PSC - HP.1350 - All in One
-
JAGUAR - Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
- Locatie: Aan 't Zeetje
Hallo,
In mijn HP.1350 heb ik een nieuwe originele zwarte cartridge gestoken en toen drukte hij een uitlijningsblad af heb dan het uitlijningsblad er van boven ingelegd en op scannen gedrukt zoals het moest maar sindsdien drukt hij telkens ik de printer op zet een testpagina of uitlijningsblad af,
de eerste keer bleef hij zelfs afdrukken, zo zal mijn nieuwe inkt rap op zijn
kan er mij iemand hierbij helpen aub,bedankt.
In mijn HP.1350 heb ik een nieuwe originele zwarte cartridge gestoken en toen drukte hij een uitlijningsblad af heb dan het uitlijningsblad er van boven ingelegd en op scannen gedrukt zoals het moest maar sindsdien drukt hij telkens ik de printer op zet een testpagina of uitlijningsblad af,
de eerste keer bleef hij zelfs afdrukken, zo zal mijn nieuwe inkt rap op zijn
kan er mij iemand hierbij helpen aub,bedankt.
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
-
JAGUAR - Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
- Locatie: Aan 't Zeetje
Neen er staat niets in afdruktaken-wachtrij .
Na die scanning heb ik al iets afgedrukt en als ik dan m'n pc uit doe en daarna of de dag erna terug opstart drukt hij weer zo'n uitlijningsblad af .
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
ik zou die eens verwijderen uit de hardware , en de software uninstallen
herstarten en hem terug volgens hun aanwijzingen instaleren met de nieuwste software die je bij hun kunt downloaden
der heeft hier nog eens iemand geweest met dergelijk probleem
https://support.hp.com/be-nl/topic/wind ... lobalalert
herstarten en hem terug volgens hun aanwijzingen instaleren met de nieuwste software die je bij hun kunt downloaden
der heeft hier nog eens iemand geweest met dergelijk probleem
https://support.hp.com/be-nl/topic/wind ... lobalalert
-
JAGUAR - Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
- Locatie: Aan 't Zeetje
Oké, maar ik werk nog steeds met Windows 7 en daar heb je bij HP geen ondersteuning meer voor geloof ik, alleen als je het koopt en dat kost 39,95€.vind ik toch wel wat veelverhaegen schreef: ↑05 jul 2020, 12:50ik zou die eens verwijderen uit de hardware , en de software uninstallen
herstarten en hem terug volgens hun aanwijzingen instaleren met de nieuwste software die je bij hun kunt downloaden
der heeft hier nog eens iemand geweest met dergelijk probleem
https://support.hp.com/be-nl/topic/wind ... lobalalert
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
waarschijnlijk is dat program niet afgewerkt
daarom dat die dat telkens doet
doet dat uitlijnen nog eens helemaal opnieuw
printcartridges uitlijnen en start
dat uitlijningsblad voor de cartridges met de bedrukte zijde naar beneden
in de rechterbenedenhoek op de glasplaat plaatsen
druk op de knop start kopiëren, zwart.
daarom dat die dat telkens doet
doet dat uitlijnen nog eens helemaal opnieuw
printcartridges uitlijnen en start
dat uitlijningsblad voor de cartridges met de bedrukte zijde naar beneden
in de rechterbenedenhoek op de glasplaat plaatsen
druk op de knop start kopiëren, zwart.
-
JAGUAR - Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
- Locatie: Aan 't Zeetje
Bij mij in de boek van hp staat er in de linkerbenedenhoek op de glasplaat plaatsen enverhaegen schreef: ↑05 jul 2020, 13:40waarschijnlijk is dat program niet afgewerkt
daarom dat die dat telkens doet
doet dat uitlijnen nog eens helemaal opnieuw
printcartridges uitlijnen en start
dat uitlijningsblad voor de cartridges met de bedrukte zijde naar beneden
in de rechterbenedenhoek op de glasplaat plaatsen
druk op de knop start kopiëren, zwart.
dan op scannen drukken,
Had voordien ook al geprobeerd met op kopieren black te drukken maar blijft allemaal 't zelfde.
Heb de cd van HP er in gestoken doch krijg 't volgende :
Dus als ik hem déinstalleer kan ik hem niet meer via de cd instaleren, hij staat nu nog wel in Apparaten en Printers maar niet meer in 't configuratiescherm
Laatst gewijzigd door JAGUAR op 05 jul 2020, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
-
JAGUAR - Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
- Locatie: Aan 't Zeetje
heb dat allemaal gedaan maar van dat ik de pc terug opstart drukt hij weer een blad af
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
-
JAGUAR - Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
- Locatie: Aan 't Zeetje
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
-
JAGUAR - Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
- Locatie: Aan 't Zeetje
Heb nu juist die 10 posten met printerproblemen nagezien m aar nergens staat er een probleem zoals het mijne.
Hij komt dus ook niet meer voor in 't configuratiescherm en niet in alle Programmas dus kan hem er niet uit verwijderen,
wel in Apparaten en printers :
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
ik heb hier nog wél een update voor die al in one gevonden van microsoft want hp heeft die van zijne site afgegooid (misschien nog op de ftp site ?)
http://www.catalog.update.microsoft.com ... 300+series
http://www.catalog.update.microsoft.com ... 300+series
-
JAGUAR - Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
- Locatie: Aan 't Zeetje
Ja maar gaat dat aan die update liggen , ik had helemaal geen probleem steek er zoals voordien een andere cartridge in en pats , en welke update moet ik dan nemen???
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
https://support.hp.com/be-nl/contact-hp
dat is belgie
hieronder de serienr ingeven voor de contactopties
https://support.hp.com/be-nl/contact-hp ... 11/4311847
en hieronder kunt ge der mee chatten en rechtstreeks contact als men klikt op
Neem contact op met een HP-medewerker voor ondersteuningNeem contact op met een HP-medewerker voor ondersteuning
https://support.hp.com/be-nl
dat is belgie
hieronder de serienr ingeven voor de contactopties
https://support.hp.com/be-nl/contact-hp ... 11/4311847
en hieronder kunt ge der mee chatten en rechtstreeks contact als men klikt op
Neem contact op met een HP-medewerker voor ondersteuningNeem contact op met een HP-medewerker voor ondersteuning
https://support.hp.com/be-nl