Kan een 'directe stem' apparaat bestaan?

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

Het is of zal mogelijk zijn een directe stem apparaat te bouwen en te communiceren met de overledenen.

Absoluut
6
30%
Zeer waarschijnlijk wel
0
Geen stemmen
Waarschijnlijk wel
0
Geen stemmen
Mogelijk
0
Geen stemmen
Niet waarschijnlijk
0
Geen stemmen
Zeer onwaarschijnlijk
0
Geen stemmen
Onmogelijk
14
70%
 
Totaal aantal stemmen: 20

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

09 nov 2012, 11:30

Dit is mijn laatste plaatsing geweest, er zijn andere sites waar men mijn postings wel waardeert en er op een gezonde manier gediscussieerd wordt ..
Dat wordt hier jammer genoeg door enkelen onmogelijk gemaakt. Ik laat alle topics open (in tegenstelling met voeger) willen er mensen in verder schrijven Be welcome..... Tot na het stemapparaat of tot aan de andere zijde...

Mvg: Wayti...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

09 nov 2012, 11:38

Als er geen dood is, hoe moeten wij dan een lichaam noemen dat in verregaande staat van ontbinding is, of waarvan enkel nog de knekels overblijven ?
Laat het middel nooit het doel vervangen !

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

09 nov 2012, 12:13

wayti schreef:[...] Deze profetie zal letterlijk in vervulling gaan, zowaar er een God van Liefde is!...
Als deze profetie dus -aantoonbaar- niet in vervulling kan gaan, kan er dus ook geen god zijn.
Ik heb zo'n vermoeden dat het bewijs voor het niet-bestaan van een god hiermede geleverd is. Dank wayti! Welke termijn hadden 'de meesters' weer gezet op het uitkomen van de profetie? Juist ja, eentje die alsmaar verschuift ...
Hopelijk komt het machientje er voor 21/12, dat is dus volgende maand al.
Ni Dieu, Ni Maître

cappa
Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49

09 nov 2012, 12:43

wayti schreef:Dit zijn de laatste woorden die ik hier aan vuil maak want discussie hierover heeft voorlopig geen enkele zin...
Zegt wayti voor de vijfde keer of zo.
Als ge nu eindelijk eens argumenten zou geven, dan zouden we met een discussie kunnen beginnen. Maar discussieer maar eens over verhaaltjes. :roll:
wayti schreef:Dit apparaat komt er.. het is de enige manier om alle religies eindelijk te verbinden en de mensheid te overtuigen dat er geen dood is...

Dream on ...
Jawatte

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

10 nov 2012, 13:55

cappa schreef:
Zegt wayti voor de vijfde keer of zo.
Als ge nu eindelijk eens argumenten zou geven, dan zouden we met een discussie kunnen beginnen. Maar discussieer maar eens over verhaaltjes. :roll:

Dream on ...
Het wachten is nu weer op jouw knipsels en plaksels (argumenten :lol:) en verhaaltjes. (discussies :lol:)

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

12 nov 2012, 15:58

Gewoon ter info...(meer niet)

Voor de sceptici of de geïnteresseerde....
Politie vind daders door de hulp van paragnosten...
klik op de link... (45 min durend filmpje)

http://www.youtube.com/watch?v=qTubCAhz ... e=youtu.be

Mvg: Wayti
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

12 nov 2012, 16:29

Nu al terug? Dat is snel.
Overigens is 'Psychic Witness' geen documentaire, maar een volledig 're-enactment', dus (gedeeltelijk door acteurs) in scene gezet en gespeeld en dat volgens het verhaal van onze zogenaamde helderzienden, ondersteund door zorgvuldig uitgekozen getuigenissen.
Ze kunnen je dus alles wijsmaken. En doen dat ook.
Ni Dieu, Ni Maître

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

12 nov 2012, 17:57

Cappa schreef: Zegt wayti voor de vijfde keer of zo.

Weten we al langer dat nen doortrapte leugenaar is!
Mediums, Wayti kent er genoeg Cappa, en goei hé ....tot er gevraagd word om en zéér simpele vraag te beantwoorden! :roll:

En dan poogt den blageur er zich gelijk ne paling uit te draaien door met de onnozelste dingen, waar dat ge misschien in de eerste kleuterklas nog mee weg kunt komen, voor de proppen te komen die helemaal niet gevraagd werden!


Mvg,
P.Siemons

Sigius
Lid geworden op: 17 jun 2009, 19:03

14 nov 2012, 07:40

Overigens is 'Psychic Witness' geen documentaire, maar een volledig 're-enactment', dus (gedeeltelijk door acteurs) in scene gezet en gespeeld en dat volgens het verhaal van onze zogenaamde helderzienden, ondersteund door zorgvuldig uitgekozen getuigenissen.
ik heb deze afleveringen persoonlijk bekeken en die zijn inderdaad nagespeeld wat ook niet anders kan. Maar wat zondervrees er niet bij zegt is dat de ECHTE helderzienden en de Politie inspekteur die het beleefd hebben met hun ervaringen deze documentaire aanvullen en het is frapant hoe juist deze helderzienden hun voorspellingen zijn zeker een nadenker...

Mvg: Sigius
Kennis heeft geen waarde als u geen liefde bezit.

rolija
Lid geworden op: 27 jan 2004, 17:41

14 nov 2012, 08:41

Het moet echt ongelooflijk zijn, zelf Sigius heeft het forum na maanden weer gevonden, waarschijnlijk ook door een helderziende...... :D
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

14 nov 2012, 10:02

Sigius schreef: Maar wat zondervrees er niet bij zegt is dat de ECHTE helderzienden en de Politie inspekteur die het beleefd hebben met hun ervaringen deze documentaire aanvullen en het is frapant hoe juist deze helderzienden hun voorspellingen zijn zeker een nadenker...

Sigius denkt beter hierover eens na:
Ten eerste: er bestaan geen helderzienden!
Ten tweede: die programma's zijn pure amerikaanse show.
zo'n aflevering kost veel geld dat moet scoren en dat
word handig bespeeld door de makers voor die simpel duiven!

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

14 nov 2012, 12:04

Het grappige is dat ik de nodige documenten ivm. de in de 'documentaire' behandelde zaak gevonden heb. Niet op een sceptische site, maar op een believers-site. Met 'instructies'' over de wijze waarop je de gegevens van helderzienden dient te interpreteren.
Zeer verhelderend! Zo is het bijvoorbeeld niet aangewezen om de uitspraken van de helderziende letterlijk te nemen, je moet ze interpreteren en dan zal, achteraf, duidelijk zijn wat die helderziende echt wou zeggen. M.a.w. de uitspraken van het medium worden 'geinterpreteerd' om ze te doen kloppen met de werkelijkheid.
Ik 'zag' en 'voelde' gisteren een een zekere warmte. En vandaag, zie je wel, de zon schijnt. Het is weliswaar koud, maar de zon zelve is natuurlijk wel heel heet. Of was het de vriendelijke begroeting van die collega deze ochtend. Dat gaf ook een warm gevoel. Het soepje dat ik straks tot mij ga nemen, dat zal ook wel warm zijn en deugd doen. Mijn 'voorspelling' klopt dus altijd.
Ni Dieu, Ni Maître

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

14 nov 2012, 14:28

En hoe lang en breed men het ook uitlegt aan die gelovers in helderziendheid; ze zijn gewoonlijk al zo ver heen dat realiteit voor hen iets heel anders betekent....
Want die mensen, bedriegers dat ze zijn, geloven vast in hun eigen kunnen.
Ik heb soms echt compassie met die mensen. Ze maken zich onsterfelijk belachelijk maar zijn zich daar niet van bewust.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

15 nov 2012, 05:40

Dianthus schreef:[…]
En je punt is…?
Ni Dieu, Ni Maître