-
Floppy - Lid geworden op: 02 feb 2005, 17:55
- Locatie: Zele
ik heb een pc en een smartphone (samsung A54). Als ik op mijn pc een e-mail schrijf en deze verstuurt naar mijn eigen e-mail adres, dan krijg ik dit bericht niet op mijn smartphone en ook niet op pc(postvak in). Als ik op mijn smartphone een e-mail schrijf en deze verstuurt naar mijn eigen adres, dan krijg ik dat bericht niet op "postvak in" op mijn pc , wel op mijn mail van smartphone.
Iemand enig idee?
Groetjes
Iemand enig idee?
Groetjes
Laatst gewijzigd door Floppy op 23 mei 2024, 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook een waarheid--Na zonneschijn komt regen.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
kijk eens na of je een pop of een imap hebt
https://support.microsoft.com/nl-nl/off ... ca85d5b1c9
https://support.microsoft.com/nl-nl/off ... ca85d5b1c9
-
Floppy - Lid geworden op: 02 feb 2005, 17:55
- Locatie: Zele
Even dit: vroeger had ik een pack (tel. +internet) bij proximus (is afgezegd) en heb nu een pack (tel.+internet) bij internet.
Heb 2 adressen nl. xxxxx@hotmail.com en xxxx@skynet .be
Bij MAIL (hotmail) krijg ik al lang volgende info "probleem bij het verzenden van berichten vanaf xxxx@hotmail.com. Neem contact op met uw provider voor meer info" (???)
Eerst alle gegevens opgeschreven, dan skynet account verwijdert , dan "nieuw account" met dezelfde gegevens als vorige account gemaakt, maar krijg dan volgende info "er zijn geen instellingen gevonden voor xxx@skynet.be, voor gegevens contact opnemen met je provider" (???)
Nieuw account lukte dus niet meer ?? Heb dan systeemherstel uitgevoerd om terug te kunnen werken zoals eerder.
Groetjes
Heb 2 adressen nl. xxxxx@hotmail.com en xxxx@skynet .be
Bij MAIL (hotmail) krijg ik al lang volgende info "probleem bij het verzenden van berichten vanaf xxxx@hotmail.com. Neem contact op met uw provider voor meer info" (???)
Eerst alle gegevens opgeschreven, dan skynet account verwijdert , dan "nieuw account" met dezelfde gegevens als vorige account gemaakt, maar krijg dan volgende info "er zijn geen instellingen gevonden voor xxx@skynet.be, voor gegevens contact opnemen met je provider" (???)
Nieuw account lukte dus niet meer ?? Heb dan systeemherstel uitgevoerd om terug te kunnen werken zoals eerder.
Groetjes
Ook een waarheid--Na zonneschijn komt regen.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
hotmail laat ik buiten beschouwing
als hij uwe skynet niet vind , kan je handmatig de juiste dingen invullen
inlog
paswoord
imap
inkomende poort invulle en uitgaande (staat in vorig bericht )
maar bent ge wel zeker dat ge nog een skynet hebt , volgens ik lees heb je een tijdje geleden veranderd
dan moet je inplaats van skynet , proximus.be invullen
ik denk dat het dat wél eens kan zijn bij jouw
als hij uwe skynet niet vind , kan je handmatig de juiste dingen invullen
inlog
paswoord
imap
inkomende poort invulle en uitgaande (staat in vorig bericht )
maar bent ge wel zeker dat ge nog een skynet hebt , volgens ik lees heb je een tijdje geleden veranderd
dan moet je inplaats van skynet , proximus.be invullen
ik denk dat het dat wél eens kan zijn bij jouw
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
ja
logisch dat die thunderbird géne acount vind met skynet of proximus
als ge telenet hebt
dus telenet is uw provider
als ge een nieuwe acount (die der nu instaat laat die maar staan ) aanmaakt vul dan uw telenet inlog en wachtwoord in , dan zal die thunderbird alles wél automatisch aanmaken
als het dan oké is , kan je die acount skynet/proximus verwijderen
logisch dat die thunderbird géne acount vind met skynet of proximus
als ge telenet hebt
dus telenet is uw provider
als ge een nieuwe acount (die der nu instaat laat die maar staan ) aanmaakt vul dan uw telenet inlog en wachtwoord in , dan zal die thunderbird alles wél automatisch aanmaken
als het dan oké is , kan je die acount skynet/proximus verwijderen