Ben op zoek naar gepensioneerden electronici

Hier kan je met elkaar discussiëren of vragen stellen over (exacte) wetenschappen en techniek.

simul
Lid geworden op: 06 feb 2010, 17:51
Locatie: Zingem

03 nov 2020, 13:46

Zelf ben ik 70 j en heel veel ervaring in elektronica ( en echt gefascineerd) in a zijn facetten .En daarom mijn vraag weet er iemand waar clubs zijn van wat ouderen die zich nog bezig houden met elektronica , geprogrammeerde elektronica enz . Heb zelf eigen labo . En misschien kunnen we samen iets ontwerpen .of helpen met herstellingen . Want alleen bezig zijn vind ik maar eentonig .

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

13 dec 2020, 10:09

Misschien deze twee wegen eens bewandelen:

1. probeer zelf een club op te starten. Misschien ken je iemand op het bedrijf waar je gewerkt hebt? Die persoon kan ook zijn contacten aanspreken.
Indien je op Facebook bent aangesloten, dan kun je daar je vraag kenbaar maken. Je bereikt dan ineens meer mensen.

2. contacteer de hogescholen eens. Veel van de studenten kennen in hun familiekring wel iemand die een generatie ouder is en die ook op z'n eentje bezig is. Vaak kun je een bericht uithangen 'ad valvas' of je doet het via een digitale weg. Spreek eens een docent aan. Hij kan je op een spoor zetten, vermoed ik.

nummer3
Lid geworden op: 25 jan 2021, 09:18

25 jan 2021, 09:24

Was voor kort ook in uw situatie. Daarom heb ik binnen de plaatselijke OKRA een repaircafé opgericht. Heb alzo rap 3 lotgenoten gevonden om mee samen te werken. Met succes trouwens. Ook effen proberen! Succes.

Itsme
Lid geworden op: 19 aug 2005, 20:07
Locatie: Grens Hageland - Kempen

04 mar 2021, 10:45

Probeer het eens bij de radio amateurs, daar wordt nog heel veel zelf gebouwd en geëxperimenteerd en samengevoegd met goedkope Chinese schakelingen.
Chi pecora si fa, il lupo mangia