DE OMSTREDEN BRONNEN VAN DE ISLAM

hier is plaats voor alle wereldreligies

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

14 jun 2022, 00:36

frits1955 schreef:
09 jun 2022, 17:21
Volgens Lucas Catherine en de exacte wetenschappers schiep god de mens
Kleine vergissing, Lunatwister. Volgens Lucas Catherine schiep de mens God op 21/03/2012
als paperback -207 blz, afmetingen 128 mm x 202 mm met een gewicht van 276 g en middels de uitgeverij Epo.


Afbeelding
Tja! De profiteurs en de labbekakken hebben een god nodig ... de eersten om de mensen lekker in hun zakken te zitten ... de anderen omdat ze te dom of te schrikachtig zijn. Mundus vult decipi!

twistenopdemaan
Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41

14 jun 2022, 10:51

Newton wordt vaak in een adem genoemd met de wet van de zwaartekracht, waar hij zijn roem mee verwierf. Maar wist je dat hij een groot deel van zijn tijd wijdde aan de theologie?

In 1642 werd deze filosoof, sterrenkundige, theoloog en alchemist geboren op eerste kerstdag. Hij kwam uit een boerenfamilie. Zijn moeder had het liefst gezien dat hij zich had ontfermd over de landerijen van de familie. Maar uiteindelijk liet zij haar zoon toch los om te studeren. Newton kan gezien worden als één van de belangrijkste uitvinders uit de westerse geschiedenis.
Hij probeerde ook geheime boodschappen in de Bijbel te ontdekken. Zo berekende hij wanneer de aarde geschapen was en beredeneerde dat de periode van zes dagen waarin dat gebeurde wel erg lang geweest moet zijn.


Hieronder heb ik zijn vergelijkingen omgezet in integralen


∫ xn dx=xn+1 /n+1+C, where n ≠ -1
∫ dx =x+C
∫ cosxdx = sinx+C
∫ sinx dx = -cosx+C
∫ sec2x dx = tanx+C

∫ cosec2x dx = -cotx+C
∫ sec2x dx = tanx+C
∫ secx tanxdx = secx+C
∫ cscx cotx dx = -cscx+C
∫1/(√(1-x2))= sin-1 x + C
∫-1/(√(1-x2))= cos-1 x + C
∫1/(1+x2)= tan-1 x + C

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

15 jun 2022, 11:42

Juist! :wink: :D

figaretto
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Locatie: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...

18 jun 2022, 12:33

twistenopdemaan schreef:
14 jun 2022, 10:51

Hij (Newton) probeerde ook geheime boodschappen in de Bijbel te ontdekken. Zo berekende hij wanneer de aarde geschapen was en beredeneerde dat de periode van zes dagen waarin dat gebeurde wel erg lang geweest moet zijn.


Hieronder heb ik zijn vergelijkingen omgezet in integralen


∫ xn dx=xn+1 /n+1+C, where n ≠ -1
∫ dx =x+C
∫ cosxdx = sinx+C
∫ sinx dx = -cosx+C
∫ sec2x dx = tanx+C

∫ cosec2x dx = -cotx+C
∫ sec2x dx = tanx+C
∫ secx tanxdx = secx+C
∫ cscx cotx dx = -cscx+C
∫1/(√(1-x2))= sin-1 x + C
∫-1/(√(1-x2))= cos-1 x + C
∫1/(1+x2)= tan-1 x + C
Voilà ! Meteen duidelijk !
Hoewel - en hierbij verwijs ik toch ook even naar Fazal - dat ik toch enige reserve wens te maken bij Newton's stelling 1(1+x2)=tan-1x+c
. Daar is enige interpretatie niet uitgesloten... :roll: