Esotherie - magie - spiritisme

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

Ramuntxo
Lid geworden op: 21 feb 2006, 10:13
Locatie: Vlaanderen

20 jun 2012, 22:17

Zijn er in de omgeving van het meetjesland mensen die in vermelde materie belangstelling hebben ?

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

20 jun 2012, 23:23

Waarom stel je deze vraag? Ben jij een echte helderziende/medium? Dan kom ik graag een keertje bij je langs!
Ni Dieu, Ni Maître

rolija
Lid geworden op: 27 jan 2004, 17:41

21 jun 2012, 08:41

Zie eens op www.skepp.be zeer veel info.... 8O
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

21 jun 2012, 09:23

Zijn er in de omgeving van het meetjesland mensen die in vermelde materie belangstelling hebben ?
Wat wil je weten..? Ben je zoekende? Of is dit een vorm van verdoken reklame?
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

Ramuntxo
Lid geworden op: 21 feb 2006, 10:13
Locatie: Vlaanderen

21 jun 2012, 09:32

Neen brave wayti. Dit is geen verdoken reklame.
Ik heb in dat onderwerp belangstelling en wil op die manier met andere geïnteresseerden in kontakt komen. Niets meer. Niets minder.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

21 jun 2012, 10:51

Ramuntxo schreef:Neen brave wayti. Dit is geen verdoken reklame.
Ik heb in dat onderwerp belangstelling en wil op die manier met andere geïnteresseerden in kontakt komen. Niets meer. Niets minder.
Dan moet je een zoekertje plaatsen. Een discussie forum lijkt me daartoe niet de aangewezen plaats.
Misschien moet je gewoon maar naar het jaarlijkse bal der helderzienden? Tijd en plaats worden niet medegedeeld, helderzienden hebben dat niet nodig. Al kwam er de laatste jaren niemand opdagen. Vreemd.
Ni Dieu, Ni Maître

cappa
Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49

21 jun 2012, 11:05

wayti schreef: Ben je zoekende?
Ja. Maar naar realistische verklaringen. Geen fantastische sprookjesverhalen.

yamataka
Lid geworden op: 13 mei 2012, 10:21

21 jun 2012, 11:14

Zondervrees schreef: Dan moet je een zoekertje plaatsen. Een discussie forum lijkt me daartoe niet de aangewezen plaats.
Misschien moet je gewoon maar naar het jaarlijkse bal der helderzienden? Tijd en plaats worden niet medegedeeld, helderzienden hebben dat niet nodig. Al kwam er de laatste jaren niemand opdagen. Vreemd.
U zei?....een discussieforum???? ik zou eerder zeggen een labelforum. En daar ben jij bijzonder straf in, moet ik zeggen. Maar ach ja... de mens kan enkel zijn eigen weg volgen. De weg die hij zelf heeft gegraven in zijn hersenen en dus de minste weerstand vormt. Vandaar dat die niet over de muur kan en wil zien.

Ramuntxo
Lid geworden op: 21 feb 2006, 10:13
Locatie: Vlaanderen

21 jun 2012, 11:25

"Misschien moet je gewoon maar naar het jaarlijkse bal der helderzienden? Tijd en plaats worden niet medegedeeld, helderzienden hebben dat niet nodig. Al kwam er de laatste jaren niemand opdagen. Vreemd."

Natuurlijk kwam er niemand opdagen.
Die mensen wisten immers dat er niemand zou zijn. :lol:

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

21 jun 2012, 11:36

Neen brave wayti. Dit is geen verdoken reklame.
Ik heb in dat onderwerp belangstelling en wil op die manier met andere geïnteresseerden in kontakt komen. Niets meer. Niets minder.
Het doet goed dat ondanks de steeds te verduren aanvallen mensen toch met hun gedacht of gevoel naar buiten durven komen. Dat is een teken dat er wel veel gelezen wordt en daar doen wij het tenslotte toch voor. Ik heb 9 jaar vlakbij het Meetjesland gewoond maar nu zit ik in de stad van de echte Zondervrees... Zijn er geen groepen in Gent te vinden waar je terecht kan?
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

21 jun 2012, 11:41

Ja. Maar naar realistische verklaringen. Geen fantastische sprookjesverhalen.
Dus realistische sprookjesverhalen zijn toegelaten.. :wink:
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

21 jun 2012, 12:30

yamataka schreef: Maar ach ja... de mens kan enkel zijn eigen weg volgen. De weg die hij zelf heeft gegraven in zijn hersenen en dus de minste weerstand vormt. Vandaar dat die niet over de muur kan en wil zien.
En niet te vergeten al die duizenden voorouders die zeer waarschijnlijk reeds aan dezelfde sleuf groeven en zich zo als DNA openbaarde..

cappa
Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49

21 jun 2012, 12:50

Ramuntxo schreef:Ik heb in dat onderwerp belangstelling en wil op die manier met andere geïnteresseerden in kontakt komen. Niets meer. Niets minder.
Begrijpelijk. Het lijkt er op dat het een noodzakelijke fase is. Ik alleen ken misschien wel honderd mensen die op zeker ogenblik in die materie terechtkwamen.
Alleen raar dat sommigen er in blijven hangen, en dan nog op vrij naïef niveau. De meesten weten na een aantal jaren hun ervaring er uit te trekken, ten dienste van een creatiever leven.

De enigen bij wie dit begrijpelijk is, zijn natuurlijk diegenen die er een commercieel belang bij hebben.

cappa
Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49

21 jun 2012, 12:54

wayti schreef:Het doet goed dat ondanks de steeds te verduren aanvallen mensen toch met hun gedacht of gevoel naar buiten durven komen.
Zeg, heb jij eigenlijk last van paranoia?
Waarom kruip je in een slachtoffersrol als mensen met een andere mening dààrvoor uitkomen?

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

21 jun 2012, 13:31

En waarom doe jij of je gek bent?

Offuuhh...?? :?