Wetenschappers bewijzen leven na de dood

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

07 feb 2012, 08:21

Werewoef schreef: Ines, de uitdrukkingen die de Paul gebruikte , zoals -Ga wat in je pannen en potten roeren ! .en - Moei je er niet mee ! kunnen aleen maar uit de muil van een vrouwenhater komen ofwel van een moslim .

De eerste die er met zijn ogen open intrapt :roll: :roll:

Sukkelaar, ik heb het U in een ander topic ooit voorgeteld dat ge U beter met de blokskes zou bezighouden daar gade misschien iets van kennen!
Dan zoude zo'n onnozelheden als dat ge hierboven neerpent achterwege laten.....want GE BESEFT NIET EENS WAAR HET OVER GAAT!


Mvg,
P.Siemons

roel
Lid geworden op: 31 dec 2006, 01:41
Locatie: Wetteren

07 feb 2012, 17:42

Gelukkig dat er hier nog éne zit die de vrouwen graag ziet hé Woef, of moet ik je ook rekenen bij die soort.
Allez, dan zijn we toch al met twee. :lol: :lol:

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

07 feb 2012, 18:23

Dat is dan wat ze noemen ; een vrouw een verbaal pak slaag geven . Je houdt het hier de laatste week echt niet voor mogelijk op dit forum . En Reini, toch ook een vrouw, las dit en keek ernaar .....
Lieve hemel, mot allemaal kunnen , hé, mijn joengens ....Jeeesssusss Mina, begot nog an toe .
Beste Werewoef: Wat zei Jezus nu ook al weer: Vader vergeef het hen want ze weten niet wat ze doen... En troost u: Iedere oorzaak krijgt een gevolg.. dat is gewone logica...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

07 feb 2012, 18:25

Tjah, daar ben ik nu eens zwaar van onder de indruk
Dat komt nog wel...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

07 feb 2012, 20:00

wayti schreef:
Tjah, daar ben ik nu eens zwaar van onder de indruk
Dat komt nog wel...
Jaja, als je machientje ooit eens werkt. Niet dus.
Je kan natuurlijk altijd eens een accurate voorspelling geven, of iets vertellen dat ik alleen kan weten, krijg jij of een van je medegelovigen toch vast te horen van 'gene zijde'? Of zoek dat stukje eens op waar Jowef Rulof iets zegt dat ik alleen kan weten. In al die duizenden bladzijden moet er toch wel iets staan dat van toepassing zou kunnen zijn…
Ni Dieu, Ni Maître

angelica
Lid geworden op: 13 jun 2011, 12:14
Locatie: Oostmalle

07 feb 2012, 20:26

Zoals elke maandag op het einde van de yogales, werd er ook nu een stukje gelezen uit een boek van Rulof. Een medecursiste, die enkele jaren een cursus antroposofie volgde, merkte op dat er nogal wat overeenkomsten zijn met wat Jozef Rulof vertelt en met hetgeen ze geleerd had in antroposofie. Er werd daar ook verteld over geesteslichamen, en geesten die elkaar hielpen (hogere hielpen die uit de lagere sfeer, enz). Ik denk nu niet dat Jozef Rulof ooit een cursus antroposofie gevolgd heeft, dus hoe kon de man dit dan allemaal weten?
Ik was toch wel al enkele keren verbaasd te horen dat de "boodschappen" van Rulof niet echt in het gedachtegoed van de kerkelijke instanties lagen, maar dat ook hij de mens eerder aanspoort om "God" in zichzelf, de natuur, te vinden.
Ik stel voor om een topic te openen over de teksten die Rulof ooit neerpende, om een boek en een passage te kiezen zodat geïnteresseerden vragen kunnen stellen en hun mening kwijt kunnen. Ik stel dan ook voor aan Waity om iets te kiezen?

vriendelijke groet
Schoonheid ligt in het oog van de toeschouwer

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

07 feb 2012, 21:32

angelica schreef:[…] Ik stel voor om een topic te openen over de teksten die Rulof ooit neerpende, om een boek en een passage te kiezen zodat geïnteresseerden vragen kunnen stellen en hun mening kwijt kunnen. […]
Waarom de keuze aan de slaafse volgeling Wayti overlaten? Laten we de teksten van Rulof over het syndroom van Down als startpunt gebruiken.
Ni Dieu, Ni Maître

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

07 feb 2012, 22:29

Waarom de keuze aan de slaafse volgeling Wayti overlaten? Laten we de teksten van Rulof over het syndroom van Down als startpunt gebruiken.
Wat een koppig negatief mens ben jij toch geworden man, denk jij werkelijk dat jij alleen problemen in uw leven gekend hebt...?

Wat voor zin zou het syndroom van Down hebben als je ten eerste niet eens geloofd dat er zowel goed als kwaad bestaat zoals ze duidelijk in de net uitgezonden documentaire over BDE lieten zien... Ten tweede niet in een leven hierna WILT geloven en ten derde de reincarnatie niet wil aanvaarden. Dan zijn wij nu al uitgepraat... Ik blijf bij mijn thema Leven na dit leven en als ik daar al iemand kan van overtuigen of nog maar over doen nadenken is het alleemaal niet voor niks geweest...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

rolija
Lid geworden op: 27 jan 2004, 17:41

07 feb 2012, 22:36

Wat mij opviel in die uitzending daar pas......Dat het blijkbaar allemaal te doen is om boeken te verkopen. En ik blijf er bij een BDE is gewoon een zuurstof gebrek in de hersenen, waardoor men begint te flippen.
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

07 feb 2012, 22:37

Ik stel voor om een topic te openen over de teksten die Rulof ooit neerpende, om een boek en een passage te kiezen zodat geïnteresseerden vragen kunnen stellen en hun mening kwijt kunnen. Ik stel dan ook voor aan Waity om iets te kiezen?
Mooi idee Angelica maar ik denk dat er hier op dit forum niet veel voor openstaan, al zou een topic over het leven van JOZEF zelf veel duidelijk brengen want hij is als enige in vorige eeuw veel verder gegaan dan de BDE iets waar duidelijk veel mensen (ook dokters) achter zoeken. Zoals die ene dokter zei: Wij zullen het nooit weten want zij die het nu weten komen niet meer terug. Toch schreef Jozef duidelijk zijn ervaringen met 3 personen neer in het boek: Zij die terugkeerden uit de dood.. maar hoeveel mensen zijn bereid om het boek te lezen. Toch wil ik de echt geinteresseerden meegeven dat ze het boek GRATIS kunnen downloaden op www.theageofchrist.com
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

07 feb 2012, 22:39

Wat mij opviel in die uitzending daar pas......Dat het blijkbaar allemaal te doen is om boeken te verkopen. En ik blijf er bij een BDE is gewoon een zuurstof gebrek in de hersenen, waardoor men begint te flippen.
Dan hebt gij duidelijk met één oog dicht gekeken...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

ines052
Lid geworden op: 11 feb 2008, 17:01

07 feb 2012, 22:41

Zondervrees schreef:
Waarom de keuze aan de slaafse volgeling Wayti overlaten? Laten we de teksten van Rulof over het syndroom van Down als startpunt gebruiken.[/quote]

Het is toch niet verplicht te antwoorden als iemand om ruzie vraagt :twisted:
ten andere Zondervrees voor de Rulof boeken ben jij een analfabeet, Je bent belust op sensatie en daarvoor lenen de boeken zich niet, wat mij wel opvalt is dat de boeken je bezig houden zelfs je nachtrust gaat eraan, een goede raad, wijsheid wordt door de slaap verfrist.

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

07 feb 2012, 22:41

Er werd daar ook verteld over geesteslichamen, en geesten die elkaar hielpen (hogere hielpen die uit de lagere sfeer, enz).
Ja ... het is gewoon een afspiegeling dan het aardse ... ook hier zijn levens die elkaar willen helpen ... en elkaar willen tegenwerken. Hier is het gemengd maar voorbij de aarde zijn allen van een zelfde gevoelseenheid bij elkaar en is er geen beïnvloeding meer mogelijk naar het hogere maar gelukkig wel van hogere naar het lagere om deze zielen te helpen vooruit te komen naar het hogere dat wil zeggen wanneer deze het verlangen naar meerdere liefde tot zijn bezit heeft verworven. Liefde, is de sleutel tot een hogere bewustzijn maar dat is in de huidige tijd bijna een vies woord geworden. :cry:
Alles is Één en die Éne is Alles.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

07 feb 2012, 22:47

quote] Het is toch niet verplicht te antwoorden als iemand om ruzie vraagt ten andere Zondervrees voor de Rulof boeken ben jij een analfabeet, Je bent belust op sensatie en daarvoor lenen de boeken zich niet, wat mij wel opvalt is dat de boeken je bezig houden zelfs je nachtrust gaat eraan, een goede raad, wijsheid wordt door de slaap verfrist.[/quote]

Tja Ines waarom heft hij de naam ZONDER vrees gekozen denk je... Maar het is zoals Janx reeds zei: Alles is evolutie. Het denken van de mens van nu kan morgen helemaal anders zijn. Dit topic heeft niet voor niks de titel: Wetenschappers bewijzen leven na de dood...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

ines052
Lid geworden op: 11 feb 2008, 17:01

07 feb 2012, 23:03

wayti schreef: Tja Ines waarom heft hij de naam ZONDER vrees gekozen denk je... Maar het is zoals Janx reeds zei: Alles is evolutie. Het denken van de mens van nu kan morgen helemaal anders zijn. Dit topic heeft niet voor niks de titel: Wetenschappers bewijzen leven na de dood...
Wayti,

Als je het mij vraagt heeft zondervrees duidelijk zijn kwade jongensstreken nog niet verloren, maar ik denk dat het meer een masker is dat hij draagt, zal wel een reden hebben maar hij overdrijft...in uiterst negativiteit.
Misschien is hij wel de journalist die niet tegen zijn verlies kon :wink: