Gidswoorden

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

11 apr 2012, 11:57

Clausewitz schreef:Janewitz
Gevoel is dat Clasewitz, wat jij nog niet kan aannemen dat het iets anders is dan enkel de werking van de hersen
Het is hoogtijd dat je naar de oogmeester gaat.Ik begin trouwens te denken dat je wieg niet in Europa stond.
Ik heb hem al horen zingen Claus ; perfect diep- Hollands. :wink:

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

11 apr 2012, 13:51

Reini schreef:
Clausewitz schreef:Janewitz
Gevoel is dat Clasewitz, wat jij nog niet kan aannemen dat het iets anders is dan enkel de werking van de hersen
Het is hoogtijd dat je naar de oogmeester gaat.Ik begin trouwens te denken dat je wieg niet in Europa stond.
Ik heb hem al horen zingen Claus ; perfect diep- Hollands. :wink:
Dan zeker een reïncarnatie van Spinoza. :wink:
Wie bewaakt de bewakers.

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

11 apr 2012, 15:17

Het is hoogtijd dat je naar de oogmeester gaat.Ik begin trouwens te denken dat je wieg niet in Europa stond.
Helaas doe ik dat regelmatig. Ik heb een probleem met mijn ogen. Het netvlies is bij mij rimpelig, vergelijk het als nat bobbelig behangpapier, waardoor er flinke vertekeningen van de beelden optreden. Zeker bij het lezen en schrijven. Maar goed, ik kan er mee leven en het is leuk om te zien dat het jullie wat stof geeft om opmerkingen te maken van foutjes die mij niet zijn opgevallen wegens die omschreven oorzaak. Ga dus rustig daarmee door.
Alles is Één en die Éne is Alles.

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

11 apr 2012, 20:25

Dat is inderdaad niet leuk Janx, maar zoveel grammaticafouten maakt men niet door slecht zicht. En dat weet je zelf ook.
Maar het leidt soms tot leuke antwoorden, en er moet al eens gelachen worden, toch?
Kruidt het leven, en daar zorg jij voor. Don't worry, be happy.

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

12 apr 2012, 00:10

Ach weet je, als ik een regel getikt heb dan pas kijk ik op het scherm. Ik kan niet blind typen. De regels die hebben, namate ik vermoeider ben, een golvende beweging waardoor de lettertekens zeer wazig zijn. En te vaak denk ik dan oké, ik zie geen bijzonderheden. Pas als er een opmerking gemaakt wordt of als ik op een later tijdstip terug lees dan kan mij iets opvallen. Zo was het woordje hersen typisch een zicht probleem omdat ik die ontbrekende 'en' van hersen(en) niet opgemerkt heb. Je zult ,denk ik, vaker dit soort zaken gaan zien en kan mij voorstellen dat het soms komisch overkomt. Het euvel zal niet overgaan enkel verergeren. Maar ik zit er niet mee hoor, er zijn genoeg leuke dingen. :wink:
Alles is Één en die Éne is Alles.

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

12 apr 2012, 10:32

Dat is heel moedig van je . Proficiat.

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

12 apr 2012, 11:27

"Proficiat" voor moedig zijn is volgens mij een gidswoord. :wink:

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

12 apr 2012, 17:41

zoals ook, ' ik zit er niet mee ' ? :lol:
Alles is Één en die Éne is Alles.

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

12 apr 2012, 17:56

janx schreef:zoals ook, ' ik zit er niet mee ' ? :lol:
Dat klinkt bijijijna als: 'Naar iets/iemand toe.' :lol:

(Dat was dus nog 'n voorbeeld Z.V. want daar vroeg je naar hè?) :lol:

..Dus voor mij mag je deze uitspraak onmiddelijk afdoen als inhoudsloos en zonder betekenis..