De mens leeft eeuwig, de dood is gewoon een overgang

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

angelica
Lid geworden op: 13 jun 2011, 12:14
Locatie: Oostmalle

06 jul 2012, 11:35

Doe niet zo onozel Cappa. Je doet kinderachtig en je gaat over de schreef, en je weet dat verdomd goed. Sommigen, zoals jij o.a. verlenen zichzelf de vrijheid om te zeggen wat en op welke manier ze willen.
Schoonheid ligt in het oog van de toeschouwer

angelica
Lid geworden op: 13 jun 2011, 12:14
Locatie: Oostmalle

06 jul 2012, 11:45

Nee ik wil je er enkel op wijzen, want ik heb de indruk dat jij/jullie dat bij jullie zelf niet in de gaten hebben, dit enkel maar opmerken bij anderen. In dat geval hebben jullie ook nog de langste tenen.
Schoonheid ligt in het oog van de toeschouwer

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

08 jul 2012, 23:34

Hey Mannekes.. (en vrouwen)

Goed nieuws ik ben terug...
Heb 4 dagen met ECHTE mensen gepraat (+/- 1000) die allen in leven na de dood geloven. Mooie ervaringen gehoord en gezien en vooral zeer veel liefde ontvangen... Maar nu ga ik eerst slapen en morgen of overmorgen gaan wij er weer tegenaan.. met nieuwe WAARGEBEURDE verhalen..

Mvg: Wayti
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

09 jul 2012, 23:01

Voor de geinteressseerden:
Vier dagen in Vlissingen gezeten voor de tentoonstelling van 77 in trance ontvangen schilderwerken van Jozef uit Amerika, waar hij gedurende enkele maanden verbleven heeft en geschilderd. Jozef zelf kon niet schilderen, zijn lichaam werd overgenomen door schilders die op aarde gestorven zijn om aan de wereld te tonen dat zij verder leven en er geen dood is...Iedere gestorven schilder gebruikt zijn eigen stijl daardoor zijn er verschillende variaties te zien. Geestelijke kunst is symbolisch en heeft verbinding met het innerlijke van de mens. De meeste schilderijen (in olieverf) kwamen in 1 tot 3 uur klaar. Zijn schilderijen kregen zelfs aandacht van de toenmalige televisie..

Een hoger bewustzijn wil door geestelijke kunst het aardse bewustzijn wakker schudden en terug voeren naar het eeuwige leven..
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

11 jul 2012, 10:23

Vandaag op Internet las ik het volgende verhaal van Jo:

Mijn moeder is gestorven toen ik tien jaar oud was. Ik wist dat ze ziek was, maar niemand had me verteld dat het kanker was, en dat ze niet lang meer zou leven. De laatste week voor ze stierf, ging ik bij een tante logeren. Voor mij was het een leuk logeerpartijtje, ik stelde mij er geen vragen bij. Tot ik op een nacht wakker schrok van een koude tocht in de kamer, alsof er iets rakelings over mijn bed kwam gevlogen. Ik wilde de ramen sluiten, maar die stonden helemaal niet open. Ik was toen te jong om het te begrijpen, maar later ontdekte ik dat mijn moeder die nacht gestorven is. Ik denk dat het haar manier was om afscheid van mij te komen nemen.

Dit is een veel voorkomende manier om afscheid te nemen.. Bij ons was het de luster die om 4 u s'morgens beneden tuimelde. Om 8 u rinkelde de telefoon, grootmoeder was om 4 u gestorven. Bij anderen stond de klok stil juist op het uur van de overledene... Het komt veel voor dat de overledene nog vlug iets van zich laat weten voor hij of zij overgaat, de verbinding met hun geliefden zorgt daarvoor...[/i]
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

11 jul 2012, 21:55

Wat doet het toch goed als je na een ontspannen weekend weer die lieve opbouwende indrukken van onze psuedo-wetenschappers kunt lezen of beter gezegd: sceptici.. Ben ik blij dat er een leven na de dood is waar iedere mens naar waarde geschat wordt.. Uw innerlijke hier is uw uiterlijke daar... Want als zij deze goddeloze wereld moeten gaan leidden dan vrees ik het allerergste.. maar dit was voorspeld.. dit is de eeuw van Christus de voorloper van het koninkrijk Gods.. Alle leugens komen aan het licht.. De mens kan zich niet langer meer verbergen achter een masker.. De maskers zullen worden afgerukt.. Heb lief alles wat leeft...en bouw u een huis in de sferen in plaats van op aarde...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

11 jul 2012, 22:49

wayti schreef:...en bouw u een huis in de sferen in plaats van op aarde...
Zijn dat dan de bekende luchtkastelen ?
Laat het middel nooit het doel vervangen !

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

12 jul 2012, 00:40

Is dat nog normaal Rolling Eyes
Kijk eens naar het nieuws Rolija dan zal je zien of wat ik schrijf zo abnormaal is.. Dagelijks komen er schandalen aan het licht, vooral kerkelijke.. niemand kan of zal zich nog kunnen verbergen achter een masker... dat zou jij toch moeten weten...zelfs oude schandalen komen nu pas aan het licht..
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

12 jul 2012, 09:58

Henriette 2 schreef:
Zondervrees schreef: Mooi Engels woord: nutcase.
Alweer bijzonder inhoudelijk en terdege gefundeerd. :roll:
Inderdaad Henriëtte, terdege gefundeerd.
Vemits we van Wayti al een en ander konden lezen, kan men daar een oordeel over vellen.
- Geen enkel wetenschappelijke aanwijzing, laat staan bewijs.
- De Christus-figuur wordt telkens een goddelijke status toegekend, terwijl de Kerk zelf die ensceneerde, waar Wayti zoveel kritiek op heeft.
-Bovendien werd hier reeds tot in den treure uitgelegd dat ene Jezus een rebel was die aanspraak maakte op een wereldse troon, pure politiek dus.
Wayti gelooft dus in het soort sprookjes zoals hem dat zelf het best uitkomt.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

12 jul 2012, 14:17

Inderdaad Henriëtte, terdege gefundeerd.
Vemits we van Wayti al een en ander konden lezen, kan men daar een oordeel over vellen.
Oordeel nooit omdat gij niet geoordeeld zult worden... Hoe kan je oordelen over wat ik schrijf Reini als je het zelfs vertikt om er ook maar iets over te lezen...
Geen enkel wetenschappelijk aanwijzing laat staan bewijs
Ook niet omgedraaid... en ik heb het reeds geschreven... wij zullen het bewijs leveren.. het enige wat je moet doen is geduld hebben... Rome is ook niet op één dag gebouwd... Ik hoop alleen dat ge de moed hebt om als et zover is kleur te bekennen..
- De Christus-figuur wordt telkens een goddelijke status toegekend, terwijl de Kerk zelf die ensceneerde, waar Wayti zoveel kritiek op heeft.
Niet alleen de kerk vereerd Christus als zoon van God...er is veel meer dan de katholieke kerk... oogjes open doen..
-Bovendien werd hier reeds tot in den treure uitgelegd dat ene Jezus een rebel was die aanspraak maakte op een wereldse troon, pure politiek dus.
En ik heb al tot in den treure uitgelegd dat er momenteel tientallen versies over Jezus bestaan en zij elkaar allemaal tegen spreken.. (Boekenverkoop) en welke is de juiste versie Reini...?
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

12 jul 2012, 15:05

wayti schreef:[...]
Geen enkel wetenschappelijk aanwijzing laat staan bewijs
Ook niet omgedraaid... en ik heb het reeds geschreven... wij zullen het bewijs leveren.. het enige wat je moet doen is geduld hebben... Rome is ook niet op één dag gebouwd... Ik hoop alleen dat ge de moed hebt om als et zover is kleur te bekennen.. [...]
Kleur bekennen zal jij natuurlijk nooit doen. Jij zal immers blijven beweren dat je machien 'binnenkort' het nodige bewijs zal leveren. Durf je er een dealine op te plakken? Natuurlijk niet want dan zal je een keertje kleur moeten bekennen. Of een zoveelste uitvlucht verzinnen. 't Zal dat laatste wel worden.
Ni Dieu, Ni Maître
Fazal

12 jul 2012, 19:42

Triestig ..., heel triestig ..., te moeten vaststellen, dat er in het jaar (des heren(sic!) 2012, nog zoveel bijgeloof 'kan' bestaan! En het ziet niet ernaar uit, dat het ooit nog verbeteren zal!
Vooral dàt ..., is nog het èrgst van al! :cry:

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

12 jul 2012, 20:02

Wie heeft wat aan Janxs gezeid ...???

IK, Werewoef heeft dat allemaal aan Janxs gezeid .... :idea: :wink:

Die-deadline- van Janxs moet eigenlijk , feitelijk de - point of no return - wezen :

Je kan niet echt leven zonder bewust te ZIJN van je eigen dood

enne

Je kan niet echt sterven zonder bewust te ZIJN van je levenlijk bestaan ...

Savvy of snappie ...
:?: :)


MGVDGHoogachting,

Werewoef
AMEN en AUM
Fazal

12 jul 2012, 21:29

werewoef schreef:Wie heeft wat aan Janxs gezeid ...???

IK, Werewoef heeft dat allemaal aan Janxs gezeid .... :idea: :wink:

Die-deadline- van Janxs moet eigenlijk , feitelijk de - point of no return - wezen :

Je kan niet echt leven zonder bewust te ZIJN van je eigen dood
enne

Je kan niet echt sterven zonder bewust te ZIJN van je levenlijk bestaan ...

Savvy of snappie ...
:?: :)


MGVDGHoogachting,

Werewoef
Maar men kan ook niet echt leven, als men gedurig aan de dood aan het denken is!
Want, dan zal men zich eerder bewust zijn, van als een 'levend lijk' te bestaan!
En zich dus zeker niet bewust zijn, van een 'levenlijk' bestaan!

Snappie!? :roll:

AMEN en AUM!

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

13 jul 2012, 04:49

Wie heeft het over het - voortdurend- denken aan de dood ?

Maar bv , als je iemand de laatste groet gaat brengen en je bedenkt dat vroeg of laat ook iemand anders over jouw gestorven lichaam gaat buigen of een kruiske gaat geven ..... Zou dit nu zo erg zijn ?

mvg-werewoef
AMEN en AUM