Waren de goden kosmonauten?

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

31 jan 2012, 15:50

Talisman, je hebt een zeer veel overwicht op Zondervrees. Jij hoeft maar te zeggen dat het gebruik van beton al bekend was en Zondervrees is al om zonder te sputteren. Volgens mij heb jij bijzondere gave´s :lol:
Alles is Één en die Éne is Alles.

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

31 jan 2012, 16:18

janx schreef:Talisman, je hebt een zeer veel overwicht op Zondervrees. Jij hoeft maar te zeggen dat het gebruik van beton al bekend was en Zondervrees is al om zonder te sputteren. Volgens mij heb jij bijzondere gave´s :lol:
Heeft toch niks met overwicht te maken!
Zo goed als zeker zal Zondervrees dat even gaan checken zijn en daar bevestiging van hebben gevonden.

Ander voorbeeld, wel wat jonger dacht ik, is gebruik van beton bij de bouw van het Colloseum: http://nl.wikipedia.org/wiki/Colosseum


Mvg,
P.Siemons

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

31 jan 2012, 16:20

wayti schreef:Op al jullie vragen zou je een antwoord krijgen als je het leven hierna en de reincarnatie zou kunnen of durven aanvaarden.. [...]
Spijtig dat jouw directe spraak apparaat over tijd is. En zal blijven.
Ni Dieu, Ni Maître

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

31 jan 2012, 16:25

janx schreef:[...] het moet niet zijn, Waren de goden kosmonauten? maar, De Goden zijn kosmonauten! [...]
Precies het verschil tussen de blind-gelovige en de wakkere scepticus. De gelovige plaatst een affirmatief statement als titel, zonder enige ruimte voor alternatieven. De originele titel is een vraagstelling, geplaatst door een scepticus en laat ruimte, zelfs voor de ridicule mogelijkheid dat die kosmonauten echt met stenen hebben staan gooien.
Meer en meer begin ik te denken dat het kritisch denken een 'state-of-mind' vereist die sommigen gewoon niet kunnen opbrengen.
Ni Dieu, Ni Maître
Gast

31 jan 2012, 17:23

janx schreef:Talisman, je hebt een zeer veel overwicht op Zondervrees. Jij hoeft maar te zeggen dat het gebruik van beton al bekend was en Zondervrees is al om zonder te sputteren. Volgens mij heb jij bijzondere gave´s :lol:
Zondervrees zal dit beslist ook geweten hebben he ? Eén van de toepassingen was het opgieten van de spouw tussen de Calciumsilicaatstenen muren en de granieten binnenbekledingsplaten.

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

31 jan 2012, 17:25

Zondervrees schreef:
janx schreef:[...] het moet niet zijn, Waren de goden kosmonauten? maar, De Goden zijn kosmonauten! [...]
Precies het verschil tussen de blind-gelovige en de wakkere scepticus. De gelovige plaatst een affirmatief statement als titel, zonder enige ruimte voor alternatieven. De originele titel is een vraagstelling, geplaatst door een scepticus en laat ruimte, zelfs voor de ridicule mogelijkheid dat die kosmonauten echt met stenen hebben staan gooien.
Je meesterschap in het quoten van enkel voor jouw goed uitkomende tekstdelen is hier zeer duidelijk Zondervrees. Je had wel even de smily :lol: kunnen mee nemen dan is het anders dan wat jij zegt. Maar goed als je dat niet kunt is niet erg hoor je bent een beetje te veel scepticus en hebt wat minder aan gevoel voor humor mijn inziens.
Zondervrees schreef: Meer en meer begin ik te denken dat het kritisch denken een 'state-of-mind' vereist die sommigen gewoon niet kunnen opbrengen.

Ja, ben ik met je eens. Je hebt veel zelfkennis moet ik zeggen.
Alles is Één en die Éne is Alles.

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

31 jan 2012, 19:53

In elk geval een mooie, interessante bijdrage van Blue .

Bie de wei : in een van de boeken van Von Danicken kan je lezen dat het goud dat op dees aard wordt gedolven eigenlijk de exrementen zijn van de goden . Oftewel kort af shit genoemd . :idea:

Er dus niet alleen str... aan de knikker , maar ook aan de talloze vingers van de aardbewoners ... :idea:

Werewoef
AMEN en AUM

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

31 jan 2012, 20:34

Spijtig dat jouw directe spraak apparaat over tijd is. En zal blijven.
Zonder woorden...
Over honderd jaar...vijfenzeventig jaar, wanneer het directe-
stemapparaat klaar is en de meesters spreken, voelt u wel, dan leggen
de meesters de fundamenten voor de Universiteit van Christus.

Uitgesproken op 13 februari 1952...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.
Gast

31 jan 2012, 20:53

werewoef schreef: Bie de wei : in een van de boeken van Von Danicken kan je lezen dat het goud dat op dees aard wordt gedolven eigenlijk de exrementen zijn van de goden .
Is het dat wat je gedoeld WW ? :

http://www.asc-alchemy.com/mono.html

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

31 jan 2012, 21:21

wayti schreef:[…]Zonder woorden...
Over honderd jaar...vijfenzeventig jaar, wanneer het directe-
stemapparaat klaar is en de meesters spreken, voelt u wel, dan leggen
de meesters de fundamenten voor de Universiteit van Christus.

Uitgesproken op 13 februari 1952...
Het werd ons Rulofje dan al te warm onder de voeten. Zijn eerste voorspelling ging over een tijdsspanne van 50 à 60 jaar. En dat was niet uitgesproken en door anderen genoteerd, maar door Rulof zelf neergeschreven. In 1950.
Maar ondertussen hebben de volgelingen het al bijgesteld tot eerst 75 jaar, nu houdt men blijkbaar nog een extra slag om de arm en wordt het al 100 jaar.
Maar de janx en wayti zijn wel zeker dat het zal werken en het bewijs zal leveren voor al hun wanen. En durven dat nog wetenschap noemen ook.
Ni Dieu, Ni Maître

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

31 jan 2012, 21:35

WW:
De pyramiden vormen dezelfde spiegelfiguur van het sterrenbeeld Orion aan het firnament . Indertijd werd er ook een nat.Geo filmpje getoond van een robot in de zogenaamde "" kleine "tunnelgangen " van de pyramide . Deze waren onder een hoek gebouwd richting Sirius of de Poolster
De piramides hebben met Orion niks te maken.Dat was wishfull thinking van een Amerikaan en is al meermaals wetenschappelijk weerlegd.Het robotje (met camera) in de nieuw ontdekte nauwe gangen werd gesponsord door een duitse archeologische stichting.Ik heb het meermaals gezien op de duitse TV.Was heel interessant maar het machientje liep dood op een inwendig schuifdeurtje.Einde van de speculaties.Sirius- of de Poolsterverhalen zijn pure larie.
Wie bewaakt de bewakers.

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

01 feb 2012, 01:21

Zoals Talisman al eerder hierenboven suggereerde moette gij het programma van astronomie op Uwe P.C wel degelijk 7000 jaren terug zetten in de tijd . :idea: :idea: :idea: Ik wil wel afzien van de gerichtheid op Sirius en de Poolster, maar niettemin waren en zijn ( ? ) die twee heel belangrijk voor de Egyptenaren

Werewoef
AMEN en AUM
Gast

01 feb 2012, 05:11

werewoef schreef:Zoals Talisman al eerder hierenboven suggereerde moette gij het programma van astronomie op Uwe P.C wel degelijk 7000 jaren terug zetten in de tijd . :idea: :idea: :idea: Ik wil wel afzien van de gerichtheid op Sirius en de Poolster, maar niettemin waren en zijn ( ? ) die twee heel belangrijk voor de Egyptenaren

Werewoef
En daar heb je volkomen gelijk in. http://nl.wikipedia.org/wiki/Sirius_%28ster%29 Sirius was volgens de Egyptenaren het zonnestelsel waar de ziel naar toe gaat na overlijden.

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

01 feb 2012, 12:11

WW:
Bie de wei : in een van de boeken van Von Danicken kan je lezen dat het goud dat op dees aard wordt gedolven eigenlijk de exrementen zijn van de goden . Oftewel kort af shit genoemd
De goden die in Zuid-Afrika waren gestationeerd bouwden hun cloaca wel heel diep. :lol:
Wie bewaakt de bewakers.