Weer het zoveelste goed gestaafde bewijs van reincarnatie

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

11 mei 2012, 16:16

Toch wel gek dat men met al de kennis die aanwezig is aan gene zijde nog altijd geen contact heeft kunnen maken. Al die genies aan gene zijde, Goethe, Einstein, Newton, Galileo, kunnen die niet een eertje samenwerken?
Ik denk dat je bedoeld: een keertje samenwerken.. oppassen zondervrees of ge komt ook op de belachelijke lijst te staan, want uw medespelers hebben geen medelijden, met niemand...

Wat denk jij dat Newton, Galileo en Einstein nu misschien aan het doen zijn.. Alles ligt klaar aan gene zijde en als de mens wat meer open zou staan voor het leven hierna hadden wij het apparaat waarschijnlijk al gehad.. Nu moet eerst de mensheid er klaar voor zijn ..

Er zijn al voorlopers Sigius heeft er reeds over gesproken, maar die zijn nog niet duidelijk genoeg. GEDULD Zondervrees GEDULD alles op zijn tijd.. En contacten zijn er dagelijks er is wel ergens op de wereld iemand die vandaag contact heeft met de andere kant door visioenen, BLE, BDE, mediums, dromen, radio TV of andere maar dat is niet genoeg voor de Kritiekmasters hier.. Dus nogmaals: GEDULD..
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

11 mei 2012, 18:22

Choerrel schreef:Als jullie zo graag de intellectueel uithangen, kunnen jullie minstens zonder fouten, en zeker dt-fouten, leren schrijven. Het maakt u minder belachelijk dan jullie nu al zijn.
Weet je Choerrel, die d of t doet er helemaal niet toe als je hebt begrepen wat de mens is. En niemand hoeft zijn schrijftaal mee te nemen in zijn kist. :wink:
Alles is Één en die Éne is Alles.
Fazal

11 mei 2012, 19:45

wayti schreef:Wat denk jij dat Newton, Galileo en Einstein nu misschien aan het doen zijn.. Alles ligt klaar aan gene zijde en als de mens wat meer open zou staan voor het leven hierna hadden wij het apparaat waarschijnlijk al gehad.. Nu moet eerst de mensheid er klaar voor zijn ..
Sorry hoor, ik heb van gans de voorbije week nog niet zo goed gelachen. :D
Fazal

11 mei 2012, 19:47

janx schreef:Weet je Choerrel, die d of t doet er helemaal niet toe als je hebt begrepen wat de mens is. En niemand hoeft zijn schrijftaal mee te nemen in zijn kist. :wink:
Nee, maar voor de lezer moet het wel verstaanbaar blijven.
Sommigen kennen de bijbel uit hun hoofd, ondanks uit hun schrijven blijkt, dat zij eigenlijk nooit naar school zijn geweest. Of in ieder geval van de les Nederlands, niet veel hebben meegedragen. Maar voor hen maakt het niet uit. Zij citeren enkel maar de bijbel in hun eigen broebeltaal. Van taalfouten hebben ze nooit gehoord. Leraar zijn, lijkt mij dus een uiterst ondankbaar beroep. Geeft niet, daar zit dan weer, en meer dan waarschijnlijk, de schoolplicht voor iets tussen. De jeugd van tegenwoordig kan zelfs helemaal niet meer schrijven. Waarom denk je dat zij meer afkortingen dan volle woorden gebruiken!? Geeft zeker niet, wie het niet verstaat, kan het verzitten! :wink:
Laatst gewijzigd door Fazal op 11 mei 2012, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Choerrel
Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08

11 mei 2012, 19:57

Fazal schreef:
wayti schreef:Wat denk jij dat Newton, Galileo en Einstein nu misschien aan het doen zijn.. Alles ligt klaar aan gene zijde en als de mens wat meer open zou staan voor het leven hierna hadden wij het apparaat waarschijnlijk al gehad.. Nu moet eerst de mensheid er klaar voor zijn ..
Sorry hoor, ik heb van gans de voorbije week nog niet zo goed gelachen. :D
Niet te geloven hoe infantiel sommige mensen kunnen zijn. Zou hij dat nu echt menen?
Fazal

11 mei 2012, 20:02

Ik vrees van wel Choerrel, helaas. :?

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

11 mei 2012, 22:13

Sorry hoor, ik heb van gans de voorbije week nog niet zo goed gelachen.
Ben blij dat ik u nog eens goed doen lachen heb dan verzuur je tenminste niet...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

11 mei 2012, 22:41

Fazal schreef:Nee, maar voor de lezer moet het wel verstaanbaar blijven.
Ik begrijp hieruit dat je " wel leesbaar" bedoelt. Of heb een machine die het geschrevene naar geluid omzet? We leven in een zeer technologische tijdperk dus het zou kunnen.
Alles is Één en die Éne is Alles.
Fazal

12 mei 2012, 08:59

janx schreef:
Fazal schreef:Nee, maar voor de lezer moet het wel verstaanbaar blijven.
Ik begrijp hieruit dat je " wel leesbaar" bedoelt.
Dat ook, ja. :wink:

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

12 mei 2012, 09:34

Niet te geloven hoe infantiel sommige mensen kunnen zijn. Zou hij dat nu echt menen?
Als het u een troost kan wezen, ik meen dat heel zeker..

Iedere mens gaat over met wat hij of zij op aarde geleerd en gedaan heeft. Iedere uitvinding vanaf het ontstaan van het vuur tot onze raketten zijn doorgegeven vanuit gene zijde. Sommige bijbel-schrijvers waren geïnspireerd anderen schreven uit eigen ervaring. De 10 geboden zijn richtlijnen die NU nog steeds gelden en had de mens deze nageleefd zaten wij nu reeds in een paradijselijke toestand. De kerken hadden ons daar al op moeten wijzen maar zij deden juist het tegenovergestelde. Hun handen waren niet vies van moord en doodslag en dan nog in naam van God, zelfs nu nog..

Maar Indien de dagen niet verkort werden zou geen vlees behouden blijven (Bijbelse voorspelling over wereldoorlog II). Gene zijde kent de mens en voor wie er om vraagt is er voor zo ver het mogelijk is hulp.

Een uitvinding komt altijd tot stand door een IN-geving, dromen, visioenen of andere. Van af het ontstaan van de mens worden wij beïnvloed ten goede maar ook ten slechtte, zelfs Hitler wist dit. Hij omringde zich met astrologen, helderzienden e.a. en hij was zeker niet vies van het occulte. Toen Jozef leefde heeft hij in uitgetreden toestand de wezens gezien die hem beïnvloeden. Toch dacht Hitler dat het de voorzienigheid was die hem leidde, omdat ze hem in 14-18 zelfs gered had. Op zekere dag toen Hitler zich op zijn geliefd balkon bevond met naast zich één van zijn helderzienden en de lucht alle kleuren vertoonde: zei deze: Ik zie bloed niks anders dan bloed Hitler trok bleek weg en zei: Het zij zo.. De dag nadien viel hij Polen binnen..

Wat ik wil doorgeven hiermee is dat de mens DAGELIJKS onder invloed staat van zowel het goede als het kwade. Maar het is aan de mens zelf wat hij ermee doet. Dit is trouwens de ENIGE planeet waarop goed en kwaad samen leven. Aan gene zijde zijn beide gescheiden in licht (de hemel) en duisternis (de hel, maar zonder vuur). Beiden beïnvloeden de mens. De mens is NOOIT alleen...

Ps: Ik ben wel naar school geweest...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.
Fazal

12 mei 2012, 10:47

Wayti schreef:Als het u een troost kan wezen, ik meen dat heel zeker..

Iedere mens gaat over met wat hij of zij op aarde geleerd en gedaan heeft. Iedere uitvinding vanaf het ontstaan van het vuur tot onze raketten zijn doorgegeven vanuit gene zijde.
Oorlogswapens dus ook!? Of ... komen die van nog een andere zijde?

cappa
Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49

12 mei 2012, 11:31

Ah ja. Ge hebt de voorkant, de achterkant en de zijkant. :lol:

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

12 mei 2012, 11:34

Maar natuurlijk Fazal komen ook die ideeën aangaande het samenstellen van vernietigingswapens vanuit gene zijde echter wel van de donkere overzijde. Echter het zijn wel de mensen die er opgericht zijn om de vindingen aan te wenden voor vernietiging. Vele ontvangen ideeën zijn ten bate voor de mens gegeven maar zoals je weet, kan veel ter vernietiging worden omgebogen. De mens zelf heeft de vrijheid van keuze hoe om te gaan met al het gegevene maar kan zich nooit onttrekken aan de gevolgen hiervan.
Alles is Één en die Éne is Alles.

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

12 mei 2012, 14:26

Wayti
Iedere uitvinding vanaf het ontstaan van het vuur tot onze raketten zijn doorgegeven vanuit gene zijde.
Toch écht jammer voor de duizenden, die stierven aan de pest,de cholera, de griep.Waren de buitenaardsen al terug weg? :lol:
Wie bewaakt de bewakers.

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

12 mei 2012, 16:14

Toen er mensen waren die oprecht de lijdende mensen wilden helpen werden dezen doormiddel van ingevingen op het spoorgezet van de medicijnen. Daarom is de medische wetenschap op het peil wat het nu is. Helaas is het wel jammer dat grotendeels die oprechtheid verdreven is door winstzucht. Je mag nu beter worden, of als je het kunt betalen of toestemming hebt van je zorgverzekeraar dit afhangkelijk van je zorgpakket.
Alles is Één en die Éne is Alles.