt het dubbele terug. Echt wel!
Ach Prima Vera, reageer niet op die 2, ze hebben nog een lager IQ dan 25 dus 2X ernstig verstandelijk beperkt.

En nu ga ik van die 2 mijne bak vol krijgen :lol:
Ik weet en besef wel dat je gelijk hebt maar af en toe moet er iemand opkomen voor die mensen, ik kan het niet laten. Maar ook ik heb nu ongeveer toch gezegd wat ik wou zeggen dus voor mij is dit ook het einde. En ik zou zeggen: vul je bakje met stro, komt het ook niet zo hard aan. :wink:

vagelis
Lid geworden op: 29 okt 2007, 18:46

27 dec 2021, 12:09

leren lezen... :roll:
écht leren lezen ! waar staat er ook maar enig scheldwoord in mijn postings ? van jouw postings kan ik er anders wel een hoop aanhalen ! :roll:
Laatst gewijzigd door vagelis op 27 dec 2021, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

27 dec 2021, 12:18

Prima Vera schreef:
27 dec 2021, 10:12
Wel ik ben blij dat ik jullie beiden beledigd heb. Is het persoonlijk? Ja, wie aan mijn kinderen komt, zal het voelen.

En lelijk ben je enkel als je een rot karakter hebt en zo zitten er hier! Voila de volgende belediging.

En Vagelis je hebt niets persoonlijks bedoeld met je post? Denk dan de volgende keer 5x na vooraleer je zo'n walgelijke uitspraken post.
Je hebt 'ons' niet beledigd PV, je hebt 'uzelf' beledigd met uw (walgelijk) commentaar.

En lelijk ben je enkel als je een rot karakter hebt en zo zitten er hier! Voila de volgende belediging.

En dat hieronder, is anders ook niet mis:

Wel ik ben blij dat ik jullie beiden beledigd heb. Is het persoonlijk? Ja, wie aan mijn kinderen komt, zal het voelen

Echt belachelijk! Voilà! :|
Laatst gewijzigd door Fazal op 27 dec 2021, 13:02, 2 keer totaal gewijzigd.