Waarom is God een man ?

hier is plaats voor alle wereldreligies
Fazal

28 apr 2019, 19:43

Tja ..., mocht mijn tante ballen hebben gehad, dan was ze waarschijnlijk mijn nonkel geweest. 8)

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

28 apr 2019, 20:07

Stel je voor God een vrouw :P
Serieus :?:
Fazal

29 apr 2019, 19:30

Ik kan mijn bericht niet verwijderen, daarom: "xxxxxxxxxx"!
Fazal

30 apr 2019, 10:34

Ik schreef een bericht en wou het even nadien verwijderen.
Dat lukte niet, en heb dan maar de tekst verwijderd.

Er komt zelfs een boodschap bij het "ja klikken" in "verwijderen", dat een bericht niet kan worden verwijderd!?
Wat staat dat kruisje dan te doen rechts boven in het bericht, en waarom krijgt men nadien de keuze tussen "ja" of "nee"??? :roll:

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

01 mei 2019, 01:28

Fazal schreef:
30 apr 2019, 10:34
Ik schreef een bericht en wou het even nadien verwijderen.
Dat lukte niet, en heb dan maar de tekst verwijderd.

Er komt zelfs een boodschap bij het "ja klikken" in "verwijderen", dat een bericht niet kan worden verwijderd!?
Wat staat dat kruisje dan te doen rechts boven in het bericht, en waarom krijgt men nadien de keuze tussen "ja" of "nee"??? :roll:
Och Fazal ... hebben ze u nooit geleerd dat in elke religie de goddelijke wegen ondoorgrondelijk zijn? :D
Veel politiekers, wereldwijd, hanteren dezelfde soort volksverlakkerij omdat ze weten dat de meeste mensen niet in staat zijn hun derde hersencel wakker, te krijgen.
Het is me altijd opgevallen dat men op seniorennet geen eigen bericht meer kon verwijderen als er reeds een volgend bericht na het jouwe was ingegeven. Waarom? ... mystère et boule de gomme!
Fazal

01 mei 2019, 11:19

Ik heb het al overal geprobeerd Paca, er stond nergens al een bericht onder.
Ook privéberichten kan ik niet meer verwijderen.
Redpoppy is op de hoogte, maar kan het blijkbaar ook niet zo direct oplossen.

Valium
Lid geworden op: 21 nov 2007, 04:15

24 mei 2019, 05:35

werewoef schreef:
10 apr 2019, 22:29
Tav Erich

Als je naar dat beroemd schilderij kijkt die op het plafond van een vaticaan-kerk prijkt . Ge weet wel dat schilderij waar God de Vader zijn hand uitsteekt naar Adam . Dan zou je je eens moeten afvragen wie die vrouw is aan de de zijde van God . De Heilige Geest in vrouwelijke vorm , Sophia bekend als oer-wijsheid of misschien zelfs Lillith, naar het schijnt en waait de allereerste vrouw van Adam .

Who knows ?

werewoef
Hot Marijke ?

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

24 mei 2019, 11:16

:D

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

28 mei 2019, 01:21

Heb altijd gedacht dat het de veldmatras van Julius II was daar in de Sixtijnse kapel. Zal nog eens goed zien de volgende keer, meen dat het de tiende keer zal worden :)

Valium
Lid geworden op: 21 nov 2007, 04:15

25 jul 2019, 08:08

Paca schreef:
28 mei 2019, 01:21
Heb altijd gedacht dat het de veldmatras van Julius II was daar in de Sixtijnse kapel. Zal nog eens goed zien de volgende keer, meen dat het de tiende keer zal worden :)
t'ja
Op reis zonder bril is soms lastig

walteropdemaan
Lid geworden op: 27 nov 2009, 15:56

25 jul 2019, 11:09

Afbeelding

Speciaal van Michelangelo zijn werk in de sixtijnse kapel , zijn horoscoop bevat een yod aspect wat astrologisch vinger van god wil zeggen. Zou hij dat geweten hebben, ik dacht dat zulke aspecten minimum honderd jaar later aan bod kwamen
Fazal

25 jul 2019, 11:54

Zou je niet beter kruiswoordraadseltjes invullen, ipv u bezig te houden met al die zever Walter?
Daar leer je tenminste nog wat van.
En kom nu eindelijk eens van die maan. :D

twistenopdemaan
Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41

09 aug 2019, 10:23

zakenmensen allerhande consulteren astrologen hoor en ook politici enz en het aantal psychologen dat gebruik maakt van astrologie is niet te tellen vroeger bv Carl Gustav Jung , maar ja de gewone mens laat zich liever wat wijs maken door grootinquisiteur en hersenspoeler vrt
Laatst gewijzigd door twistenopdemaan op 09 aug 2019, 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

09 aug 2019, 10:28

Er zit hier iemand met een meervoudige persoonlijkheidsstoornis: de ene keer zit Walter op de maan en de andere keer is hij aan het Twisten op de Maan. Het zal met de stand van de sterren te maken hebben zeker...
verder vraag ik mij al enige tijd af op welke manier Walter zou kunnen hard maken hoe hemellichamen die miljoenen kilometers van ons afstaan invloed zouden kunnen uitoefenen op onze levensloop. Mijn smartphone geeft duizend keer meer straling af als ie in mijn broekzak zit dan al die oneindig ver verwijderde sterren - sommige van die sterren bestaan trouwens al niet meer...hoe zouden ze invloed kunnen uitoefenen.
Komaan Walter: leg het eens uit! ik bedoel dus niet dat je weer zo'n fluthoroscoopje van een gratis onlinedienst gaat publiceren he :wink:
Laatst gewijzigd door frits1955 op 09 aug 2019, 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.

twistenopdemaan
Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41

09 aug 2019, 10:33

haha dat is meer iets voor Gemini, jonge jonge toch heb jij ook planeten in het 7de huis oppositie Schorpioen zoals Vermeersch dat je zo n wrok daartegen koestert. Het normaalste wat jij kan doen is toch: ik ken er niets van dus ik zwijg erover