Brother printer applicatie ontbreekt-opgelost  [OPGELOST]

Vragen/antwoorden betreffende computer hardware.
silli

18 feb 2020, 15:17

Ik heb sinds een half jaar een printer Brother MFC-J890DW. Na het scannen krijg ik de mogelijkheid om het gescande te openen in een applicatie, willekeurig te kiezen en hier verkies ik Word. (ik heb Office 2010).
Volgwijze:
"Open in applicatie - Microsoft Office 10 component"
Met als resultaat:
“kan applicatie niet openen. Openen van de geselecteerde applicatie is mislukt. Controleer of de applicatie is geïnstalleerd en selecteer opnieuw”

Ik heb de laatste en uitgebreide lange update gedaan maar zonder gunstig gevolg. Hij blijft dezelfde meldingen geven. Waar of hoe kan ik die applicatie downloaden?

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

18 feb 2020, 18:33

kies eerst eens voor "opslaan"
en als het opgeslagen is ga der dan eens naartoe en probeer het dan eens te openen
en vertel dan eens hoe dat ging
Open in applicatie - Microsoft Office 10 component
dat wil zeggen : openen in een onderdeel van office , der is dus géén programma vernoemd
silli

18 feb 2020, 19:48

Verhaegen,

Door in de richting te zoeken die je aangaf, kwam ik tot de vaststelling dat hij in Word dat als PDF niet wou openen, maar wel in TXT of in RTF in Wordpad waarvoor ik in Wordpad een blokkering moet opheffen omdat hij de bron (GVA) niet vertrouwd maar probleemloos dat aanvaard in Word als rtf en mooi alles weergeeft. Beter dan in Wordpad want volledig met foto's erbij daar waar Wordpad slechts gedeeltelijk de eerste foto weergeeft en de andere zelfs niet ...Dus oké nu.
ScreenShot099.jpg
ScreenShot099.jpg (22.39 KiB) 1059 keer bekeken

Bedankt om op de ogen te hebben geopend :D en nog een mooie avond!

Ondanks ik op de hoogte brengen van reacties had geactiveerd, had ik toch geen melding ontvangen. Al goed dat ik toch eens kwam loeren. :D :wink: