Evolutie

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

24 apr 2012, 09:49

dhr.antoon schreef:
Dit forum wordt verpest door brutaliteit.


Helemaal eens.
Gewoon maar wat zielig haantjesgedrag hoor.

Je post op 'artificieel leven' vond ik anders (ook) best interessant


Dit forum kan je geen forum meer noemen wie niet zint wordt weg geschreeuwd en getreiterd dan blijft en een clubje over die niet veel verder komt dan gezever en gefilosofeer
Zo is dat en dat zal dan wel de bedoeling zijn.
En als de getreiterden weg zijn zal het clubje zich onderling gaan treiteren.

En Antoon....daar kunnen ze niks aan doen!
Ze kunnen niet anders.
Ook al geloof jij of zij het zelf niét.

Wanneer ze scherp zouden zien/kijken zouden ze dat ook zelf kunnen zien.

dhr.antoon
Lid geworden op: 24 mei 2007, 19:55

24 apr 2012, 09:57

hoe zou dat komen, in de eeste plaats valt het wel mee, maar hier heerst een sfeer van haantjesgedrag erger dan het gemiddelde forum.

Tja als je je aan de juiste data houdt zeker ook t.ov. evolutie dan krijg je de wind van voren, ik zeg met nadruk wind, meer is het niet.
Natuurlijk ben ik niet altijd een prettig persoon om te discuseren en ik heb het ook niet altijd helemaal juist, maar wat jij doet klopt ook voor geen meter, eerst de oppositie uitschakelen met geschreeuw en daarna victorie kraaien je bent doorzichtig Talisman.
zelf studeren en een mening vormen is beter dan op broodschrijvers, theologen kwakzalvers en zgn. wetenschappers af te gaan.

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

24 apr 2012, 09:57

Antoon:
Dit forum wordt verpest door brutaliteit.
Je vergist je weer Antoine.Dit forum wordt geteisterd door lieden zoals gij, die lid zijn van de sekte van de jehovahgetuigen.
Wie bewaakt de bewakers.

dhr.antoon
Lid geworden op: 24 mei 2007, 19:55

24 apr 2012, 10:02

Er zijn veel meer mensen uitgescholden en echt niet alleen JG dus ik vergis mij weer niet. en het gaat niet om achtergrond, dat maken jullie ervan.

PS
ik voel mij echt niet op mijn teentjes getrapt, wel als ik mijn ego doordruk sorry maar wat doen enkelen en jij dan
zelf studeren en een mening vormen is beter dan op broodschrijvers, theologen kwakzalvers en zgn. wetenschappers af te gaan.

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

24 apr 2012, 10:58

dhr.antoon schreef: hier heerst een sfeer van haantjesgedrag erger dan het gemiddelde forum.
"Schofferen' wordt dat wel genoemd.
Maar wanneer je geen 'Fingerspitzengefühl' hebt voor schofferen; weet jij dan veel??
Schofferen is het totaal afwezig zijn van Fingerspitzengefuhl maar wie voorziet zichzelf daarvan???

Over evolutie gesproken..

Weet je; iedereen kan dat zien behalve de schoffeerder.
Toch?

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

24 apr 2012, 11:53

dhr.antoon schreef:hoe zou dat komen, in de eeste plaats valt het wel mee, maar hier heerst een sfeer van haantjesgedrag erger dan het gemiddelde forum. [...]
Op andere fora worden leugenaars zoals jij, die zich bovendien aan geen enkele regel van een goede discussie houden, verbannen dan wel weggezet in een babbelhoekje.
Dat is dan ook de reden dat je altijd naar hier terugkomt, ze willen je nergens anders.
Spijtig genoeg grijpt de moderatie hier enkel in als je andere fora vernoemt, het lijstje van fora waar je bent afgeschopt dan wel geisoleerd kan ik hier dus spijtig genoeg niet geven.
Ni Dieu, Ni Maître

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

24 apr 2012, 13:27

Zondervrees schreef: het lijstje van fora waar je bent afgeschopt dan wel geisoleerd kan ik hier dus spijtig genoeg niet geven.
In dat geval kan het 't beste beschouwd worden als gelogen.

dhr.antoon
Lid geworden op: 24 mei 2007, 19:55

24 apr 2012, 13:27

forum ..ban, nu is .. een forum met veel kokervisie, meer personen die iets in te brengen hadden of geldige argumentatie worden weggezet, dus dat zegt weinig.

forum ..ik heb niet de indruk dat ik weggezet wordt, wel worden er ongefundamenteerde uitlatingen op de persoon geplaatst, Zwakte bod moemt men dat

forum .. daar wordt pittig gediscuteerd maare ook op de man gespeeld zegt weer weinig over mij als persoon.

forum ..Daar heerst een gezapige rust met uitschieters van heftige toch ook weleens op de man spelende evo,s


forum .. daar heerst een stilte schema afgewisseld met discussie, ik kan geen moment op de gedachte komen dat er isolatie is

Het was maar een bloemlezing...
Dat in nu, in het verleden voor ik praktiserend christen werd ook daarna wel was ik een paar keer fout, aardig fout, en ik zal zelf op de blaren moeten zitten, maar isolatie? het is maar wat je denkt.

en verder wat zou ik liegen???
aan welke regels houd ik mij niet???

PS Mocht het hier niet de bedoeling zijn om iets over andere forums te zeggen dan excuses, daarom gebruik ik puntjes, ik verdedig mij verder slechts tegen aan aantijging op de persoon, en geef mijn indruk over forums in het algemeen.
Laatst gewijzigd door dhr.antoon op 24 apr 2012, 16:04, 5 keer totaal gewijzigd.
zelf studeren en een mening vormen is beter dan op broodschrijvers, theologen kwakzalvers en zgn. wetenschappers af te gaan.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

24 apr 2012, 13:45

Henriette 2 schreef:
Zondervrees schreef: het lijstje van fora waar je bent afgeschopt dan wel geisoleerd kan ik hier dus spijtig genoeg niet geven.
In dat geval kan het 't beste beschouwd worden als gelogen.
Jij liegt! Jij laat mooi weg waarom ik het lijstje niet kan geven. Gelukkig geeft Antoon zelf het lijstje.
Wat ben jij toch een zielig persoontje. Bah!
Ni Dieu, Ni Maître

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

24 apr 2012, 13:50

dhr.antoon schreef:FT ban, nu is FT een forum met veel kokervisie, [...]
En dat is dus altijd de teneur: het is niet jouw schuld, het zijn al die anderen die tegen jou zijn. Ooit in overweging genomen dat al die anderen het misschien wel bij het rechte eind zouden kunnen hebben? Grappig dat je onder een andere naam hebt geprobeerd om terug op FT te komen. Kokervisie? Amme hoela.
Ni Dieu, Ni Maître

dhr.antoon
Lid geworden op: 24 mei 2007, 19:55

24 apr 2012, 14:28

En dat is dus altijd de teneur: het is niet jouw schuld, het zijn al die anderen die tegen jou zijn. Ooit in overweging genomen dat al die anderen het misschien wel bij het rechte eind zouden kunnen hebben? Grappig dat je onder een andere naam hebt geprobeerd om terug op FT te komen. Kokervisie? Amme hoela.

Tja ik ben ook verzot op grapjes, zie de humor ervan in, lees alles overal op forums eens goed, vaak zijn het juist personen die iets in te brengen hebben die de klappen krijgen.

Maar to the point, de stamboom van de evo gemeenschap ligt ook aan diggelen
zelf studeren en een mening vormen is beter dan op broodschrijvers, theologen kwakzalvers en zgn. wetenschappers af te gaan.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

24 apr 2012, 17:03

dhr.antoon schreef:[...] vaak zijn het juist personen die iets in te brengen hebben die de klappen krijgen.
Onzin, het zijn de zwetsers die komen aanzetten met ongefundeerde kreten zoals deze:
dhr.antoon schreef:Maar to the point, de stamboom van de evo gemeenschap ligt ook aan diggelen
Want kan je deze grootse uitspraak ook maar een beetje waarmaken zonder te komen aanzetten met gepatenteerde leugenaars als die Harun Yahya en consoorten? Je weet wel, die vent die beweerde te bewijzen dat evolutie niet kon en wel aan de hand van een kunstvlieg.
Ni Dieu, Ni Maître

dhr.antoon
Lid geworden op: 24 mei 2007, 19:55

24 apr 2012, 17:24

Nu eens geen crea site, dat kan geen kwaad
volgt men hier de ontwikkeling wel echt???
zelf studeren en een mening vormen is beter dan op broodschrijvers, theologen kwakzalvers en zgn. wetenschappers af te gaan.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

24 apr 2012, 18:45

dhr.antoon schreef:
Nu eens geen crea site, dat kan geen kwaad
volgt men hier de ontwikkeling wel echt???
Heb jij het artikel gelezen? Dan kan jij ons nu zonder problemen uitleggen hoe dit artikel creationisme zou ondersteunen en evolutie zou afbreken.
Vertel!
Ni Dieu, Ni Maître

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

24 apr 2012, 20:50

Citaat uit die tekst:
"Al met al lijkt de boom van Darwin niet langer een adequate beschrijving van hoe evolutie verloopt. “Als je niet langer op een levensboom kunt wijzen, wat betekent dat voor de evolutionaire biologie?” vraagt Bapteste. “In het begin voelt het wankel, maar in de afgelopen jaren zijn mensen wat vrijer gaan denken.” Zowel hij als Doolittle willen benadrukken dat het afschaffen van de levensboom
niet betekent dat de evolutietheorie niet zou kloppen - alleen dat evolutie niet zo netjes verloopt als dat we graag zouden geloven. Sommige verwantschappen zijn vertakkingen, veel anderen niet. “We moeten ons er niet zo druk over maken”, zegt Doolittle. “We begrijpen de evolutie best goed - het is alleen complexer dan Darwin zich had voorgesteld. De boom is niet het enige patroon.”
Als hij gelijk heeft, zou de boomstructuur de biologische equivalent van Newtons mechanica kunnen worden: eens revolutionair en onwaarschijnlijk succesvol, maar uiteindelijk te eenvoudig om de rommelige echte wereld te beschrijven. “De levensboom was succesvol”, zegt Bapteste. “Hij heeft ons doen inzien dat de evolutie bestond. Maar nu we meer van evolutie weten, is het tijd om verder te gaan.”
Laat het middel nooit het doel vervangen !