Er worden steeds meer Paranormale kinderen geboren.

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

22 jan 2012, 12:46

H2 schreef:
Daar viert de beschaving hoogtij.

Maar goed ook dacht ik.
De mens is van nature een gewelddadig wezen; dat is doorheen de geschiedenis genoegzaam bewezen.
Als dat nu beperkt blijft tot verbale agressie, (om zich uit te leven) is dat op zich niet zoooo slecht.
Maar niet iedereen doet het Henriëtte: ligt veel aan opvoeding en scholing.
Wij leerden netjes met 2 woorden spreken :wink:
Hier viert de testosteron bij de mannen soms hoogtij.
De één maakt gebruik van scheldwoorden, de ander ironie, een ander sarcasme. En elke groep begrijpt het van elkaar perfect.
Van zodra men zich begint te ergeren aan bepaalde uitspraken is het van dattum.
Daar kan je niks aan veranderen. Oorlogje op papier....

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

22 jan 2012, 12:59

Reini schreef: Oorlogje op papier....
Juist.
En dat durft men niet i.r.l.
Dat is wat beschaving wordt genoemd.
Het niet durven openlijk voor een ieder zichtbaar (met open vizier) oorlogje voeren.

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

22 jan 2012, 13:35

Henriette 2 schreef:
Reini schreef: Oorlogje op papier....
Juist.
En dat durft men niet i.r.l.
Dat is wat beschaving wordt genoemd.
Het niet durven openlijk voor een ieder zichtbaar (met open vizier) oorlogje voeren.
Is toch normaal: anders moet er écht gevochten worden. Is dat beter?
Nu geeft men de hand aan elkaar als begroeting: is eigenlijk een oude gewoonte om te laten blijken dat men geen wapen in de hand heeft.
Op een forum frustraties uiten is in feite een goede uitlaatklep.
Zoals een ruzie in het huishouden ook klare wijn schenkt.
Waar iedereen zwijgt onstaat haat.
Wie er niet tegen kan dat er al eens op de man gepeeld wordt, gaat naar seniorennet-café, of schrijft gedichtjes.

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

22 jan 2012, 13:49

Zeker.
Maar misschien kan eens overwogen worden waar men mee bezig is.
Al vrees ik 't ergste..

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

22 jan 2012, 22:33

Henriette 2 schreef:[…]
Juist.
En dat durft men niet i.r.l. […]
Toch wel. Iedereen mag naar mijn stamcafé komen en zijn of haar mening hardop spuien. En als ik er ben en die mening bevalt mij niet dan zal ik dat zonder enige schroom kenbaar maken.
Omgekeerd mag elkeen laten weten waar ik hen kan ontmoeten en weerwerk mag bieden.
Ni Dieu, Ni Maître

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

23 jan 2012, 00:27

Zondervrees schreef:
Henriette 2 schreef:[…]
Juist.
En dat durft men niet i.r.l. […]
Toch wel. Iedereen mag naar mijn stamcafé komen en zijn of haar mening hardop spuien. En als ik er ben en die mening bevalt mij niet dan zal ik dat zonder enige schroom kenbaar maken.
Omgekeerd mag elkeen laten weten waar ik hen kan ontmoeten en weerwerk mag bieden.
Ik denk dat Zondervrees bodybuilder is of Superman.
Hij doet dus zijn naam eer aan. :wink:

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

23 jan 2012, 13:38

Ja, an der Theke.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

23 jan 2012, 23:46

Even terug naar het onderwerp...

Het is duidelijk dat Nederland en de USA veel meer open staan voor het paranormale dan hier in ons bekrompen landeke. Er is zelfs een society van paranormale research opgericht door studenten: The Penn State Society, bestaat nu reeds 10 jaar. Deze week botste ik (bij toeval?) op een documentaire van hen.. Zij gebruiken de allernieuwste technieken zoals EVP, infra-rood camera's, temperatuurmeters e.a om hun paranormale onderzoeken bij te staan en hebben reeds prachtige resultaten geboekt. Veel angstige mensen zijn reeds door hen geholpen.. Het loont zeker de moeitte om eens op hun website te grasduinen of u de documentaires uitgegeven door History Channel aan te schaffen en uzelf te overtuigen..

Mvg: Wayti

http://paranormalresearchsociety.org/overview-history/
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

24 jan 2012, 12:23

Het bewijst vooral dat in Nederland en de VS veel meer goedgelovigen rondlopen.
En dat van die Paranormal Society, dat is vooral een tv-programma dat niets met wetenschappelijk onderzoek te maken heeft.
Hoe zou het toch met dat apparaatje van wayti zijn? Grote stilte...
Ni Dieu, Ni Maître

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

24 jan 2012, 12:30

Zondervrees schreef:Het bewijst vooral dat in Nederland en de VS veel meer goedgelovigen rondlopen.
En dat van die Paranormal Society, dat is vooral een tv-programma dat niets met wetenschappelijk onderzoek te maken heeft.
Hoe zou het toch met dat apparaatje van wayti zijn? Grote stilte...
Zijn talrijke patentaanvragen zijn tot hiertoe zonder gevolg gebleven. :lol:
Wie bewaakt de bewakers.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

24 jan 2012, 13:22

En dat van die Paranormal Society, dat is vooral een tv-programma dat niets met wetenschappelijk onderzoek te maken heeft.
Hoe zou het toch met dat apparaatje van wayti zijn? Grote stilte...
Het wordt steeds ongelofelijker hoe sommigen hun standpunten proberen te verdedigen. ...

Zodus als men gebruikt maakt van door de wetenschap ontworpen toestellen om paranormale activiteit te meten en daar ook in slaagt is men ook al niet meer wetenschappelijk bezig... Tja... ????
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

24 jan 2012, 13:51

wayti schreef:
En dat van die Paranormal Society, dat is vooral een tv-programma dat niets met wetenschappelijk onderzoek te maken heeft.
Hoe zou het toch met dat apparaatje van wayti zijn? Grote stilte...
Het wordt steeds ongelofelijker hoe sommigen hun standpunten proberen te verdedigen. ...

Zodus als men gebruikt maakt van door de wetenschap ontworpen toestellen om paranormale activiteit te meten en daar ook in slaagt is men ook al niet meer wetenschappelijk bezig... Tja... ????
Dus je apparaat werkt? Had dat eerder verteld! Kan je ons beelden, stroomschema's, plannen e.d. bezorgen?
Of ben je weer toekomstgericht bezig?
Ni Dieu, Ni Maître

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

24 jan 2012, 17:20

Alles is Één en die Éne is Alles.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

24 jan 2012, 19:51

janx schreef:Voor geintresseerden: […]
Zo, ene mijnheer Gregg Braden trapt al direct na 10 seconden in de val: hij begint over kwantumtheorie en geeft prompt blijk van een volkomen onwetendheid van diezelfde theorie. Belachelijk gewoon. Een nitwit met hoog sofenpraatgehalte.
Ni Dieu, Ni Maître

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

24 jan 2012, 19:59

Wat wetenschappelijke praatjes erbij helpt om het ongelooflijke gelofelijk te maken. De trucjes van de foor.
Maar ik blijf me afvragen hoe een geest, die geen lichaam meer heeft, dat bleef hier tenslotte achter, een stemgeluid kan produceren.
Daar is toch hardware voor nodig?
We wachten op de verklaring van Weet-ie.