email in Edge
-
jenske - Lid geworden op: 17 feb 2006, 15:39
- Locatie: voorkempen
Sedert een week a veertien dagen kan ik de ontvangst van email niet meer vertrouwen. Ik zag wel dat er berichtjes waren toegekomen in postvak In van Proximus Mail maar waren tegengehouden in Spam daar waar ik die voorheen ook in Edge ontving. Wat is er mis ? Een berichtje naar mijzelf komt goed aan. Of het alleen met deze van Seniorennet mis gaat heb ik nog niet kunnen vaststellen.
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
- Locatie: 3530 houthalen limburg
Je vertelt niet van wie of wat je ongewenste berichten kreeg, van sennet?
Kreeg je ze binnen in Proximus?
Wat heeft Edge ermee te maken, dat is een browser? Ga je met deze browser naar Proximus?
Kreeg je ze binnen in Proximus?
Wat heeft Edge ermee te maken, dat is een browser? Ga je met deze browser naar Proximus?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
jenske - Lid geworden op: 17 feb 2006, 15:39
- Locatie: voorkempen
Het zijn emails die ik via Proximus Mail van Seniorennet ontvang, die sedert enkele dagen in Spam worden tegen gehouden en ik niet kan openen. - Het antwoord dat ik zo even van Sony ontving stond eveneens in Spam. De link die in het antwoord stond om mij te verwittigen, kon ik ook niet openen. -- Hoe ik Seniorennet bij vertrouwde afzenders moet zetten snap ik niet. Waar kan ik dat in mijn mailprogramma doen ?
-
jenske - Lid geworden op: 17 feb 2006, 15:39
- Locatie: voorkempen
Ik denk dat ik gevonden heb waar Vertrouwde Afzenders aan te klikken is. Door via via een berichtje van Seniorennet verder te klikken kon ik de keuze maken. Ik wacht nog even af maar het zal wel gelukt zijn. Hartelijk dank. -- Ik heb naar Proximus gebeld. Het zijn zij dat de betreffende berichten tegenhouden en het is ikzelf moet de instelling aanpassen. De manier waarop en hoe heb ik gelukkig van u gekregen.
-
jenske - Lid geworden op: 17 feb 2006, 15:39
- Locatie: voorkempen
te vergeefs nog altijd geen oplossing. Het zijn voornamelijk de berichten van Seniorennet die in Spam van Mail Proximus Skynet terecht komen. -- Vertrouwde afzenders vind ik niet in mijn email programma. - Proximus kan mij niet helpen zeggen ze.
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
- Locatie: Boom
jenske,
Klik onder E-mail op Regels
Klik op Een nieuwe regel toevoegen
Geef de regel een toepasselijke naam
Klik op Voorwaarde toeveoegen
Klik op Verzender/Van
Als de e-mails die je van SeniorenNet toegestuurd krijgt
als afzender www.seniorennet.be hebben dan vult je dat
in, anders vul je de juiste afzender gegevens in.
Klik op Actie toevoegen
Klik op Verplaatsen naar map
Selecteer de map INBOX
Klik op Opslaan
Laat aan Proximus maar weten hoe een afzender bij de
vertrouwde afzenders kan geplaatst worden.
Sony
Klik onder E-mail op Regels
Klik op Een nieuwe regel toevoegen
Geef de regel een toepasselijke naam
Klik op Voorwaarde toeveoegen
Klik op Verzender/Van
Als de e-mails die je van SeniorenNet toegestuurd krijgt
als afzender www.seniorennet.be hebben dan vult je dat
in, anders vul je de juiste afzender gegevens in.
Klik op Actie toevoegen
Klik op Verplaatsen naar map
Selecteer de map INBOX
Klik op Opslaan
Laat aan Proximus maar weten hoe een afzender bij de
vertrouwde afzenders kan geplaatst worden.
Sony
I SeniorenNet
-
jenske - Lid geworden op: 17 feb 2006, 15:39
- Locatie: voorkempen
Sony hartelijk dank, het plaatsen van een nieuw regel is de oplossing. Ik ben een gelukkig man. Het blijft wel een raadsel hoe het probleem er nu na zovele jaren is gekomen en zonder aanleiding van mijnentwege. Proximus is hoogstwaarschijnlijk de schuldige maar waarom ?
Hartelijke groeten.
Hartelijke groeten.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
het zal inderdaad aan proximus zijn spamfilter liggen , is al méér gebeurd , ook telenet heeft dat soms
die helpdesck's zijn meestal uitgegeven aan derden , en kennen meestal alléén de dingen die ze op ne lijst staan hebben
kunnen en mogen ook maar beperkt dingen doen
bij mij zaten der ook een paar in de spam (een stuk of 4) , waarom maar een paar , dat weet ik niet
want de meeste kreeg ik wél door
(ik was eens gaan zien na het topic hier te lezen )
maar we hebben al eens meegemaakt dat heel sennet op de spamlijst van telenet kwam
dan heeft pascal nog moeten bellen naar telenet , want ze moesten hun spamfilter aanpassen
die helpdesck's zijn meestal uitgegeven aan derden , en kennen meestal alléén de dingen die ze op ne lijst staan hebben
kunnen en mogen ook maar beperkt dingen doen
bij mij zaten der ook een paar in de spam (een stuk of 4) , waarom maar een paar , dat weet ik niet
want de meeste kreeg ik wél door
(ik was eens gaan zien na het topic hier te lezen )
maar we hebben al eens meegemaakt dat heel sennet op de spamlijst van telenet kwam
dan heeft pascal nog moeten bellen naar telenet , want ze moesten hun spamfilter aanpassen