Wetenschappers bewijzen leven na de dood

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

06 feb 2012, 19:17

Morgen dinsdagavond op TV.een : Koppen XL met thema :

Is er leven na de dood :?:

Allemaal kijken :idea: :wink:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez

ines052
Lid geworden op: 11 feb 2008, 17:01

06 feb 2012, 19:20

http://www.nu.nl/wetenschap/2734317/mar ... ceaan.html

Jozef Rulof krijg weer gelijk, staat allemaal te lezen in het ontstaan van het heelal :lol:

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

06 feb 2012, 19:44

ines052 schreef:[…] Reini, ik weet hoe de macro en micro cosmos is ontstaan, de mens, het dier en de natuur hadden al een hele weg afgelegd voor de aarde gereed was om ons te ontvangen, als cel maar die cel bezat alle informatie van vorige levens...
Van wetenschap heb je duidelijk geen kaas gegeten. Rulofianen zijn duidelijk vies van wetenschap tenzij ze, gewoonlijk ten onrechte, vermoeden dat die wetenschap hen gelijk geeft. Dat ze daarvoor die wetenschap eerst moeten verkrachten, zie het gebruik van de term 'evolutie', daar zijn ze zich zelfs niet van bewust. Rulof zelve was immers allergisch voor wetenschap en voor mensen die intelligenter waren dan hemzelve. Een heleboel dus. Zijn gevolg bestaat dan ook zonder uitzondering, uit mensen zonder enige noemenswaardige scholing die wel denken dat ze meer begrijpen van de wereld dan welke wetenschapper dan ook.
ines052 schreef:Einstein wist dit: ik geloof dat de religie van de toekomst een kosmische religie zal zijn. De religie die het meest strookt met de wetenschappelijke behoeften is het BOEDISME
Misschien kan je al eens oefenen met een correcte spelling van dat woord? Boeddhisme dus.
ines052 schreef:...... met andere woorden zolang de wetenschappers de reincarnatie niet aanvaarden zullen ze er nooit geraken..maar die tijd komt hoor, blijkbaar heb Jij hier geen oren naar hoewel Einstein toch een groot wetenschapper was, maar hier volgt geen reactie op van U. Geef toe hier kan Vermeersch wel van leren, maar zijn opvoeding als jezuiet speelt hem hier parten.
Kijk, Einstein zegt iets over een kosmische religie (waar eigenlijk?), ons domme wicht stelt dan dat dat dus (???) het boeddhisme moet zijn, en maakt tenslotte de nog grotere sprong dat de wetenschap dus (???) reïncarnatie moet aanvaarden. En omdat de volledig verkeerd begrepen wetenschapper Einstein een groot wetenschapper was, kan Vermeersch daar een puntje aan zuigen?
Gebuisd op elk aspect van de logica, beste ines052, al begrijp je waarschijnlijk niet waarom.
Een leuk spelletje: in welk soort dier zouden elk van de hier aanwezige Rulofianen incarneren?
Ni Dieu, Ni Maître

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

06 feb 2012, 20:12

Zondervrees schreef: Van wetenschap heb je duidelijk geen kaas gegeten.

Inderdaad, dat ze zich in haar huishouden wat gaat moeien en hier zekers niet proberen van wat mee te praten waar dat ze niks van afweet!!!



Mvg,
P.Siemons

ines052
Lid geworden op: 11 feb 2008, 17:01

06 feb 2012, 20:27

Zondervrees,

Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben.
Uw scholing doe Je alle eer aan gezien Je plat taalgebruik, zoek een andere uitlaatklep om je frustraties kwijt te raken, er is nog redelijk wat werk aan de winkel; begin er maar aan :lol: veel geluk

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

06 feb 2012, 20:33

Ines52 schreef: Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben.

En toch ne grote muil blijven opentrekken...maak dat ge verdomd in je pannen gaat roeren!


Mvg,
P.Siemons

ines052
Lid geworden op: 11 feb 2008, 17:01

06 feb 2012, 20:36

Paul Siemons schreef:Zondervrees schreef: Van wetenschap heb je duidelijk geen kaas gegeten.

Inderdaad, dat ze zich in haar huishouden wat gaat moeien en hier zekers niet proberen van wat mee te praten waar dat ze niks van afweet!!!

Mvg,
P.Siemons
P Siemons

Dat is nu echt eens praat uit de kleutertuin, Gij moogt mee spelen en Gij niet...man man man, vind ge dit nu zelf niet zielig, dat noemen ze terug kinds worden :lol:

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

06 feb 2012, 20:41

Ines , ik begrijp ook van geen kanten hoe je Einstein en Vermeersch met elkaar kan vergelijken : wetenschap en filosofie over één kam scheren?
By the Way: Einstein was een genie van zijn tijd; daarop heeft men verder kunnen borduren.
Wetenschap staat nooit stil weet je.
Dank zij die wetenschap wordt je misschien 100 jaar.
En dan is het stof en as meid, hoe je het ook draait of keert.
"Je leeft" , zegt Vermeersch, "en dan is het gedaan".
En daar moet niks aan toegevoegd worden.
Ik vraag me wel steeds af, of iedereen die Rulof's krankzinnige gedachtengoed eert, vroeg of laat zélf tot die conclusies zou komen.
Want gek was die man. Zijn lectuur kan juist dienen om de kachel wat heter te stoken; dan heeft het nog één voordeel in deze barre tijd.

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

06 feb 2012, 20:48

Ines052 schreef: Dat is nu echt eens praat uit de kleutertuin, Gij moogt mee spelen en Gij niet...man man man, vind ge dit nu zelf niet zielig, dat noemen ze terug kinds worden

Ge zoud beter uw favorieten eens grondig doorlezen dan zou je weten van WIE jij NIET moogt "meespelen"........
Maar of dat ge het gaat snappen, ik vrees ervoor..maar daar kan jij niks aan doen...alléé ja, toch volgens....



Mvg,
P.Siemons

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

06 feb 2012, 21:15

ines052 schreef:[…] Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben.
Uw scholing doe Je alle eer aan gezien Je plat taalgebruik, zoek een andere uitlaatklep om je frustraties kwijt te raken, er is nog redelijk wat werk aan de winkel; begin er maar aan :lol: veel geluk
Ik uit geen enkele belediging in mijn repliek aan jou, ik gebruik feitelijke vaststellingen die ik stuk voor stuk kan onderbouwen.
Om plat taalgebruik zou ik me minder zorgen maken dan over totaal onbenul. Als volgeling weet je zelfs minder van Rulof af dan diegenen die jij als tegenstanders beschouwd. Vind je dat zelf niet een beetje zielig?
Ni Dieu, Ni Maître

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

06 feb 2012, 23:33

Zijn gevolg bestaat dan ook zonder uitzondering, uit mensen zonder enige noemenswaardige scholing die wel denken dat ze meer begrijpen van de wereld dan welke wetenschapper dan ook.
DAAR zou je nu zelfs nog eens heel raar van opkijken beste man.. maar natuurlijk Zooooooooo slim als jij zijn ze niet... dat is onmogelijk...
Laatst gewijzigd door wayti op 06 feb 2012, 23:49, 2 keer totaal gewijzigd.
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

06 feb 2012, 23:47

wayti schreef:
Zijn gevolg bestaat dan ook zonder uitzondering, uit mensen zonder enige noemenswaardige scholing die wel denken dat ze meer begrijpen van de wereld dan welke wetenschapper dan ook.
DAAR zou je nu zelfs nog eens heel raar van opkijken beste man.. maar natuurlijk Zooooooooo slim als jij zijn ze niet... dat is onmogelijk...
Inderdaad, wayti heeft een minderwaardigheidscomplex, net zoals zijn profeet.
Ni Dieu, Ni Maître

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

06 feb 2012, 23:49

Ik ga de meesters zelf nog eens laten antwoorden.. Maar aangezien je de boeken beter kent dan iedereen op dit forum ga je deze tekst ook wel kennen?

Wanneer denkt u, Alcar, dat men uw werk goed zal begrijpen?’
‘Dat ligt nog ver in de toekomst, André. Er zijn er reeds die mij op
aarde aanvaarden, doch die enkelen moeten tot miljoenen groeien. Over
enige honderden jaren zal men ons aanvaarden. In die tijd weet men op
aarde wat meer van ons leven af dan nu en zullen zij alles aanvaarden.
Dit werk, mijn jongen, dat mij is opgedragen, komt enige eeuwen te
vroeg op aarde. Toch ontmoeten wij mensen die ons volgen. Jij zult daar
dan ook niet begrepen worden,
doch dat is voor jou niet moeilijk, wanneer je weet wat ik mij ervan heb voorgesteld. Wanneer ik één mens kan bereiken, ben ik reeds tevreden, maar nu reeds hebben wij er duizenden mogen bereiken en al die duizenden zullen ons helpen, en dragen ons werk naar hen die het gevoel ervoor bezitten en dankbaar zijn dit te mogen ontvangen. Zo gaat ons werk groeien en in de eeuwen die zullen komen, gaat men ons voelen en begrijpen.
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

07 feb 2012, 05:36

wayti schreef:Ik ga de meesters zelf nog eens laten antwoorden..[…]
Tjah, daar ben ik nu eens zwaar van onder de indruk…
Ni Dieu, Ni Maître

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

07 feb 2012, 06:18

Ines, de uitdrukkingen die de Paul gebruikte , zoals -Ga wat in je pannen en potten roeren ! .en - Moei je er niet mee ! kunnen aleen maar uit de muil van een vrouwenhater komen ofwel van een moslim . :oops: 8O

Dat is dan wat ze noemen ; een vrouw een verbaal pak slaag geven .

Je houdt het hier de laatste week echt niet voor mogelijk op dit forum .

En Reini, toch ook een vrouw, las dit en keek ernaar .....

Lieve hemel, mot allemaal kunnen , hé, mijn joengens ....Jeeesssusss Mina, begot nog an toe .

:x

Werewoef
AMEN en AUM