Moederbord stuk
-
janieburton - Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50
Ik heb 2 laptop's die ik een tijdje niet heb gebruikt(+/- 12maanden) en voor ik die niet meer gebruikte werkten zij nog perfect.
Nu beide laptop's kan ik niet meer opstarten.
Heb beide laptop's naar een computerwinkel/hersteller gebracht en volgens die persoon zijn bij beide laptop's het moederbord stuk.
Ik vind het zeer raar dat beide het zelfde probleem hebben, een moederbord dat stuk is.
Nu beide laptop's kan ik niet meer opstarten.
Heb beide laptop's naar een computerwinkel/hersteller gebracht en volgens die persoon zijn bij beide laptop's het moederbord stuk.
Ik vind het zeer raar dat beide het zelfde probleem hebben, een moederbord dat stuk is.
-
janieburton - Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50
Sony,
De beide laptops hangen al meer dan 8 uur aan de netstroom en.... er gebeurt niets.
De beide laptops hangen al meer dan 8 uur aan de netstroom en.... er gebeurt niets.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
laptops en computers die lange tijd stilgestaan hebben , werken héél traag , en na verloop van tijd dat er meer op gewerkt worden zal die hun snelhied terug toenemen
en de biosbatterijen lopen af als die lang stilstaan , als een laptop regelmatig draait worden die voor een stuk bijgeladen
na langere tijd niet gebruiken kan dat héél goed zijn dat het gewoon de biosbatterijen zijn
dat van die 2 kapotte moederborden klikt voor mij ook sceptisch
en de biosbatterijen lopen af als die lang stilstaan , als een laptop regelmatig draait worden die voor een stuk bijgeladen
na langere tijd niet gebruiken kan dat héél goed zijn dat het gewoon de biosbatterijen zijn
dat van die 2 kapotte moederborden klikt voor mij ook sceptisch
SeniorenNet