Bij het gebruik van "Paint" merk ik ...

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

procman4
Contacteer:

11 dec 2025, 17:19

In Paint maak ik een deelse schermafbeelding. Ik kan ze bewerken. Om ze hieronder te plaatsen.

Ik startte met deze afbeelding via : "Verkenner" - dan naar de map "Klassement" enz. Zie aub de afbeelding.

Wanneer ik het gevraagde zie in de Verkenner, wil ik dit ¨[ods] bestand openen, en ik klik ...
En wat krijg ik te zien .... Een langwerpig iets. Zie die rode balk !!!

Mijn vraag staat in de afbeelding. Ik dank diegene(n) die mij wijzer maakt / makenAfbeelding.

procman4Afbeelding[/img]
(Daarom -->) AdBlock Plus
Verder : Open Office

Odulleke

11 dec 2025, 17:27

Ik zie geen afbeelding

E.T.

11 dec 2025, 18:17

Niks afbeelding

Yuna

11 dec 2025, 19:21

procman4 schreef:
11 dec 2025, 17:19
In Paint maak ik een deelse schermafbeelding. Ik kan ze bewerken. Om ze hieronder te plaatsen.

Ik startte met deze afbeelding via : "Verkenner" - dan naar de map "Klassement" enz. Zie aub de afbeelding.

Wanneer ik het gevraagde zie in de Verkenner, wil ik dit ¨[ods] bestand openen, en ik klik ...
En wat krijg ik te zien .... Een langwerpig iets. Zie die rode balk !!!

Mijn vraag staat in de afbeelding. Ik dank diegene(n) die mij wijzer maakt / makenAfbeelding.

procman4
Afbeelding

hviaene

12 dec 2025, 09:09

Ik vraag mij af wat je eigenlijk aan het doen bent, want een ods bestand is een Open Document Spreadsheet.

verhaegen
Support SeniorenNet

12 dec 2025, 10:30

ik denk dat je best eerst wat meer info geeft hoe en met wat je het doet

hoe maak je een printscreen en met welk programma , of doe je het met de prtscr toets ?
je slaagt de printscreen op in een map , of je plakt hem rechtstreeks in paint ?

als je een printscreen maakt met de toets prtscr , open dan paint , klik er met de rechtermuisknop op en kies plakken
dan kun je die bewerken , als dat gebeurd is kies je voor : bestand opslaan als , kijk dan vanonder in dat venster daar moet png of jpg staan !!!!