Neurowetenschapper krijgt zelf een BDE

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

10 jan 2012, 00:42

Die haar boeken moeten verkopen en NIKS anders maar dat schijnt uw mierenverstand nog steeds niet te snappen!!
U beter informeren Paul, haar boek is nog niet eens uit..
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.
Gast

10 jan 2012, 03:41

wayti schreef:
Zoals ik aan Clausewitz reeds heb laten weten: De getuigenissen van Rulof zijn nep.
Mijn ervaringen met Rulof bewijzen het tegenovergestelde, net zoals mijn ervaringen met archeologen... Maar ik respecteer ieders mening...
Moet je zeker al stokoud zijn om nog ervaringen met Rulof te hebben gehad.
En wat voor ervaringen heb je met archeologen ??

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

10 jan 2012, 08:54

Simpelmans schreef het volgende: U beter informeren Paul, haar boek is nog niet eens uit..

DAAROM juist is die al aardig haar best aan het doen:

http://www.amazon.com/s?ie=UTF8&keyword ... ani&page=1


Mvg,
P.Siemons

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

10 jan 2012, 09:24

Wayti
Mijn ervaringen met Rulof bewijzen het tegenovergestelde, net zoals mijn ervaringen met archeologen
Dát is interessant.Met welke archeologen ben je op zoektocht geweest en waar?Had je de bijbel in je linkerhand en de schop in de rechter?Deel ons vlug elke nieuwe ontdekking mee.Hier zijn er een paar die er wel verstand van hebben.
Wie bewaakt de bewakers.

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

10 jan 2012, 16:09

Clausewitz schreef:Wayti
Mijn ervaringen met Rulof bewijzen het tegenovergestelde, net zoals mijn ervaringen met archeologen
Dát is interessant.Met welke archeologen ben je op zoektocht geweest en waar?Had je de bijbel in je linkerhand en de schop in de rechter?Deel ons vlug elke nieuwe ontdekking mee.Hier zijn er een paar die er wel verstand van hebben.
Het valt mij op dat je nu zonder kennis van zaken spreekt. Als je de boeken van Rulof kent, wat je nu als het ware aangeeft, dan weet je dat deze niets op heeft met de bijbel. Dus, waarom haal je hier die bijbel aan? :roll:
Alles is Één en die Éne is Alles.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

10 jan 2012, 16:21

Moet je zeker al stokoud zijn om nog ervaringen met Rulof te hebben gehad. En wat voor ervaringen heb je met archeologen ??
Jozef Rulof geboren 1898 gestorven 1952. Zooooooooooo oud moet ik dus ook nog niet zijn en trouwens de meeste ervaringen ervaringen zijn niet altijd stoffelijk maar kunnen ook geestelijk zijn... Ook heb ik mensen gekend die door hem genezen zijn toen hij nog leefde enz.. Maar het heeft weinig zin om op dit forum waar alles in het belachelijke wordt getrokken daar verder over uit te weiden. Het is en het blijven dus mijn ervaringen...
Dát is interessant.Met welke archeologen ben je op zoektocht geweest en waar?Had je de bijbel in je linkerhand en de schop in de rechter?
Waar heb ik iets geschreven over de Bijbel..? Ik heb de schop wel degelijk in mijn rechterhand gehad zowel in Stekene als in St-Niklaas. In een bepaald museum bevinden zich nog voorwerpen die ikzelf op gegraven heb. Wat en waar, voor jou een raden, voor mij een weten.. Tot daar...
Deel ons vlug elke nieuwe ontdekking mee.Hier zijn er een paar die er wel verstand van hebben
Herleid dat paar maar tot ene.. en dan nog.. trouwens er is al genoeg over Bijbelarcheologen die elkaar tegen spreken geschreven en gediscusieerd in andere topics. De ene beweerd alle bewijzen voor de Bijbel te hebben gevonden de andere ontkracht ze en men gaat vervalsingen zeker niet uit de weg om het gelijk te proberen bewijzen. Een professor die 30 jaar ongestoord in oude bibliotheken vertoefde bleek al die tijd met een scheermesje prachtige vellen uit oude manuscripten te hebben gesneden... De voorgeschiedenis van Het evangelie van Judas is een tiest verhaal over verraad, ongedekte cheque's, dealers die een koekje van hun eigen deeg terug krijgen en zelfs een moordaanslag.. en zo kan ik nog uren doorgaan wat niet de bedoeling is van dit topic..
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.
Gast

10 jan 2012, 16:43

wayti schreef: Waar heb ik iets geschreven over de Bijbel..? Ik heb de schop wel degelijk in mijn rechterhand gehad zowel in Stekene als in St-Niklaas. In een bepaald museum bevinden zich nog voorwerpen die ikzelf op gegraven heb. Wat en waar, voor jou een raden, voor mij een weten..
OK, laat me eens raden... Baudeloo ?

"Dankzij de gulheid van de graven van Vlaanderen, de clerus en de Wase adel slaagde de abdij van Boudeloo erin een indrukwekkend grondbezit op te bouwen, vooral in de streek van Hulst en Axel en in het Waasland. Naast het klooster bezat Boudelo toevluchtsoorden in Sint-Niklaas, Stekene, Hulst, Antwerpen, Brugge en Gent, molens en hofsteden (bijvoorbeeld de Lysdonckhoeve in Sinaai). De abdij beschikte over allerlei privileges en rechten, waardoor zij haar welstand kon verhogen: vrijstellingen van tolgeld, cijnzen en renten, tienderechten en visrecht in de Durme."

Spijtig dat iemand die vloer verprutst heeft bij de restauratie. Weet je over welke vloer ik het heb ?
Gast

10 jan 2012, 22:35

talisman schreef:
wayti schreef: Waar heb ik iets geschreven over de Bijbel..? Ik heb de schop wel degelijk in mijn rechterhand gehad zowel in Stekene als in St-Niklaas. In een bepaald museum bevinden zich nog voorwerpen die ikzelf op gegraven heb. Wat en waar, voor jou een raden, voor mij een weten..
OK, laat me eens raden... Baudeloo ?

"Dankzij de gulheid van de graven van Vlaanderen, de clerus en de Wase adel slaagde de abdij van Boudeloo erin een indrukwekkend grondbezit op te bouwen, vooral in de streek van Hulst en Axel en in het Waasland. Naast het klooster bezat Boudelo toevluchtsoorden in Sint-Niklaas, Stekene, Hulst, Antwerpen, Brugge en Gent, molens en hofsteden (bijvoorbeeld de Lysdonckhoeve in Sinaai). De abdij beschikte over allerlei privileges en rechten, waardoor zij haar welstand kon verhogen: vrijstellingen van tolgeld, cijnzen en renten, tienderechten en visrecht in de Durme."

Spijtig dat iemand die vloer verprutst heeft bij de restauratie. Weet je over welke vloer ik het heb ?
Weet je het écht niet mr. ADB ??

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

10 jan 2012, 23:10

Weet je het écht niet mr. ADB ??
Voor jou een raden, voor mij een weten..
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

07 feb 2012, 22:49

Misschien zou het goed zijn om het begin van dit topic nog eens te lezen: NEUROWETENSCHAPPER KRIJGT ZELF EEN BDE...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

09 feb 2012, 10:08

op verzoek van Wayti, worden zijn topics afgesloten
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet