Bij het gebruik van "Paint" merk ik ...
-
procman4 - Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
- Contacteer:
In Paint maak ik een deelse schermafbeelding. Ik kan ze bewerken. Om ze hieronder te plaatsen.
Ik startte met deze afbeelding via : "Verkenner" - dan naar de map "Klassement" enz. Zie aub de afbeelding.
Wanneer ik het gevraagde zie in de Verkenner, wil ik dit ¨[ods] bestand openen, en ik klik ...
En wat krijg ik te zien .... Een langwerpig iets. Zie die rode balk !!!
Mijn vraag staat in de afbeelding. Ik dank diegene(n) die mij wijzer maakt / maken
.
procman4
[/img]
Ik startte met deze afbeelding via : "Verkenner" - dan naar de map "Klassement" enz. Zie aub de afbeelding.
Wanneer ik het gevraagde zie in de Verkenner, wil ik dit ¨[ods] bestand openen, en ik klik ...
Mijn vraag staat in de afbeelding. Ik dank diegene(n) die mij wijzer maakt / maken
procman4
[/img]__________________________________
Win 11 Home (in nieuwe laptop)
Google Chrome - soms Mozilla Firefox
Geen echt fan van Edge ; presenteert me te veel pagina's met weinig zinvolle inhoud.
(Daarom -->) AdBlock Plus
Verder : Open Office
Win 11 Home (in nieuwe laptop)
Google Chrome - soms Mozilla Firefox
Geen echt fan van Edge ; presenteert me te veel pagina's met weinig zinvolle inhoud.
(Daarom -->) AdBlock Plus
Verder : Open Office
-
Yuna - Lid geworden op: 04 mei 2025, 09:29
procman4 schreef: ↑11 dec 2025, 17:19In Paint maak ik een deelse schermafbeelding. Ik kan ze bewerken. Om ze hieronder te plaatsen.
Mijn vraag staat in de afbeelding. Ik dank diegene(n) die mij wijzer maakt / maken.
procman4
![]()
-
verhaegen - Support SeniorenNet
ik denk dat je best eerst wat meer info geeft hoe en met wat je het doet
hoe maak je een printscreen en met welk programma , of doe je het met de prtscr toets ?
je slaagt de printscreen op in een map , of je plakt hem rechtstreeks in paint ?
als je een printscreen maakt met de toets prtscr , open dan paint , klik er met de rechtermuisknop op en kies plakken
dan kun je die bewerken , als dat gebeurd is kies je voor : bestand opslaan als , kijk dan vanonder in dat venster daar moet png of jpg staan !!!!
hoe maak je een printscreen en met welk programma , of doe je het met de prtscr toets ?
je slaagt de printscreen op in een map , of je plakt hem rechtstreeks in paint ?
als je een printscreen maakt met de toets prtscr , open dan paint , klik er met de rechtermuisknop op en kies plakken
dan kun je die bewerken , als dat gebeurd is kies je voor : bestand opslaan als , kijk dan vanonder in dat venster daar moet png of jpg staan !!!!