Er komen steeds minder atheisten en steeds meer gelovigen

hier is plaats voor alle wereldreligies

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

05 jan 2012, 09:12

EB:
CLAUS toch ! ' ik ' maak geen vader van God hoor , Hij IS God de Vader , en dat heb ' ik' niet uitgevonden , dat zegt Gods Woord !
Herlees eens je zin als je wakker bent. :lol:
Wie bewaakt de bewakers.

oomski
Lid geworden op: 28 mei 2008, 08:25
Locatie: Thuis.

05 jan 2012, 11:39

Ebenhaezer schreef:CLAUS toch ! ' ik ' maak geen vader van God hoor , Hij IS God de Vader , en dat heb ' ik' niet uitgevonden , dat zegt Gods Woord !

En vanwaar heb je dat woord van God? Wie heeft dat uitgebracht en geschreven?
Laatst gewijzigd door oomski op 05 jan 2012, 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie op wraak zint, houdt zijn eigen wonden open.

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

05 jan 2012, 12:55

oomski schreef:
Ebenhaezer schreef:CLAUS toch ! ' ik ' maak geen vader van God hoor , Hij IS God de Vader , en dat heb ' ik' niet uitgevonden , dat zegt Gods Woord !
Herlees eens je zin als je wakker bent. :lol:
En vanwaar heb je dat woord van God? Wie heeft dat uitgebracht en geschreven?[/quote]

Staat zeker in de Bijbel Oomski :roll: :wink:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez

oomski
Lid geworden op: 28 mei 2008, 08:25
Locatie: Thuis.

05 jan 2012, 13:22

Klaartje schreef:
oomski schreef:
Clausewitz schreef:
Ebenhaezer schreef:CLAUS toch ! ' ik ' maak geen vader van God hoor , Hij IS God de Vader , en dat heb ' ik' niet uitgevonden , dat zegt Gods Woord !

Herlees eens je zin als je wakker bent. :lol:
En vanwaar heb je dat woord van God? Wie heeft dat uitgebracht en geschreven?
Staat zeker in de Bijbel Oomski :roll: :wink:
Hoe zou dat daar ingekomen zijn!?
Wie op wraak zint, houdt zijn eigen wonden open.

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

05 jan 2012, 15:58

Ziehier een kleine bijdrage tot dit topic :

Over atheisten en hun soorten :

- www.atheistischebeweging.nl/index.php/c ... rticle/108


a.u.b- werewoef
AMEN en AUM

roel
Lid geworden op: 31 dec 2006, 01:41
Locatie: Wetteren

05 jan 2012, 17:57

Woef, wat is nu feitelijk uw punt met "die kleine bijdrage".
Gast

05 jan 2012, 18:05

roel schreef:Woef, wat is nu feitelijk uw punt met "die kleine bijdrage".
Hij is er nog niet uit voor welke vorm hij gaat kiezen.

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

05 jan 2012, 20:00

roel schreef:Woef, wat is nu feitelijk uw punt met "die kleine bijdrage".
Hij wacht nog altijd op een verschijning en zal nadien orakelen.
Wie bewaakt de bewakers.

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

05 jan 2012, 23:18

Awel, Roel, meinen jungen, ik ga U dat direct eens diets maken, zie :

Op kagina uno van dit topic heb ik als numero tré de opmerking gemaakt dat er verschillende soorten van atheisten zijn , ziedde ?

Op onderstaande web-site-link staat de "" top forty " van de atheisten doorheen de geweten ( niet gewijde ) geschiedenis :

- www.atheistischebeweging.nl

En nu Roel , ben ik eens benieuwd van welke atheist de Polle Siemmons de meest intimi ( of fan ? ) van is . Verstade ?

Das nu niet dat ik zo curieus ben, maar ik weet graag alles. Savvy .

In leven en welzijn en met vriendelijke groeten - werewoef
AMEN en AUM
Gast

06 jan 2012, 08:52

werewoef schreef:Awel, Roel, meinen jungen, ik ga U dat direct eens diets maken, zie :

Op kagina uno van dit topic heb ik als numero tré de opmerking gemaakt dat er verschillende soorten van atheisten zijn , ziedde ?
En zoals we daarop kunnen zien dat Sint Augustinus ook een atheIst achter de schermen was. Van een ' tweezak ' gesproken. HET schoolvoorbeeld van hoe hypocriet dat clubje wel is en was.
Even een uitspraak van dat ventje:
""....Als god eeuwig is, dan deed hij dus voor de schepping niets. Waarom is hij dan niet in die staat gebleven, niets doende, zoals hij altijd al deed ?

Als god een nieuw idee, had om een wezen te creëeren, hoe is het dan met de waarlijke eeuwigheid te combineren, dat hij dat idee eerst niet had ? "

Onze ' kerkvader ' heeft je dit bij de neus genomen he WW ?

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

06 jan 2012, 09:33

Gezond denken en onderzoeken is belangrijk - gelukkig waren er in die tijden toch ook nog mensen die alles zo maar niet klakkeloos aannamen :wink:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
Gast

06 jan 2012, 10:03

Klaartje schreef:Gezond denken en onderzoeken is belangrijk - gelukkig waren er in die tijden toch ook nog mensen die alles zo maar niet klakkeloos aannamen :wink:
Maar was dan weer zeer goed in het verzinnen van begrippen zoals ' de erfzonde ' ( Augustinus' Belijdenissen ). Deze ' brave Sint ' rechtvaardigde ook geweld tegen andersdenkenden. " Het is de goeden toegestaan de slechten te doden: ' Dat mag gedaan worden op aanwijzingen en gezag van God, die zonder twijfel weet wie gedood dient te worden.' " En voor zulke klootzakken zou ik op mijn blote knieën moeten zitten ??? Dan nog liever staande sterven !!!

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

06 jan 2012, 10:34

talisman schreef:
Klaartje schreef:Gezond denken en onderzoeken is belangrijk - gelukkig waren er in die tijden toch ook nog mensen die alles zo maar niet klakkeloos aannamen :wink:
Maar was dan weer zeer goed in het verzinnen van begrippen zoals ' de erfzonde ' ( Augustinus' Belijdenissen ). Deze ' brave Sint ' rechtvaardigde ook geweld tegen andersdenkenden. " Het is de goeden toegestaan de slechten te doden: ' Dat mag gedaan worden op aanwijzingen en gezag van God, die zonder twijfel weet wie gedood dient te worden.' " En voor zulke klootzakken zou ik op mijn blote knieën moeten zitten ??? Dan nog liever staande sterven !!!
SIMPELEN, maar vooral GEVAARLIJKEN van geest Talisman :? :x
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

06 jan 2012, 17:48

De Polle is precies in stilzwijgen gehuld . Speelt hij verder niet meer mee in de zandbak ?

Wie weet is hij zelfs meer dan een atheist en behoort hij toe tot de loge ? :idea:



Werewoef
AMEN en AUM

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

06 jan 2012, 18:02

Bij nader inzien , de loge ? Zou het kunnen ? Want een vrijmetselaar wordt omschreven als een man of een vrouw met de volgende omschrijving :

De voeten op de grond .

Met liefde in het hart . ?

En het hoofd in de sterren . ?

Makes me wonder ...

Werewoef
AMEN en AUM