Vergelijken van twee prints van documenten

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

10 mar 2021, 08:04

Danny. schreef:
09 mar 2021, 19:49
Sony schreef:
09 mar 2021, 12:25
Danny,

Als er verschil is in een tekst document gaat je dat misschien
wel zien op die manier maar niet dadelijk kunnen aanpassen.
Sony, blijkbaar kon mijn vraag verkeerd verstaan worden, sorry, maar het was absoluut niet mijn bedoeling iets of wat te verbeteren of aan te passen.
Als je dat vroeger met een programma kon doen moet je dat
toch kunnen terugvinden. ik ga toch nog zoeken.
Sony, hier opnieuw was het blijkbaar mogelijk mijn vraag verkeerd te verstaan, ik heb nooit met dergelijk programma gewerkt, ik heb slechts, ik geloof op TV, het resultaat gezien.
Sony
Ik herhaal hier nogmaals hoe ik gekomen ben naar wat ik zocht, namelijk met Video-editor van Windows10 (andere film maak programma's zullen dat ook wel kunnen).

Ik heb gewoon afwisselend de beide te vergelijken beelden op de tijdlijn van de videoeditor geplaatst, deze beide beelden een 10tal maal herhaald, en op de film kan men duidelijk de verschillen zien "pinken".

In de voorbeelden die jij hier laat zien is het overduidelijk waar het verschil te vinden is, maar plaats eens op een van de twee beelden een aantal kleine puntjes, dan zal het nogal moeilijk zijn die te vinden, maar maak daar ook eens mee een filmpje (zet de tijdsduur van projectie op 0.2 sec) en bekijk eens dat filmpje.

Afbeelding

Sony, ik heb in jouw beelden (de eerste, en in het rechtse beeld) iets gewijzigd, dit zal zeker minder zoniet in het geheel niet opvallen zoals wat jij daar laat zien met dat grote vierkant. :) :wink:

Bedankt voor jouw gewaardeerde hulp en groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

10 mar 2021, 12:34

Ik zag een paar jaren geleden een documenteren over het schrijven van een Thora. De Joodse gebedsrollen moeten met de hand geschreven, gekalligrafeerd worden en mogen geen enkele fout bevatten, alle letters moeten volledig juist zijn.
De teksten worden letter per letter gefotografeerd en op ingezoomd, met de computer nagekeken. Letterlijk alle foutjes worden zo opgemerkt en kunnen verbeterd worden.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet