Vastlopen Kobo libra

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...

flowerlady
Lid geworden op: 18 sep 2006, 23:23
Locatie: in ons mooie Haspengouw

14 aug 2023, 09:24

Mijn vorige kobo's hadden een gaatje aan de achterkant waar je een speldje of dgl kon insteken om een zogezegde zachte reset te doen ,maar heb nu gisteren ontdekt dat dit niet mogelijk is ,en heb de reset gedaan zoals beschreven met dit gevolg dat al mijn boeken ook verdwenen waren .Dit was niet zo groot probleem ,omdat die toch allemaal langs de pc erop gekomen zijn ,en ik die downloads toch nog had
Maar wat bvb als dat op vakantie gebeurt ,en ik daar mijn eigen wifi niet heb ,en ook mijn laptop niet bijheb,om het via een browser te doen ,de reset ,en daar ook niets kan terug opzetten ?
vriendelijke groetjes
Medion Akoya ,Windows 10,avg- avg firewall
ram:6 gb hd 1 thb.64 bits ,telenet

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

14 aug 2023, 12:47

Zet je downloads in Dropbox- Koboreaders kunnen bestanden importeren via Dropbox. Je zal op vakantie toch wel ergens een locatie kunnen vinden met internet. Overigens kan je van je smartphone een hotspot maken en zo verbinding maken met je laptop /reader zodat je toch op het internet kunt .

hovel
Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Locatie: Spanje

14 aug 2023, 13:51

Als het gaat om kobo boeken dan kan je die rechtstreeks op en via uw e-reader downloaden. Je hebt niks anders nodig wifi instellen, aanmelden, go.