geen e-mailverkeer meer mogelijk

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

Tobias123
Lid geworden op: 10 aug 2017, 20:25

10 mei 2019, 15:42

Beste,
Al jaren werk ik met outlook, sinds vandaag is er geen e-mailverkeer meer mogelijk.
Steevast wordt mij het paswoord gevraagd, als ik dit invul krijg ik steeds " onjuist paswoord".
Kan iemand mij hierbij helpen?

Windows 10 op de laptop

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

10 mei 2019, 16:50

Tobias123,
Steevast wordt mij het paswoord gevraagd
dan krijg je ook de mogelijkheid om een alternatief te gebruiken
probeer in te loggen met je Microsoft account = e-mail adres
en paswoord.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

Tobias123
Lid geworden op: 10 aug 2017, 20:25

10 mei 2019, 17:42

Beste
Bedankt voor uw antwoord,
Ik geraak via dat paswoord inderdaad in outlook, helaas krijg ik geen verbinding met de server, er komen geen mail binnen en er gaan er ook geen buiten.
Ik heb mijn HP Vision naast mij geplaatst en mijn accounts gecontroleerd, deze zijn juist.
Ik vermoed dat het aan het programma gelegen is.
Ik werk met office 365 op windows 10.
Hoe kan ik outlook opnieuw installeren?

Tobias123
Lid geworden op: 10 aug 2017, 20:25

10 mei 2019, 18:24

Beste,
Bij het proberen ophalen of verzenden krijg ik de foutmelding (0X8004010F)
Juiste melding is als volgt:
Taak theo-hoste@telenet.be verzenden rapporteerd fout (0X8004010F) het outlook gegevensbestand kan niet worden geopend.
Hetzelfde bericht voor ontvangen.
Heb je enig idee hoe ik dit kan oplossen.
Met dank

Tobias123
Lid geworden op: 10 aug 2017, 20:25

10 mei 2019, 18:27

Toch nog dit vermelden, ik krijg alle mailverkeer wel binnen op mijn tablet en kleine pc.

audibac
Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
Locatie: Haspengouw

10 mei 2019, 18:38

Zou ook moeten gaan voor office 365

https://support.microsoft.com/nl-be/hel ... tlook-2010
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home

Silinde
Lid geworden op: 09 mei 2019, 19:43
Locatie: Waar mijn mannen zijn

10 mei 2019, 23:28

Soms kan het helpen om je PC te herstarten, als er bijv. een update moet gebeuren/afgewerkt worden.
Accepteer wat je niet kunt veranderen, en verander wat je niet kunt accepteren.

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

11 mei 2019, 11:25

Tobias,

op onderstaande link staat de uitleg hoe je het gegevens bestand kunt herstellen.
https://support.microsoft.com/nl-be/hel ... tlook-2010

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

Tobias123
Lid geworden op: 10 aug 2017, 20:25

11 mei 2019, 13:36

Tot mijn spijt moet ik vaststellen, dat alles wat ik probeer niet lukt.
Nu ik geen leek in die dingen, misschien doe ik iets verkeerd.
Is er geen andere manier om dit op een andere manier op te lossen?
Met dank

Silinde
Lid geworden op: 09 mei 2019, 19:43
Locatie: Waar mijn mannen zijn

11 mei 2019, 13:58

Ik heb geen specifieke ervaring met Office365 maar met de oudere versies kon het aanmaken van een nieuw profiel voor email ook al eens helpen. Geen idee hoe ik dat stap voor stap zou moeten uitleggen.
Accepteer wat je niet kunt veranderen, en verander wat je niet kunt accepteren.

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

11 mei 2019, 13:59

Tobias,

Sorry die link verwijst naar een handeling voor een Windows 7.
Klik eens op het zoek symbool en plak of typ onderstaande tekst:
Outlook.exe /safe als je typt let op de spatie.
Klik nu bovenaan op Outlook.exe /safe

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

sacho
Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08

11 mei 2019, 14:32

Werkt Word, Excel,.... nog.
Is uw jaarlijkse licentie niet afgelopen?

Tobias123
Lid geworden op: 10 aug 2017, 20:25

11 mei 2019, 16:02

Alles werkt, ik heb geen jaarlijkse licentie.
Ik heb onderstaande handeling gedaan en heb even mijn mails gezien, tweede keer dezelfde foutmelding 0X8004010f
Je zou er zowaar een punthoofd van krijgen


Outlook.exe /safe

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

11 mei 2019, 20:10

Tobias123,

als je met Outlook.exe /safe moet inloggen zet dan een vinkje bij wachtwoord opslaan.
Afbeelding

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

12 mei 2019, 16:46

die acount verwijderen , program sluiten en terug starten en de acount opnieuw aanmaken helpt in véél gevallen