Er worden steeds meer Paranormale kinderen geboren.

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

24 jan 2012, 21:54

Reini schreef:[…] Maar ik blijf me afvragen hoe een geest, die geen lichaam meer heeft, dat bleef hier tenslotte achter, een stemgeluid kan produceren.
Daar is toch hardware voor nodig?
We wachten op de verklaring van Weet-ie.
Ah, maar daar moet dat "directe stem"-apparaat van hem voor dienen. Al jaren in ontwikkeling, aangekondigd door de heilige Rulof hemzelve, en spoedig, snel, voor we het beseffen, ergens in een toekomst, ooit zal dat wetenschappelijke machien aantonen dat er leven is na de dood. Als wayti dat maar blijft roepen dan zal er wel iemand zijn die hem begint te geloven zeker? Inderdaad: janx. En wayti zelve natuurlijk.
Ni Dieu, Ni Maître

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

24 jan 2012, 22:42

Maar ik blijf me afvragen hoe een geest, die geen lichaam meer heeft, dat bleef hier tenslotte achter, een stemgeluid kan produceren.
Daar is toch hardware voor nodig?
Er zijn verschillende manieren om te communiceren waaronder telepatie daar heb je geen stemgeluid voor nodig. Ten tweede EVP dan neemt men de stemmen op en verstoffelijkt ze, ook zijn er al betere aparaten ontworpen maar het ultieme aparaat is zoals zondervrees schrijft het Direkte stem aparaat zijn...

De stemmen die nu al doorkomen worden in 3 graden verdeeld A, B, of C. De A stemmen zijn het meest duidelijk en goed verstaanbaar. Op de vraag of er ook dieren aan de andere kant zijn begon bijvoorbeeld eens spontaan op onze bandopnemer een hond te blaffen. De B stemmen moeten versterkt worden om te begrijpen en de C stemmen hebben veel ruis mee... Veel hangt dus af van de aparatuur die gebruikt wordt..

Maar soms kan men ook spontane stemmen horen zonder aparatuur zeker als men mediamiek is. Ik heb het verhaal al aangehaald van die burgemeester die door de stem van zijn overleden vader voor een ongeluk behoed werd. Ikzelf heb ook ooit s'nachts in een totaal verlaten gebouw een bevelende stem gehoord waar ik toen behoorlijk van schrok..

Momenteel is het grote probleem dat men moeilijk de stemmen kan controleren van welke entiteit ze afkomstig zijn. Tenzij het medium de geest kan zien en beschrijven of de stem duidelijk herkenbaar is. Maar de wetenschap wil HARDE bewijzen voor ze zullen aanvaarden, zodus... moet er voor gezorgd worden dat er HARDE bewijzen komen.. zo simpel is het..

Pas in deze eeuw kan en zal dit gebeuren, veel uitvindingen moesten daarvoor eerst het levenslicht zien.. en enkele moeten nog ontdekt worden... Maar tussen de voorspelling van Jules Verne en de eerste duikboot zijn ook verschillende jaren verlopen...

Meer uitleg over EVP vind je hier:

http://www.evp-voices.com/html/index3.html
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

24 jan 2012, 22:58

wayti schreef:[…] Pas in deze eeuw kan en zal dit gebeuren, […]
Ach sooooo… Dus jij hebt het de hele tijd over vanalles dat direct zal gebeuren, maar eigenlijk kan dit nog een jaar of 90 duren…
Dat is wel in tegenspraak met de voorspellingen van Rulof natuurlijk. Of schuiven we die voorspelling steeds maar voor ons uit?
Maar zeg eens, als het apparaat nog niet bestaat, hoe denk jij dan te weten dat er verschillende graden van stemmen zouden bestaan?
Weet je, dat apparaat, dat directe-stem gedoe, kan niet bestaan. En dat is te danken aan de vooruitgang.
Oude apparaten zoals bandopnemers, hadden last van vrij veel basisruis. Lange circuits pikten bovendien radio-zenders op, meng die vervolgens met de basisruis en daar ga je.
Een digitaal apparaat zal nooit 'bovenaardse stemmen' kunnen registreren. Die zijn namelijk hopeloos analoog, aan de rand van de storing.
Ni Dieu, Ni Maître

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

24 jan 2012, 23:16

Dat telepathie een mogelijkheid zou zijn (al zou dit al bestaan), eist dit weer hardware: een brein: gedachten zijn natuurlijk slechts mogelijk door een stel hersens die ze produceren.
Op de rest wil ik niet eens ingaan. Het slaat namelijk alles wat ik tot hiertoe hoorde.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

24 jan 2012, 23:30

Dat is wel in tegenspraak met de voorspellingen van Rulof natuurlijk. Of schuiven we die voorspelling steeds maar voor ons uit?
Maar zeg eens, als het apparaat nog niet bestaat, hoe denk jij dan te weten dat er verschillende graden van stemmen zouden bestaan?
Weet je, dat apparaat, dat directe-stem gedoe, kan niet bestaan. En dat is te danken aan de vooruitgang. Oude apparaten zoals bandopnemers, hadden last van vrij veel basisruis. Lange circuits pikten bovendien radio-zenders op, meng die vervolgens met de basisruis en daar ga je.
Een digitaal apparaat zal nooit 'bovenaardse stemmen' kunnen registreren. Die zijn namelijk hopeloos analoog, aan de rand van de storing.
Allemaal waar zonder vrees.. gij kunt het weten...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

25 jan 2012, 10:37

Zondervrees schreef: Ach sooooo… Dus jij hebt het de hele tijd over vanalles dat direct zal gebeuren, maar eigenlijk kan dit nog een jaar of 90 duren…

Dan is die Truutlof hopeloos achtergeraakt tegenover zijn nazi-leermeesters: die hadden al een werkende "gedachtentelefoon" tijdens de tweede wereldoorlog, dus méér dan 65 jaren geleden is dat Zondervrees.

Hélaas, hélaas die "briljante technologie" is toch wel verloren geraakt zekers!! :roll: :roll:

Spijtig.

Mvg,
P.Siemons

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

25 jan 2012, 12:04

Ik zag ooit op de duitse TV een uitzending over duivelsuitdrijving in een ultra-katholiek gezin in een klein dorp in Westfalen.De dochter was- volgens de lokale paster- bezeten door duivels terwijl het arme meisje leed aan zware depressies, veroorzaakt door de ontwakende maar hevig onderdrukte puberteit.Ze riep onbegrijpelijke klanken uit terwijl ze in bed lag.Het lokale pastoortje zat aan haar bed en herkende o.a de stem van duivel Hitler(sic).Ze werd bij haar dood heilig verklaard en er werd luidop gezegd dat ze niet zou vergaan in het graf.Het ging zover dat men ze opgroef om in een praalgraf te leggen als heilige met geneeskracht.De grafmakers doorbraken simpel het bedrog en zeiden:"Ze ging de gang van alle sterfelijken en is vergaan".Nu nog altijd geeft men in de 21e eeuw in Rome opleidingen om duivels uit te drijven terwijl er in hun rangen duizende levende duivels kinderen misbruiken.
Wie bewaakt de bewakers.

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

25 jan 2012, 18:41

Dit verhaal kun je ook googelen op internet . Ei is ook een film van gemaakt . Niet die van Emily Rose , maar een recentere . In die film laten ze ook een visioen zien van een verschijning van de H. Maagd aan dat "" bezeten " meisje .O.L.Vrouw moet gezeid hebben "" Ik kan je uit je lijden zo meteen verlossen en je mee naar de hemel tronen, of je kiest verder voor de plagen van deze duivel totdat je bezwijkt, zodat de hele wereld ervan getuige kan zijn dat de Duivel echt bestaat .

Het meisje koos voor het laatste . Dit komt dus voor in die film, maar ik weet niet of dit vermeld staat op het net . Verder geloof ik persoonlijk dat er zowel geincarneerde duivelen bestaan , zowel als geincarneerde engelen .

Geestelijken die kindjes misbruiken zijn inderdaad als duivels en vinden hun grootste plezier in het CORRUMPTEREN van de ONSCHULD .
Het is gezegd dat de Duivel meer plezier heeft om een geestelijke te verleiden tot zonde als 1000 andere gewone personen .
Het seksueel misbruik door geestelijken alsook door anderen blijft des duivels en deze personen moeten dan ook met een molensteen, gebonden aan hun nek of beter nog aan hun kl.... , in de diepste diepste der zeeen geworpen worden .

Werewoef
AMEN en AUM

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

25 jan 2012, 18:59

Ten behoeve van Claus :

Ziehier deze fameuse link over dit Duits meisje met de WAARSCHUWING : NIET voor gevoelige kijkers .

Behalve fotos is er ook een video bij, met geluid :


- www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=2273



Werewoef


Werewoef
AMEN en AUM

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

25 jan 2012, 19:32

werewoef schreef:Ten behoeve van Claus :Ziehier deze fameuse link over dit Duits meisje met de WAARSCHUWING : NIET voor gevoelige kijkers .Behalve fotos is er ook een video bij, met geluid :www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=2273
Werewoef
Bedankt voor de link WW.Ik heb destijds de volledige uitzending gezien op de duitse TV (inbegrepen de opgraving).Het toont aan tot wat godsdienstwaanzin kan leiden.Gelukkig is de macht van de pasters nu verleden tijd en laten alleen de simpelen van geest zich nog beïnvloeden door de kerkse poespas.
Wie bewaakt de bewakers.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

25 jan 2012, 19:33

Lijkt mij een geval van epilepsie met waarschijnlijk pica er bovenop.
Ni Dieu, Ni Maître

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

25 jan 2012, 19:52

WW:Het seksueel misbruik door geestelijken alsook door anderen blijft des
duivels en deze personen moeten dan ook met een molensteen, gebonden aan hun nek of beter nog aan hun kl.... , in de diepste diepste der zeeen geworpen worden .
Ondertussen zit Van Gheluwe rustig te genieten van zijn superb pensioen in een prachtig vrouwenklooster op een heel leuke plek in Frankrijk.
Wie bewaakt de bewakers.

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

25 jan 2012, 22:59

Epilepsie, Jan ? Kweeg het nog zo niette, zulle. Ik zou begot durven twijfelen .

Ben benieuwd wat Wayti zijn mening is .



Werewoef
AMEN en AUM

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

26 jan 2012, 09:11

werewoef schreef:Epilepsie, Jan ? Kweeg het nog zo niette, zulle. Ik zou begot durven twijfelen .
Ik ben geen expert, en zeker zonder een betrouwbare diagnose is het nooit zeker, maar epileptische aanvallen werden wel eens meer als een geschenk van god(en) dan wel een bezoeking der kwade krachten gezien. Caesar's en Mohammed's aanvallen werden als goddelijk beschouwd.
werewoef schreef:Ben benieuwd wat Wayti zijn mening is . [...]
Hoe eenvoudiger een mogelijke verklaring, hoe onwaarschijnlijker volgens wayti. Er moet en zal volgens wayti immers meer zijn dan waarneembaar is. Dat daar nog nooit afdoend bewijs voor geleverd werd, doet er niet toe, binnenkort zullen de bewijzen er liggen! Of toch ergens deze eeuw nog. Hoe lang nog blijven mensen deze loze beloften geloven? Is het echt zo dat mensen het leven als zo ellendig ervaren dat ze rotsvast geloven dat ze uiteindelijk wel moeten beloond worden?
Ni Dieu, Ni Maître

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

26 jan 2012, 11:05

WW schreef:

Het is gezegd dat de Duivel meer plezier heeft om een geestelijke te verleiden tot zonde als 1000 andere gewone personen .
Het seksueel misbruik door geestelijken alsook door anderen blijft des duivels en deze personen moeten dan ook met een molensteen, gebonden aan hun nek of beter nog aan hun kl.... , in de diepste diepste der zeeen geworpen worden .


Sorry WW, maar dit zijn middeleeuwse opvattingen.
Schaf het celibaat af en je gaat veel normaliseren.
je hoort zoiets toch zelden of nooit van dominees?