Geloven in de BIJBEL of de theorie van Darwin ?

hier is plaats voor alle wereldreligies

dhr.antoon
Lid geworden op: 24 mei 2007, 19:55

17 apr 2011, 15:38

De link geeft nog meer voorbeelden
Een ieder die een beetje af weet van geschiedenis en dan met name Egypte zal wel eens een afbeelding hebben gezien van een mens die de beschikking had over een vogelkop. Deze vogelkopmannen worden ook in Zuid-Amerika aangetroffen (en ook op Paaseiland)! Als je aan een willekeurig persoon vraagt “waar staat de grootste piramide ter wereld?” Dan is de kans groot dat je als antwoord krijgt dat dat de piramide van Gizeh in Egypte moet zijn. Deze mensen zitten er naast, want tegen wat verwacht mag worden in staat de grootste piramide ter wereld in Mexico het is de piramide Quetzalcoatl in Cholula de Rivadavia, 100 km ten zuidoosten van Mexico-city. Deze piramide is 54 meter hoog en heeft een basisoppervlakte van 18 ha. De totale inhoud van deze piramide wordt geschat op 3,3 miljoen kubieke meter. Het is sowieso al frappant dat er en in Egypte en in Mexico piramides gebouwd zijn, maar nog opvallender is dat ze op vrijwel dezelfde manier in elkaar zitten. Lange tijd dacht men dat de Piramides in Zuid-Amerika niet als graf dienst deden, maar uiteindelijk zijn toch in vrijwel al deze piramides graven gevonden.
er zijn er meer ik heb er weleens onderzoek naar gedaan maar te lang geleden ik weet het niet meer, toch is dit wel een aardig pakketje vol

Kun je nou niet es zelf een gedachte of denklijn ontwikkelen
Dat is weer zoeen idiote vraag, ik doe niet anders dan hier te onderwijzen
Onderwijzen in commissie welliswaar ik haal geleerden aan, om mijn mening te ondersteunen maar Martien is Martien weer

Dat navigeren is gewoon niet meer te achterhalen, de Beringstraat is niet heel breed, en wie zal het zeggen dat het grootste gedeelte niet over land ging.

overigens moeten we wel bedenken dat dit niet echt een argument voor of tegen evolutie is, als je daar mogelijk huiverig voor bent, wel over verdeling van volkeren over de aarde en bij mijn weten zijn daar allerhande wetenschappers mee bezig.

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

17 apr 2011, 19:50

bluevelvet,

uw topic met een 1000 bijdragen is te zwaar en is afgesloten.
Je kan zelf een vervolg topic starten.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet