Er worden steeds meer Paranormale kinderen geboren.

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

16 jan 2012, 20:35

Tweeduizend jaar geleden is het reeds voorspeld dat het langs alle kanten op ons af zal komen .. mensen zullen dromen dromen, visioenen zien enz..

PARANORMALE KINDEREN OP DE NEDERLANDSE TELEVISIE…
In iedere aflevering worden de nodige bewijzen geleverd dat het hier zeker niet om fantasie gaat maar dat de kinderen werkelijk contact maken met overleden personen.

Inhoud van de afleveringen van 1 tot 8…
De 10 jarige Miranda heeft veel problemen met haar paranormale gave. Zij ziet al sinds vier jaar geesten en is telepathisch. Liesbeth komt al heel snel tot de kern van haar probleem. Miranda heeft op 6-jarige leeftijd iets heel ingrijpends meegemaakt, namelijk toen ze de moord op haar vriendinnetje voorspelde. Volgens Liesbeth is Miranda bang van de geesten op haar kamer omdat ze op 6-jarige leeftijd zo’n traumatische paranormale ervaring heeft meegemaakt. Liesbeth gaat de kamer van Miranda reinigen zodat ze daar niet meer bang hoeft te zijn.

De 12-jarige Juul kan aan iemands aura zien hoe iemand zich voelt. Haar gave is erg vermoeiend voor Juul, want ze krijgt de hele dag informatie door. Kan Liesbeth haar helpen zich meer voor haar gave af te sluiten?De 10-jarige Bon ziet zijn hele leven al geesten, maar tijdens een bezoekje van Liesbeth blijkt hij nog meer te kunnen. Is deze gave niet te veel voor hem?

De 13-jarige Yoeri ziet geesten van overleden mensen waaronder zijn opa en een soldaat. Hij is niet bang voor deze geesten maar vindt het moeilijk om met ze te communiceren. Daarnaast heeft yoeri het probleem dat zijn vader erg sceptisch t.o.v. zijn paranormale gave. Kan Liesbeth Yoeri helpen om dit bewijs te vinden om zo de vader te overtuigen?

Voor de 8-jarige Daniel zijn de paranormale ervaringen zeer normaal. Het hoort al zo lang bij zijn leven dat hij het helemaal niet gek vindt om overleden mensen te zien. Wat wel een probleem is door de gave van Daniel is dat hij pijntjes overneemt van andere kinderen. Hij voelt precies wat een ander kindje mankeert en dit maakt Daniel erg vermoeid. Kan Liesbeth hem hierbij helpen?

De 13-jarige Iris ziet geesten in het huis waar ze woont en daar is ze bang van. Wat ze erg eng vindt, is dat ze geesten niet altijd ziet, maar wel altijd voelt. Iris wil graag meer controle over haar gave.

De 11-jarige Joey was 4 jaar toen hij zijn eerste paranormale ervaring had. Hij zag kleuren om mensen heen, aura’s genoemd. Joey ziet ook geesten. Waar Joey graag de hulp van Liesbeth voor wil inroepen, is het feit dat hij sinds kort ook pijn kan zien bij andere mensen. Dit is voor hem nieuw en daardoor verwarrend. En het kost hem ook veel energie om zich steeds af te moeten sluiten voor de pijn die hij steeds waarneemt. Kan Liesbeth Joey helpen om meer controle over zijn gave te krijgen?

Mickey en zijn ouders willen graag hulp van Liesbeth omdat Mickey wil leren hoe hij zich kan afsluiten voor de gevoelens van andere mensen. Sam ziet altijd één bepaalde geest uit haar kast komen. Ze weet dat hij Arno heet maar meer ook niet. Kan Liesbeth er samen met Sam achter wie Arno is? Willem wil van Liesbeth leren hoe hij zijn gave meer kan ontwikkelen.

Shakirah ziet van kleins af aan al geesten. Sinds de familie Kops is verhuisd durft ze niet meer alleen naar boven en slaapt ze heel slecht. Shakirah noemt de geesten die ze eng vindt de ‘stoute’ geesten. Kan Liesbeth erachter komen wat er in het huis aan de hand is en wat de ‘stoute’ geesten van Shakirah willen?

Andras ziet en praat met geesten, al sinds hij 10 jaar was. Hij heeft voornamelijk veel contact met zijn oma Reina, de moeder van zijn adoptiemoeder. Hij vindt het moeilijk om te begrijpen wat Reina wil en hoopt dat Liesbeth hem daarbij kan helpen.

De 11-jarige Eva ziet al haar hele leven geesten in en om het huis, waaronder haar overleden broertje. Sinds een tijdje ziet ze ook een overleden meisje op school, terwijl over haar dood nog niks bekend was. Eva wil van Liesbeth weten waarom dit meisje langskomt. Jack is 13 jaar en krijgt nare energieën van geesten en wil daar vanaf. Hij durft soms niet eens meer in zijn eigen kamer te slapen, omdat hij een meisje hoort huilen in de hoek van zijn kamer. Liesbeth gaat naar Jack toe en komt er al heel snel achter waar de nare energieën vandaan komen en hoe ze dit moet oplossen.
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

roel
Lid geworden op: 31 dec 2006, 01:41
Locatie: Wetteren

17 jan 2012, 01:46

"Een paranormaal kind" Wayti, wat moet ik mij voorstellen bij zo'n fenomeeen?
Probeer dat eens uit te leggen op een voor mij begrijpelijke manier, want ik moet eerlijk bekennen dat dergelijke verschijningsvorm mijn menselijk begrip overstijgt.
Zeg eens Woef, kan dat iets zijn zoals "onsliefvraake van Banneux" ?

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

17 jan 2012, 13:53

Steeds meer paranormale kinderen? Nee hoor, steeds meer geldbeluste tv-makers die er een zootje van maken. En lichtgelovige kwasten die er intrappen.
Van deze site iets meer uitleg over het geval Miranda.

Miranda heeft gezien hoe haar vriendin Kelly door haar moeder werd vermoord en hoe die moeder getracht heeft om na haar afschuwelijke daad zelfmoord te plegen. Liesbeth vroeg terecht aan Miranda of ze die beelden zag voordat de moord had plaatsgevonden of daarna. Miranda antwoordde eerlijk met daarna. Kan Miranda de informatie hebben gekregen uit de krant, televisiebeelden of via haar ouders? Nee, dat was onmogelijk zegt haar moeder die zelf ook over paranormale gaven beschikt. Miranda kwam met de details toen nog niemand daarvan op de hoogte was. Het is vier jaar geleden en we kunnen het moeilijk controleren. [...] uit de stukken over de rechtszaak blijkt dat Kelly niet vermoord is zoals Miranda dat zag. Miranda gaf aan dat Kelly haar keel werd dichtgeknepen. Dat klopt niet. De moeder van Kelly liet haar stikken door de neus dicht te knijpen.

Grappig: mam die beweert ook 'begaafd' te zijn. Maar daar natuurlijk nooit ook maar enige erkenning voor gekregen heeft. Een geval Munchausen-by-proxy?
Uiteraard zal dat mechaniekske van wayti uitsluitsel brengen in het voordeel van Miranda, alleen spijtig dat we daar zolang op zullen moeten wachten. Of zou wayti dat verhaal over zijn machien ook gewoon maar verzonnen hebben? Ik ben haast zeker van wel.
Ni Dieu, Ni Maître

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

17 jan 2012, 15:47

Of zou wayti dat verhaal over zijn machien ook gewoon maar verzonnen hebben? Ik ben haast zeker van wel.
Toch wel tof hé zondervrees dat gij daar bij waard en gezien heeft hoe die moeder vermoord werd...

Dit is typisch voor Skep ze gaan zoeken tot ze iets vinden waarmee ze de mensen kunnen doen twijfelen.. en dat ene verhaal (dat trouwens niet kan gecontroleerd worden of het waar is) gaan ze dan opblazen om zogezegd te bewijzen dat het paranormale niet bestaat. Zoooooooooooo doorzichtig man.. en geeft het een verklaring voor de honderd andere gevallen, neen.. De bedoeling is zuiver (of beter onzuiver) het paranormale bestaat niet dus het zijn allemaal bedriegers of fantasten...

Prachtige lieve onwetende kinderen (die zelfs soms lijden onder hun gave) belazeren de boel.. ERBARMELIJK....

Trouwens raast maar rustig voort over dat apparaat steeds opnieuw en opnieuw, alsiof uw plaat blijft hangen.. Heb je niks anders meer te vertellen..., of ben je bang Zondervrees dat ik dan toch gelijk zal krijgen.. Tja het moest eens waar zijn hé, wat dan? Ga je dan je ongelijk durven toegeven?

Net zoals die vader van dat ene kind die was zo sceptisch dat hij zijn eigen kind niet durfde geloven tot hij HET bewijs kreeg, en net zoals die sceptische wetenschappers die dan toch zijn BDE kreeg (andere topic)..

We leggen orbsen en Vortexen vast op foto's en film, we ontvangen stemmen op band en TV, we hebben helderzienden (goede en minder goede) we hebben paranormale kinderen. Er zijn voorspellende dromen, telepatische contacten, onverklaarbare spookhuizen, geestesverschijningen enz.. Langs alle kanten komt het op ons af en toch hardnekkig blijven volhouden dat het allemaal fantasie is. Dat vind IK nu echt ongelofelijk...

En dan is er nog 1 miljoen dollar te verdienen als je kan bewijzen dat er GEEN leven na de dood is.. en Zondervrees heb je de claim al opgeeist..? Tot hier toe staat ze net als die van James Randi nog steeds open..

PS: Ge moet JUISTE informatie geven en geen insuniaties...Lees eens goed:

althans eenmaal, de neus van die [slachtoffer] dichtgeknepen
en/of dichtgeknepen gehouden en/of (vervolgens) meermalen, althans eenmaal de mond van die [slachtoffer] dichtgedrukt en/of dichtgedrukt gehouden, tengevolge waarvan voornoemde [slachtoffer] is overleden;

Met de neus alleen dicht te houden ga je niet stikken wel als je de MOND erbij dichthoud.. of moet ik er een tekeningetje van maken...?
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

17 jan 2012, 17:31

wayti schreef: Er zijn voorspellende dromen, telepatische contacten, onverklaarbare spookhuizen, geestesverschijningen enz.. Langs alle kanten komt het op ons af en toch hardnekkig blijven volhouden dat het allemaal fantasie is. Dat vind IK nu echt ongelofelijk...
Op Youtube staat een filmpje van een man wiens vrouw ook met een gelijkaardig fenomeen kampt en de dokters en psychologen voor een onoplosbaar raadsel plaatst:

http://www.youtube.com/watch?v=6AQFuQG6bJk
Gast

17 jan 2012, 18:19

MichelN schreef:
wayti schreef: Er zijn voorspellende dromen, telepatische contacten, onverklaarbare spookhuizen, geestesverschijningen enz.. Langs alle kanten komt het op ons af en toch hardnekkig blijven volhouden dat het allemaal fantasie is. Dat vind IK nu echt ongelofelijk...
Op Youtube staat een filmpje van een man wiens vrouw ook met een gelijkaardig fenomeen kampt en de dokters en psychologen voor een onoplosbaar raadsel plaatst:

http://www.youtube.com/watch?v=6AQFuQG6bJk
Ik heb hier wél in een deuk gelegen he zeg !. Vergeet ook niet naar deel 2 te kijken.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

17 jan 2012, 18:55

wayti schreef:
Of zou wayti dat verhaal over zijn machien ook gewoon maar verzonnen hebben? Ik ben haast zeker van wel.
Toch wel tof hé zondervrees dat gij daar bij waard en gezien heeft hoe die moeder vermoord werd... […]
En jij leest niets en kijkt niets na, zelfs niet de link naar de proces-stukken… Maar wél anderen van vanalles te beschuldigen! LEUGENAAR!
Die kleine vertelt over de moord na de moord, geen voorspelling dus, en de details die ze niet kon kennen, wel die kende ze gewoon niet.
Ga jij maar met je onbestaande apparaatje spelen!
Ni Dieu, Ni Maître

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

17 jan 2012, 20:12

Ach ZV , mischien speelt ie nog best met zijn bestàànd apparaatje.
Dat doen onwetende baby's ook. :wink:

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

17 jan 2012, 20:18

Wayti vraagt zich niet af:
PARANORMALE KINDEREN OP DE NEDERLANDSE TELEVISIE…
In iedere aflevering worden de nodige bewijzen geleverd dat het hier zeker niet om fantasie gaat maar dat de kinderen werkelijk contact maken met overleden personen.


Waarom zouden kinderen die gave bezitten???
Durf jij nu echt nooit sceptisch te zijn Wayti?
Jou kunnen ze echt àlles wijsmaken.
Enfin, je fantasiën werden reeds ontmaskerd.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

17 jan 2012, 21:34

Reini schreef:Wayti vraagt zich niet af:
PARANORMALE KINDEREN OP DE NEDERLANDSE TELEVISIE…
In iedere aflevering worden de nodige bewijzen geleverd dat het hier zeker niet om fantasie gaat maar dat de kinderen werkelijk contact maken met overleden personen.

Waarom zouden kinderen die gave bezitten???
Durf jij nu echt nooit sceptisch te zijn Wayti?
Jou kunnen ze echt àlles wijsmaken.
Enfin, je fantasiën werden reeds ontmaskerd.
En wat nog grappiger is: wayti heeft zijn teksten over die paranormale kinderen gewoon uit een programma-boekje van een commerciële zender gehaald. Van die 'nodige bewijzen' weet hij zelf helemaal niks!
Wayti is gewoon een fantast die zelfs denkt te weten dat hij aan een apparaat meewerkt dat alles wat paranormaal is gaat bewijzen.
Een leugenaar dus. Het erge is: waarschijnlijk beseft hij dat zelf niet eens.
Maar goed, ik wacht op de resultaten van dat machientje van hem, ooit ging het maar enkele dagen duren vooraleer het ultieme bewijs geleverd zou worden. Een paar dagen later denkt hij zelf dat het misschien wel eens veel later zou worden. Maar niet gevreesd: alhoewel nooit uitgevoerd, het resultaat zal al wayti's standpunten bewijzen.
Lijkt wel op die fantast van een Sheldrake: die gebruit ook de 'uitkomst' van nooit uitgevoerde experimenten als 'bewijs' voor zijn krankjorume theorietjes.
Ni Dieu, Ni Maître

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

17 jan 2012, 23:04

Fantasie- en gevoelloze ( het indenkend vermogen van) mensen zeiden ook in de tijd van Jules Verne dat er een steekje aan hem los was. Veel wat in zijn werken zeer opzienbarend en als onwerkelijk werd beschouwd is nu de gewoonste zaak van de wereld. Oké de uitvoeringen zijn anders maar de mogelijkheden zijn er wel. Dus is het niet onmogelijk dat er ooit eens een verbinding mogelijk is vanuit andere gebieden waar ook leven is. En met die andere gebieden bedoel ik gebieden die opgebouwd zijn vanuit een andere materie soort dan het aardse wat wij dagelijks zien dit omdat wij als mens maar een beperkte en afgebakende waarneming vermogen hebben middels de aanwezige lichamelijke sensoren (zintuigen) die wij als mens bezitten.

aangaande het boeken van jules Verne een stukje uit de site: http://www.uu.nl/wetfilos/wetfil05/literatuur/verne.htm


hier dat stukje tekst:

We hebben, zoals gezegd, te maken met machines die een ervaring mogelijk maken, een dimensie ontsluiten, maar ook met machines die teksten genereren. Compère (1980) noemt de machines in de boeken van Verne machines à écrire. In elke roman zijn schrijvende personnages aanwezig. Ferguson, Aronnax, Robur en tal van anderen houden een wetenschappelijk dagboek bij, dat uiteindelijk in een wetenschappelijke verhandeling moet resulteren. Maar het experiment brengt meer teksten voort, die tot andere genres behoren, zoals dagbladartikelen of meer populaire verslagen - de tekst die uiteindelijk door de machine gegenereerd wordt is natuurlijk het boek van Verne zelf, dat als een verslag van een waar gebeurde gebeurtenis wordt gepresenteerd. Dankzij de machine wordt het immense, grandiose en spectaculaire (de diepzee, de iterstellaire ruimte, het binnenste van de aarde) zichtbaar, en dit zet de betrokkenen ertoe aan een tekst te produceren die, zonder het apparaat, nooit geschreven had kunnen worden. Aronnax zegt, wanneer de reis haar einde nadert: “J’avais maintenant le droit d’écrire le livre de la mer” (548) - eindelijk is hij bevoegd en bekwaam om een betrouwbare, gezaghebbende tekst te schrijven. Zijn eerdere werk was speculatief en hypothetisch. Doxa heeft nu plaats gemaakt voor épistémè.
Alles is Één en die Éne is Alles.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

18 jan 2012, 11:20

janx schreef:[...] En met die andere gebieden bedoel ik gebieden die opgebouwd zijn vanuit een andere materie soort dan het aardse wat wij dagelijks zien dit omdat wij als mens maar een beperkte en afgebakende waarneming vermogen hebben middels de aanwezige lichamelijke sensoren (zintuigen) die wij als mens bezitten. [...]
Verne had het nooit over onwaarneembare toestanden. En geen enkel van zijn fantastische verhalen gaan over een hiernamaals.
Als je denkt dat die 'andere soort materie' kan bestaan dan moet je dat maar eens aantonen.
Overigens, hoe kan jij, met die beperkte en afgebakende waarneming, weten dat er dingen zijn die daarbuiten vallen?
Ni Dieu, Ni Maître

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

18 jan 2012, 12:55

Janx , ik denk dat Verne vooral inzag tot wat het menselijk verstand in staat is: hij kon toen reeds vergelijkingen maken met wat de mens in het verleden (niet) kon en in zijn eigen tijd wél.
En hij was ook intelligent.
In feite kan men dan min of meer voorspellingen maken.
Je andere dimensies heb je er voor het gemak zelf bijgehaald.
Je schrijft: En met die andere gebieden bedoel ik gebieden die opgebouwd zijn vanuit een andere materie soort dan het aardse wat wij dagelijks zien
Dat stoelt op niks, behalve jouw fantasie.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

18 jan 2012, 13:34

Enfin, je fantasiën werden reeds ontmaskerd
.

Oh ja wat, waar, wanneer.????
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

18 jan 2012, 13:50

En wat nog grappiger is: wayti heeft zijn teksten over die paranormale kinderen gewoon uit een programma-boekje van een commerciële zender gehaald. Van die 'nodige bewijzen' weet hij zelf helemaal niks!
Jij maakt toch graag mensen leugenachtig hé, ja als je het niet kan ontkennen dan maar een andere tactiek gebruiken: de andere mens leugenachtig maken.. Typisch Skepp...Wel beste man natuurlijk heb ik mijn posting overgenomen uit het boekje of dacht je dat ik alles ging herschrijven om jou te plezieren, wel dan denk je verkeerd. Maar daar bij komt dat ik de meeste afleveringen ook ZELF gezien op TV... Ik heb ze hier trouwens opgeslagen liggen op een stick en heb jij ze ook gezien???
Wayti is gewoon een fantast die zelfs denkt te weten dat hij aan een apparaat meewerkt dat alles wat paranormaal is gaat bewijzen.
Een leugenaar dus.
Afwachtten wie de leugenaar zal zijn jij of ik...
Maar ik weet zelfs al wie, jij gist er nog naar en nu begin je weer over dat apparaat om de aandacht af te leiden van het onderwerp.. (heel doorzichtig)
Maar goed, ik wacht op de resultaten van dat machientje van hem, ooit ging het maar enkele dagen duren vooraleer het ultieme bewijs geleverd zou worden.
Oh ja waar staat zwart op wit geschreven dat dit ik geschreven heb dat dit maar enkele dagen ging duren.. Jij bent hier de Leugenaar maar dat hebben de meesten op dit forum blijkbaar nog steeds niet door (op enkele mensen na)
Een paar dagen later denkt hij zelf dat het misschien wel eens veel later zou worden. Maar niet gevreesd: alhoewel nooit uitgevoerd, het resultaat zal al wayti's standpunten bewijzen. Lijkt wel op die fantast van een Sheldrake: die gebruit ook de 'uitkomst' van nooit uitgevoerde experimenten als 'bewijs' voor zijn krankjorume theorietjes.
Wie laatst lacht best lacht... en nu terug naar het onderwerp heb je een verklaring hoe het komt dat het ene kind zelfs dieren aanvoelde, het andere geesten zag MET beschrijving enz...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.