problemen met printen-opgelost

Vragen/antwoorden betreffende computer hardware.

Nouchka
Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
Locatie: De Pinte

20 nov 2019, 13:28

beste, ik heb een printer HP ENVY 5530 die altijd perfect en normaal werkte, maar sinds gisteren kan ik geen document meer afprinten of er rolt eerst een pagina uit mijn printer met alle info i.v.m. dat document. Dat is een halve pagina waarop het volgende weergegeven wordt: Bestandsnaam van het document, sjabloon, Titel, onderwerp, de auteur, aanmaakdatum, laatst opgeslagen op.... laatst opgeslagen door...., totale bewerkingstijd, laatst afgedrukt op...... aantal pagina's, aantal woorden, aantal tekens..............enz. enz. Kortom alle info over dat document. Pas nadat hij dit blad heeft afgeprint wordt het document dat ik nodig heb afgedrukt. Heel vervelend. Ik heb al alles geprobeerd om hier vanaf te geraken. Ik heb zelfs de printer terug gezet naar zijn originele fabrieksinstellingen, maar niets helpt. Ik verpruts dus elke keer een extra blad + dat er ook elke keer voor een half blad inkt verkwist wordt. Hebben jullie hier al van gehoord, of kan iemand me zeggen hoe ik dat kan verhelpen. Verder werkt mijn printer normaal en tot mijn grote tevredenheid, maar hoe het komt dat hij dit nu ineens doet, dat begrijp ik niet. Ik heb nooit iets veranderd aan mijn instellingen of zo.
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem

ippa
Lid geworden op: 26 feb 2005, 11:07

20 nov 2019, 18:20

na een update van WIN10 zelfde probleem: printer opnieuw installeren en alles terug OK.

Nouchka
Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
Locatie: De Pinte

20 nov 2019, 20:21

ondertussen is het euvel inderdaad opgelost al weet ik nog altijd niet hoe. Ik heb van alles geprobeerd en het deed zich al meerdere dagen voor, dus de printer had ondertussen al uit gestaan. Maar ineens werkte hij terug normaal. Zou echter niet kunnen zeggen hoe dat ineens komt. Moet dan toch zonder het te weten op iets juist geklikt hebben. Toch bedankt om mij zo vlug te antwoorden.
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem