PSC - HP.1350 - All in One

Vragen/antwoorden betreffende computer hardware.

JAGUAR
Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
Locatie: Aan 't Zeetje

04 jul 2020, 17:01

Hallo,

In mijn HP.1350 heb ik een nieuwe originele zwarte cartridge gestoken en toen drukte hij een uitlijningsblad af heb dan het uitlijningsblad er van boven ingelegd en op scannen gedrukt zoals het moest maar sindsdien drukt hij telkens ik de printer op zet een testpagina of uitlijningsblad af,
de eerste keer bleef hij zelfs afdrukken, zo zal mijn nieuwe inkt rap op zijn 8)
kan er mij iemand hierbij helpen aub,bedankt.
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

04 jul 2020, 20:31

dan moet ge eens gaan kijken bij taakafdruk (afdruktaken , wachtrij)
die opdracht is der misschien blijven instaan

JAGUAR
Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
Locatie: Aan 't Zeetje

05 jul 2020, 12:12

verhaegen schreef:
04 jul 2020, 20:31
dan moet ge eens gaan kijken bij taakafdruk (afdruktaken , wachtrij)
die opdracht is der misschien blijven instaan
Neen er staat niets in afdruktaken-wachtrij .
Na die scanning heb ik al iets afgedrukt en als ik dan m'n pc uit doe en daarna of de dag erna terug opstart drukt hij weer zo'n uitlijningsblad af .
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

05 jul 2020, 12:50

ik zou die eens verwijderen uit de hardware , en de software uninstallen
herstarten en hem terug volgens hun aanwijzingen instaleren met de nieuwste software die je bij hun kunt downloaden

der heeft hier nog eens iemand geweest met dergelijk probleem
https://support.hp.com/be-nl/topic/wind ... lobalalert

JAGUAR
Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
Locatie: Aan 't Zeetje

05 jul 2020, 12:54

verhaegen schreef:
05 jul 2020, 12:50
ik zou die eens verwijderen uit de hardware , en de software uninstallen
herstarten en hem terug volgens hun aanwijzingen instaleren met de nieuwste software die je bij hun kunt downloaden

der heeft hier nog eens iemand geweest met dergelijk probleem
https://support.hp.com/be-nl/topic/wind ... lobalalert
Oké, maar ik werk nog steeds met Windows 7 en daar heb je bij HP geen ondersteuning meer voor geloof ik, alleen als je het koopt en dat kost 39,95€.vind ik toch wel wat veel :roll:
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

05 jul 2020, 13:40

waarschijnlijk is dat program niet afgewerkt
daarom dat die dat telkens doet
doet dat uitlijnen nog eens helemaal opnieuw
printcartridges uitlijnen en start
dat uitlijningsblad voor de cartridges met de bedrukte zijde naar beneden
in de rechterbenedenhoek op de glasplaat plaatsen
druk op de knop start kopiëren, zwart.

JAGUAR
Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
Locatie: Aan 't Zeetje

05 jul 2020, 14:18

verhaegen schreef:
05 jul 2020, 13:40
waarschijnlijk is dat program niet afgewerkt
daarom dat die dat telkens doet
doet dat uitlijnen nog eens helemaal opnieuw
printcartridges uitlijnen en start
dat uitlijningsblad voor de cartridges met de bedrukte zijde naar beneden
in de rechterbenedenhoek op de glasplaat plaatsen
druk op de knop start kopiëren, zwart.
Bij mij in de boek van hp staat er in de linkerbenedenhoek op de glasplaat plaatsen en
dan op scannen drukken,
Had voordien ook al geprobeerd met op kopieren black te drukken maar blijft allemaal 't zelfde.
Heb de cd van HP er in gestoken doch krijg 't volgende :
Knipsel.JPG
Knipsel.JPG (69.32 KiB) 1181 keer bekeken
2.JPG
2.JPG (71.61 KiB) 1181 keer bekeken


Dus als ik hem déinstalleer kan ik hem niet meer via de cd instaleren, hij staat nu nog wel in Apparaten en Printers maar niet meer in 't configuratiescherm
Laatst gewijzigd door JAGUAR op 05 jul 2020, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

05 jul 2020, 16:40

ge moet dat uitvoeren als administrator , en als der dan waarschuwing komt dan kiezen voor toch uit te voeren

en in de rechterbenedenhoek op de glasplaat plaatsen

JAGUAR
Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
Locatie: Aan 't Zeetje

05 jul 2020, 16:53

verhaegen schreef:
05 jul 2020, 16:40
ge moet dat uitvoeren als administrator , en als der dan waarschuwing komt dan kiezen voor toch uit te voeren

en in de rechterbenedenhoek op de glasplaat plaatsen
heb dat allemaal gedaan maar van dat ik de pc terug opstart drukt hij weer een blad af
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

05 jul 2020, 17:08

ge zult dat nog is moeten uitvoeren dat uitlijningsprogram

eens op sennet zelf zoeken , daar moet der nog ene dat hebben gehad en daar is het opgelost

JAGUAR
Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
Locatie: Aan 't Zeetje

05 jul 2020, 17:13

verhaegen schreef:
05 jul 2020, 17:08
ge zult dat nog is moeten uitvoeren dat uitlijningsprogram
heb het al wel 10 keer uitgevoerd
eens op sennet zelf zoeken , daar moet der nog ene dat hebben gehad en daar is het opgelost
ja heb al gezocht maar vind het niet
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.

JAGUAR
Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
Locatie: Aan 't Zeetje

05 jul 2020, 17:29

verhaegen schreef:
05 jul 2020, 17:08
ge zult dat nog is moeten uitvoeren dat uitlijningsprogram
heb het al wel 10 keer uitgevoerd
eens op sennet zelf zoeken , daar moet der nog ene dat hebben gehad en daar is het opgelost
ja heb al gezocht maar vind het niet
Heb nu juist die 10 posten met printerproblemen nagezien m aar nergens staat er een probleem zoals het mijne.
Hij komt dus ook niet meer voor in 't configuratiescherm en niet in alle Programmas dus kan hem er niet uit verwijderen,
wel in Apparaten en printers :
3.JPG
3.JPG (13 KiB) 1159 keer bekeken
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

05 jul 2020, 17:45

ik heb hier nog wél een update voor die al in one gevonden van microsoft want hp heeft die van zijne site afgegooid (misschien nog op de ftp site ?)
http://www.catalog.update.microsoft.com ... 300+series

JAGUAR
Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
Locatie: Aan 't Zeetje

05 jul 2020, 17:50

Ja maar gaat dat aan die update liggen , ik had helemaal geen probleem steek er zoals voordien een andere cartridge in en pats , en welke update moet ik dan nemen???
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

05 jul 2020, 17:54

https://support.hp.com/be-nl/contact-hp
dat is belgie
hieronder de serienr ingeven voor de contactopties
https://support.hp.com/be-nl/contact-hp ... 11/4311847
en hieronder kunt ge der mee chatten en rechtstreeks contact als men klikt op
Neem contact op met een HP-medewerker voor ondersteuningNeem contact op met een HP-medewerker voor ondersteuning
https://support.hp.com/be-nl