chkdsk N gebruiken op stick hoe?
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Na een dagje prutsen krijg ik nog geen liedje bij gezet in die stick . De laatst geplaatste ripper EAC geeft wel een deftige melding: 0x80070570. En dan zou je commando 'chkdsk N' op stick N moeten uitvoeren. Waar of hoe weet ik ook niet.
174 GB is vrij op die stick. Andere rippers zoals Audacity of fre-ac geven een foutmelding 'beschadigd'.
174 GB is vrij op die stick. Andere rippers zoals Audacity of fre-ac geven een foutmelding 'beschadigd'.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
verhaegen - Support SeniorenNet
staat er iets op die stick ?
anders gewoon insteken in de usb poort , windows verkenner openen , aan de linkerkant die stick opzoeken , rechts op klikken en formateren kiezen , dan de indeling kiezen , ntfs of fat32 of exfat
opgelet !
alles wat op de stick staat zal verdwenen zijn
maar de stick zou normaal moeten werken nu
anders gewoon insteken in de usb poort , windows verkenner openen , aan de linkerkant die stick opzoeken , rechts op klikken en formateren kiezen , dan de indeling kiezen , ntfs of fat32 of exfat
opgelet !
alles wat op de stick staat zal verdwenen zijn
maar de stick zou normaal moeten werken nu
-
verhaegen - Support SeniorenNet
dan gaat ge schijfcontrole moeten gebruiken om die stick terug te herstellen
normaal gaat zelfs schijfcontrole automatisch starten en zeggen dat er iets met de stick niet klopt , als je die in de usb poort steekt
schijfcontrole uit te voeren op een USB-stick in Windows, open je de Verkenner, klik je met de rechtermuisknop op de USB-stick en kies je Eigenschappen.
Ga naar het tabblad Extra en klik bij Foutcontrole op Controleren om de stick op fouten te scannen en te herstellen.
normaal gaat zelfs schijfcontrole automatisch starten en zeggen dat er iets met de stick niet klopt , als je die in de usb poort steekt
schijfcontrole uit te voeren op een USB-stick in Windows, open je de Verkenner, klik je met de rechtermuisknop op de USB-stick en kies je Eigenschappen.
Ga naar het tabblad Extra en klik bij Foutcontrole op Controleren om de stick op fouten te scannen en te herstellen.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
- Heb je al eens een ander bestand (eventueel van dezelfde grootte) naar die stick proberen kopieren ?boeffer schreef: ↑Gisteren, 22:14Na een dagje prutsen krijg ik nog geen liedje bij gezet in die stick . De laatst geplaatste ripper EAC geeft wel een deftige melding: 0x80070570. En dan zou je commando 'chkdsk N' op stick N moeten uitvoeren. Waar of hoe weet ik ook niet.
- 175 GB vrij.......dan ben je met een stick van tenminste 256GB bezig..........is dit soms geen zombie stick....??? Daarmee bedoel ik een stick dat je op E-bay o.d. hebt gekocht aan de fenomenale prijs van 10 of 15 €uro en een schrijfruimte van 256GB aangeeft maar waar je in werkelijkheid maar 32 of 64GB op kwijt kunt......
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier