Weer het zoveelste goed gestaafde bewijs van reincarnatie

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

10 mei 2012, 19:50

wayti schreef:[...] Wat is er hooghatig aan waarheid... ???
Het leven na de dood is universeel en voor iedereen of je nu gelooft of niet.. dus er over praten daar is niks verkeerd aan integendeel... Skepp beweerd ook de waarheid te hebben en verdedigd die met hand en tand (hooghartig?) ..
Wat Skepp zegt kan bewezen worden. Leven na de dood is nog nooit bewezen. Jij maakt van jouw onbewijsbare geloof een universele waarheid. Dat is hooghartigheid.
Dit is in enen een antwoord aan janx.
Ni Dieu, Ni Maître

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

10 mei 2012, 20:12

Wat Skepp zegt kan bewezen worden. Leven na de dood is nog nooit bewezen. Jij maakt van jouw onbewijsbare geloof een universele waarheid. Dat is hooghartigheid. Dit is in enen een antwoord aan janx.
Ok.. Zondervrees dan ben ik maar hooghartig als ik jou daarmee kan plezieren, geen probleem. Dit wordt een discussie zonder einde waarin steeds opnieuw op de man gespeeld wordt, en wij worden er niet slimmer van. Als je de lat voorlopig niet zo hoog legde wat bewijslast voor jou betreft had je JE bewijs al lang gevonden. Maar je gaat het voorlopig niet vinden omdat je het niet zelf wil... Om de ene of de andere redenen wens je dat er geen leven hierna bestaat.. wel ik moet je teleurstellen.. het spijt mij...

De mens is en leeft EEUWIG en dat weet men al 2000 jaar... Alleen het lichaam sterft.. de ziel leeft verder in een geestestoestand en wacht op een nieuw geboorte waar zij goed maakt wat zij verkeerd heeft gedaan of gaat verder, net zoals er stoffelijke evolutie bestaat is er ook geestelijke evolutie. Er is ook geen God die oordeelt de mens oordeelt zichzelf...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

10 mei 2012, 20:15

Leer dan tijdens je leven, zowel janx als Wayti, zonder fouten te schrijven, dan heb je tenminste één positief ding gedaan.
Meet jij je medemens af aan de fouten die hij of zij schrijft..???
Niet echt positief, vind je niet?
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

10 mei 2012, 21:31

wayti schreef:[...]
Ik dacht, ik haal even weg wat inhoudsloos is en ik antwoord op wat overblijft. Tjah...
Enne, qua bewijslast leg je de lat niet hoog of laag. Je bewijst of niet. Maar dat begrijp jij natuurlijk niet. Jij zweeft liever terwijl je van de meest basale feiten helemaal niets snapt. Maar dat deed jouw profeet en goeroe ook niet.
Hoe zit het met je apparaat? Wekrt het al een beetje?
Ni Dieu, Ni Maître
Fazal

10 mei 2012, 22:08

wayti schreef: Dit wordt een discussie zonder einde
Dat "is" het al lang. 8)

cappa
Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49

10 mei 2012, 22:24

wayti schreef:Meet jij je medemens af aan de fouten die hij of zij schrijft..???
Niet echt positief, vind je niet?
Dat doe ik ten dele ook.
Zeker bij mensen die beweren de waarheid in pacht te hebben, maar er zelfs niet in slagen zonder fouten te schrijven.

Sigius
Lid geworden op: 17 jun 2009, 19:03

11 mei 2012, 00:08

Men smeekt aan gene zijde om gehoord te worden. Hebben jullie er al ooit eens bij stil gestaan dat als er een leven na de dood bestaat jullie overleden familieleden contact met jullie zoeken en willen zeggen dat ze leven. Maar de radio kan niet spelen als jullie de stekker uittrekken.
Kennis heeft geen waarde als u geen liefde bezit.

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

11 mei 2012, 00:24

Choerrel schreef:Leer dan tijdens je leven, zowel janx als Wayti, zonder fouten te schrijven, dan heb je tenminste één positief ding gedaan.
Oh ... denk je dat? Enkel en alleen omdatik mijn taal niet goed schrijf?
Laat ik het zo zeggen. Taal is maar een gebrekkig middel om je gevoel te kunnen overbrengen. Het gevoel in je maakt wat je daadwerkelijk doet in je leven t.a.v. je medemens. . Vele mensen schrijven enkel foutloos.
Alles is Één en die Éne is Alles.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

11 mei 2012, 05:02

Men smeekt aan gene zijde om gehoord te worden. Hebben jullie er al ooit eens bij stil gestaan dat als er een leven na de dood bestaat jullie overleden familieleden contact met jullie zoeken en willen zeggen dat ze leven. Maar de radio kan niet spelen als jullie de stekker uittrekken.
Ach Sigius ze spelen liever Scrabble...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

11 mei 2012, 05:10

Misschien kunnen Choerrel en Cappa zich aanmelden bij de Moderator voor het verbeteren van fouten in dit topic, zo doen ze ook iets positief..
Jullie kunnen als proef al beginnen met de fouten van Zondervrees te verbeteren..
Wekrt het al een beetje?

Of je kan natuurlijk ook een nieuwe topic starten: schrijven zonder fouten..
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

11 mei 2012, 05:20

Oh ... denk je dat? Enkel en alleen omdatik mijn taal niet goed schrijf?Laat ik het zo zeggen. Taal is maar een gebrekkig middel om je gevoel te kunnen overbrengen. Het gevoel in je maakt wat je daadwerkelijk doet in je leven t.a.v. je medemens. . Vele mensen schrijven enkel foutloos.
Dat zijn allemaal trucjes Janx die ze gebruiken om de aandacht af te leiden van het reële onderwerp... of ... ze hebben hun gevoel voor hun medemens afgesloten?... wat zeer betreurenswaardig zou zijn maar wel hun eigen keuze is. Zelfs jozef had er mee te kampen..


Ja, weinig mensen konden dit aanvaarden. Ik hoorde zo heel vaak
dat ik te eenvoudig was, niet literair, niet suggestief genoeg, zodat men
alles wat ik van het leven na de dood vertelde, niet kon waarderen.
Ze vonden het te zoet! Eens echter zouden ze allen zoet worden, als
honing zo zoet. Wanneer deze mensen voor het grootste en laatste
probleem werden gesteld, wanneer hen de schellen van de ogen vielen,
wanneer zij achter de sluier zouden mogen zien, wanneer zij
naakt stonden voor Gods heilige troon, dan zou alles niet te zoet en
te eenvoudig zijn en zouden zij veel, heel veel van die eenvoud willen
bezitten. Daar eerst zagen zij zichzelf, eerst dan zouden zij dit alles
waarderen. Maar voor die mensen schreef ik ook niet. Zij waren niet
te bereiken.
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

11 mei 2012, 06:20

Sigius schreef:Men smeekt aan gene zijde om gehoord te worden. Hebben jullie er al ooit eens bij stil gestaan dat als er een leven na de dood bestaat jullie overleden familieleden contact met jullie zoeken en willen zeggen dat ze leven. Maar de radio kan niet spelen als jullie de stekker uittrekken.
Maar manneke, er is geen radio. En dan moeten ze aan gene zijde wel heel ongelukkig zijn. En na al die duizenden jaren is er nog niet een die contact heeft kunnen maken ondanks al dat gesmeek. Toch wel gek dat men met al de kennis die aanwezig is aan gene zijde nog altijd geen contact heeft kunnen maken. Al die genies aan gene zijde, Goethe, Einstein, Newton, Galileo, kunnen die niet een eertje samenwerken?
Ni Dieu, Ni Maître

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

11 mei 2012, 06:28

wayti schreef:[...] Zelfs jozef had er mee te kampen.. [...]
Zelfs het grote genie Rulof, die zich immers als slimmer beschouwde dan alle grote geesten uit het verleden slaagt er niet in om met de levenden te praten. Straf. Kunnen ze daar geen denktank oprichten?
Ni Dieu, Ni Maître

Choerrel
Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08

11 mei 2012, 08:26

Als jullie zo graag de intellectueel uithangen, kunnen jullie minstens zonder fouten, en zeker dt-fouten, leren schrijven. Het maakt u minder belachelijk dan jullie nu al zijn.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

11 mei 2012, 16:05

Als jullie zo graag de intellectueel uithangen, kunnen jullie minstens zonder fouten, en zeker dt-fouten, leren schrijven. Het maakt u minder belachelijk dan jullie nu al zijn.
Bedankt Choerrel voor het openhartige gesprek...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.