90 minuten in de hemel..

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

07 nov 2012, 10:28

wayti schreef:[...] ik zit niet elke dag bij helderzienden en de enige waar ik het al aan gevraagd heb die vertikt het om te antwoorden de reden die ze noemde ga ik niet neerpennen want dat zou te pijnlijk zijn voor jou... ik ben en blijf nog altijd MENS... zelfs al breekt men mij hier regelmatig af tot op het bot...
..Kan ik mij levendig voorstellen..
Zondervrees schreef:Oh maar ik ben zonder vrees, weet je wel? Ik ben erg geinteresseerd in wat deze persoon als reden opgaf, kom, vertel maar!
Of heb je schrik dat deze ongetwijfeld zwaarwichtige reden gewoon een belachelijke uitvlucht is en/of aantoonbaar onwaar? Vertel! Of doe je het wederom in de broek van de schrik ontmaskerd te worden als een ordinaire bedrieger?
Die mensen VOELEN..

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

07 nov 2012, 10:45

wayti VOELT het vooral in de broek.
Kijk, hij zegt dat een waarzegster een reden gaf om geen antwoord te geven op mijn vraag. wayti zegt deze reden niet bekend te willen maken omdat dat kwetsend of zo zou zijn voor mij. Die helderziende zou dus iets persoonlijks gezegd hebben over mij? Nu laat maar horen dan, misschien is het wel iets dat wat over mij zegt dat enkel ik kan weten, misschien is het wel een bewijs dat die dame echt een helderziende is.
Hebben we misschien een bewijs voor iets paranormaals, nu wil wayti dat niet bekendmaken, komt hij aanzetten met een wel heel doorzichtig smoesje.
Bah! wayti zuigt maar wat uit de duim, hij is een ordinaire leugenaar.
Ni Dieu, Ni Maître

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

07 nov 2012, 13:22

Zondervrees schreef:
Bah! wayti zuigt maar wat uit de duim, hij is een ordinaire leugenaar.
Precies dáárom willen ze geen contact met jou.
Jouw energie wordt GEVOELD.

En je moet weten Z.V.; zij zijn niet uit op hun gelijk..

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

07 nov 2012, 13:27

Henriette 2 schreef:
Zondervrees schreef:
Bah! wayti zuigt maar wat uit de duim, hij is een ordinaire leugenaar.
Precies dáárom willen ze geen contact met jou..
Jouw energie wordt GEVOELD.
Wat een flauwe truut H2 !!
Het zou het perfecte middel zijn om de tegenstanders en non-believers eens duchtig schaakmat te zetten.
Wayti lult dus een beetje uit zijn nek.
Wat een afgang.

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

07 nov 2012, 13:31

Reini schreef:
Het zou het perfecte middel zijn om de tegenstanders en non-believers eens duchtig schaakmat te zetten.
Juist Reini,

En dat is nou juist waar het (hen) niét om gaat.
Daar heeft een wijs mens geen enkel belang bij.

Alleen grote egootjes hechten belang aan 'duchtig schaakmat zetten.'
...of zoiets als 'afgang.'

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

07 nov 2012, 13:48

Henriette 2 schreef:
Reini schreef:
Het zou het perfecte middel zijn om de tegenstanders en non-believers eens duchtig schaakmat te zetten.
Juist Reini,

En dat is nou juist waar het (hen) niét om gaat.
Daar heeft een wijs mens geen enkel belang bij.

Alleen grote egootjes hechten belang aan 'duchtig schaakmat zetten.'
...of zoiets als 'afgang.'
Die redenering klopt niet.
Men wil blijkbaar langs "beide zijden" contact zoeken, maar er moet nog een machine worden uitgevonden.
Er is dus een (zogezegd) grote nood om zich kenbaar te maken.
Dat is toch een normale manier van denken?
Wie zou niet willen weten of er leven na de dood is. Ik wel hoor!
Maar tot nader order komen de gegevens van een aantal bedriegers of fantasten.
"Wijze" overledenen zouden elk middel aanklampen.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

07 nov 2012, 14:44

Henriette 2 schreef:[...] En je moet weten Z.V.; zij zijn niet uit op hun gelijk..
Hallo? Is het daarom dat wayti alsmaar loopt te roepen dat we hem wel gelijk zullen moeten geven eens dat machientje van hem werkt? Is het daarom dat elke boekgelovige bezwerend dreigt met de god die we na onze dood zullen ontmoeten en dat we dan wel zullen moeten zeggen dat zij gelijk hadden?
Gelovigen willen gelijk krijgen zoals ze dat al eeuwen kritiekloos gekregen hebben.
Ni Dieu, Ni Maître
Gast

07 nov 2012, 15:19

Nicht van mij is helderziende,haar zoon brak zen botten van dak tuimelende.Op men vraag of ze dat niet kon voorzien...


Stekker van kristallen bol was uitgetrokken die dag :P :P

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

07 nov 2012, 17:02

Spacer schreef:Nicht van mij is helderziende,haar zoon brak zen botten van dak tuimelende.Op men vraag of ze dat niet kon voorzien...


Stekker van kristallen bol was uitgetrokken die dag :P :P
Blijkbaar zo eentje waar van die mooie gekleurde bellen in rondzweven.
Je zou er haast helderziend van worden; ofwel hallucineren.... :wink:

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

07 nov 2012, 17:43

Spacer schreef:Nicht van mij is helderziende,haar zoon brak zen botten van dak tuimelende.Op men vraag of ze dat niet kon voorzien...


Stekker van kristallen bol was uitgetrokken die dag :P :P
Het allergrootste bewijs dat er van waarzeggerij en aanverwanten geen bal van aan is is het bestaan van loterijen!


Mvg,
P.Siemons

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

07 nov 2012, 18:39

Of doe je het wederom in de broek van de schrik ontmaskerd te worden als een ordinaire bedrieger?

Wayti lult dus een beetje uit zijn nek. Wat een afgang.

Maar tot nader order komen de gegevens van een aantal bedriegers of fantasten. "Wijze" overledenen zouden elk middel aanklampen
Juliie hebben allemaal gelijk, ik ben een grote bedrieger en leugenaar en fantast en ik heb juist mijn onderbroek moeten verversen, erg hé... :roll:
Alleen grote egootjes hechten belang aan 'duchtig schaakmat zetten.' ...of zoiets als 'afgang.'
Tja Henriette... hun verdomde ego hé ...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

cappa
Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49

07 nov 2012, 18:47

wayti schreef:Juliie hebben allemaal gelijk, ik ben een grote bedrieger en leugenaar en fantast en ik heb juist mijn onderbroek moeten verversen, erg hé... :roll:
Och kom, zelfkennis is 't begin van wijsheid. :D
Jawatte

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

07 nov 2012, 18:50

wayti schreef:[…]
Zo, en wat zei die helderziende dame dan wel? Blijkbaar kan je dat hier niet zeggen of durf je het niet. Wel ik denk te weten wat er aan de gang is. En jij ook. Je bent een fantast van het ergste soort, een compulsief leugenaar die zijn eigen leugens gelooft. Net zoals je profeetje.
Ni Dieu, Ni Maître

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

07 nov 2012, 19:39

Zo, en wat zei die helderziende dame dan wel? Blijkbaar kan je dat hier niet zeggen of durf je het niet. Wel ik denk te weten wat er aan de gang is. En jij ook. Je bent een fantast van het ergste soort, een compulsief leugenaar die zijn eigen leugens gelooft. Net zoals je profeetje.
Maar man toch.. jij bent helderziend... ongelofelijk.. ik ga eens bij u moeten komen. hoe kunt ge het weten, ongelofelijk zeg, wat een visie !... Trouwens (als je zelf niet gelogen hebt?) ga je binnnenkort toch naar een helderziende dus zal je zelf wel horen, wat je wil weten. Ik kan vertellen wat ik wil... daar geef ik u volkomen gelijk in... daarvoor hoeft ge mijn profeetje er niet bij te halen... dat is niet goed voor uw maag...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

07 nov 2012, 20:05

wayti schreef:
Zo, en wat zei die helderziende dame dan wel? Blijkbaar kan je dat hier niet zeggen of durf je het niet. Wel ik denk te weten wat er aan de gang is. En jij ook. Je bent een fantast van het ergste soort, een compulsief leugenaar die zijn eigen leugens gelooft. Net zoals je profeetje.
Maar man toch.. jij bent helderziend... ongelofelijk.. ik ga eens bij u moeten komen. hoe kunt ge het weten, ongelofelijk zeg, wat een visie !... Trouwens (als je zelf niet gelogen hebt?) ga je binnnenkort toch naar een helderziende dus zal je zelf wel horen, wat je wil weten. Ik kan vertellen wat ik wil... daar geef ik u volkomen gelijk in... daarvoor hoeft ge mijn profeetje er niet bij te halen... dat is niet goed voor uw maag...
Zo, en nu probeer je om jezelf er uit te draaien. Overigens ben ik even helderziende als welk medium dan ook. Maar ik kom er voor uit hoe ik dat doe.
Maar vertel eens, ter leringe ende vermaak des volks, welke reden gaf die helderziende op om de naam van dat hondje niet te geven? Vertellen!
Ni Dieu, Ni Maître