UFO's: voer voor psychologen?

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

bluevelvet
Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Locatie: Gent

18 jan 2013, 15:30

rolija schreef:Ben het volledig eens met BLUEVELVET , niet alleen in denken , maar ook overtuigend, schrijft E B

Hoe was dat spreekwoord ook alweer :?:

Soort zoekt soort :roll:
Ja, dat is het, dat geldt ook voor de niet-gelovigen hier op het forum :wink:

rolija
Lid geworden op: 27 jan 2004, 17:41

18 jan 2013, 16:11

bluevelvet schreef:
rolija schreef:Ben het volledig eens met BLUEVELVET , niet alleen in denken , maar ook overtuigend, schrijft E B

Hoe was dat spreekwoord ook alweer :?:

Soort zoekt soort :roll:
Ja, dat is het, dat geldt ook voor de niet-gelovigen hier op het forum :wink:
Juist Bleuvelvet, maar er is een verschil tussen geloven en FANATIEK geloven he.... Want ik vraag mij af, kun jij nog normaal functioneren in het dagelijkse leven, en in je huishouden.....Amaai die (klein) kinderen :roll:
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."

bluevelvet
Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Locatie: Gent

18 jan 2013, 18:22

rolija schreef:
bluevelvet schreef:
rolija schreef:Ben het volledig eens met BLUEVELVET , niet alleen in denken , maar ook overtuigend, schrijft E B

Hoe was dat spreekwoord ook alweer :?:

Soort zoekt soort :roll:
Ja, dat is het, dat geldt ook voor de niet-gelovigen hier op het forum :wink:
Juist Bleuvelvet, maar er is een verschil tussen geloven en FANATIEK geloven he.... Want ik vraag mij af, kun jij nog normaal functioneren in het dagelijkse leven, en in je huishouden.....Amaai die (klein) kinderen :roll:
En ik vraag mij hetzelfde af of jullie, deze van een 'andere soort', om het met jouw woorden te zeggen :wink: , nog normaal kunt functioneren :roll: Zoveel agressiviteit, onvriendelijkheid, soms ook gespot met alles wat God en bijbel aanbelangt. Zijn jullie dan niet FANATIEK te noemen om in elke topic, elke posting over God of Bijbel belachelijk te komen doen of mensen persoonlijk aan te vallen. Laat de mensen die hier willen getuigen van hun geloof toch gewoon in hun geloof wat heb jij daar meer mee in je zak om zelfs nu ook mijn huishouden en familie daar bij te betrekken ?
Maak je maar niet druk over mij of mijn huishouden of mijn (klein) kinderen. Je hebt zelf je dagelijkse zorgen neem ik aan, maak je daar liever druk over :wink:
Fazal

18 jan 2013, 19:48

Jullie schijnen maar niet te beseffen dat jullie zichzelf belachelijk maken.
En met iemand die zichzelf belachelijk maakt, daar mag mee gelachen worden, want daar heeft hij/zij, eigenlijk zelf om gevraagd.
Natuurlijk zijn persoonlijke aanvallen en onvriendelijkheid niet goed te praten.
Dit is spijtig genoeg bijna niet te vermijden, op o.a. een forum als dit.
Niettemin, ik zou ook niet graag in zo'n gezin worden opgevoed, daar zit veel teveel indoctrinatie in. s' Avonds voor het slapen gaan, een gebedje, 's morgens bij het opstaan een gebedje, voor en na het eten (doorgaans 3 x daags) nog een gebedje, en dan 's zondags naar de mis, waar men nog maar eens wordt geindoctrineerd. Ik vind persoonlijk het wel wat veel van het goede.
Fazal

18 jan 2013, 19:58

Ik heb zo'n gezin gekend, waar meer gebeden werd dan geleefd.
Op een nacht is hun huis afgebrand. Moeder had het gas vergeten af te sluiten. Er zijn gelukkig geen gewonden gevallen, maar dat zal wel aan god (de brandweerman) zijn te danken geweest. Nochtans hebben ze hun gebeden verder gezet, en hebben ze voor hun redding op hun blote knieën god bedankt. Want god had die man gestuurd. :idea: :roll:
Fazal

18 jan 2013, 20:04

We danken u god voor die goeie spijzen.
Dat die van hiernaast honger lijden, dat is de schuld van de duivel.
En daar kan god natuurlijk helemaal niets aan doen.
Trouwens, wie weet, welke zonden die allemaal hebben begaan!? :roll:

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

18 jan 2013, 20:21

Ik merk dat deze topic ook weer eens naar de kl**en is. 8)

bluevelvet
Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Locatie: Gent

18 jan 2013, 20:43

Fazal schreef:Jullie schijnen maar niet te beseffen dat jullie zichzelf belachelijk maken.
En met iemand die zichzelf belachelijk maakt, daar mag mee gelachen worden, want daar heeft hij/zij, eigenlijk zelf om gevraagd.
Natuurlijk zijn persoonlijke aanvallen en onvriendelijkheid niet goed te praten.
Dit is spijtig genoeg bijna niet te vermijden, op o.a. een forum als dit.
Niettemin, ik zou ook niet graag in zo'n gezin worden opgevoed, daar zit veel teveel indoctrinatie in. s' Avonds voor het slapen gaan, een gebedje, 's morgens bij het opstaan een gebedje, voor en na het eten (doorgaans 3 x daags) nog een gebedje, en dan 's zondags naar de mis, waar men nog maar eens wordt geindoctrineerd. Ik vind persoonlijk het wel wat veel van het goede.
Maar heb jij daar last van als ik vragen mag :roll: Zo lang dat ZIJ zich daar goed bij voelen ! T'is beter gebedjes te prevelen daar doen ze niemand kwaad mee, beter dat dan aan drugs en alcohol verslaafd te geraken of geweldige spelletjes te spelen. Van dat laatste is men bijna overtuigd dat dat ook tot geweld aanzet zie Obama's reacties deze week na de schietpartijen in de VS. Ook hier neemt men de geweldspelletjes in overweging als het om jongeren gaat die een zwaar misdrijf plegen.

De evolutieleer zit daar voor mij ook iets voor tussen omdat jongeren geen juiste moraal meer wordt aangeleerd maar de sterkste overleeft, al wil men dat zo niet zeggen, het zijn nl. de 'beter aangepasten' , maar dat is misleidend, want op gebied van oorlog of terrein-verdediging zal de sterkste overwinnen niet ?

Ach, de volwassenen hebben geen goed voorbeeld gegeven met de twee wereldoorlogen.

ebenhaezer
Lid geworden op: 16 jul 2008, 14:14
Locatie: Vlaanderen .

19 jan 2013, 11:13

talisman schreef:Ik merk dat deze topic ook weer eens naar de kl**en is. 8)

Juist TALISMAN , en heb je naar de oorzaak gezocht ?
Durf dan God vertrouwen , neem Hem op zijn Woord .

rolija
Lid geworden op: 27 jan 2004, 17:41

19 jan 2013, 11:26

ebenhaezer schreef:
talisman schreef:Ik merk dat deze topic ook weer eens naar de kl**en is. 8)

Juist TALISMAN , en heb je naar de oorzaak gezocht ?
Zeker en vast, gewoon fanatieke bijbellovers, die hun gespoelde hersenen aan ons willen overzetten en zo wat slachtoffers zoeken voor hun clubjes

fanatiek
[bijvoeglijk naamwoord]• overdreven vasthoudend, aan niets anders meer kunnen denken enz...
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

19 jan 2013, 11:34

ebenhaezer schreef:
talisman schreef:Ik merk dat deze topic ook weer eens naar de kl**en is. 8)
Juist TALISMAN , en heb je naar de oorzaak gezocht ?
Daar moet ik naar zoeken, enkel de titel van deze topic lezen.
Fazal

19 jan 2013, 11:45

Als men UFO's met engelen gaat bemannen om de mensheid iets duidelijk te maken, dan is deze topic sowiezo al naar de kl*! :? :wink:
T'is beter gebedjes te prevelen daar doen ze niemand kwaad mee, beter dat dan aan drugs en alcohol verslaafd te geraken of geweldige spelletjes te spelen.
:roll:

Alsof dat door al die gebedjes wordt tegengehouden!? Laat mij niet lachen.
Het is dan nog beter in UFO's te geloven, maar dan zonder engelen erin dan.
Niettemin, al is het misschien nog nooit gebeurd, het wordt de hoogste tijd dat er hier eindelijk eens eentje landt! 8)

En nog maar eens niettemin, ik 'denk', dat als het werkelijk waar is dat die UFO's hier al jaren rondvliegen, het gewoon wezens zijn, welke hier de aarde, net zoals wij, de apenkooien in dierentuin eens (komen) gaan bezoeken.
Gewoon een uitstapje dus, en na een paar aardse uren al terug thuis.
Niet nodig dus om contact met ons op te nemen, en al zeker niet, om hier voor korte- of langere tijd, hun tenten op te slaan. :wink:

bluevelvet
Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Locatie: Gent

20 jan 2013, 00:24

Fazal schreef:.
Het is dan nog beter in UFO's te geloven, maar dan zonder engelen erin dan.
Tja, die 'vliegende schotels' die men beweert te zien moeten toch bestuurd worden, enig idee door wie dan ?
Zijn het de Nefilim zoals weleer, dan zouden we er eerder schrik van moeten hebben, ze werden als reuzen beschreven in de bijbel, sterke mannen en waren vermaard.
Niet te vergelijken met Marsmannetjes :lol:

Vesselin
Lid geworden op: 28 jul 2012, 07:52

20 jan 2013, 09:39

Afbeelding

rolija
Lid geworden op: 27 jan 2004, 17:41

20 jan 2013, 09:47

Volgens mij is deze link, nog het meest geloofwaardig :D

https://www.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."