Probleem met wachtwoorden en Google

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

11 feb 2023, 11:46

Hello iedereen, weet er soms iemand hoe ik Google kan bereiken om hen om hulp te vragen bij het oplossen van mijn probleem met wachtwoorden en herstelmailadres?
Voor wat zou ik Google om hulp willen vragen?
Wel om volgende reden.
Op mijn laptop heb ik twee verschillende mailadressen, en op mijn desktop slechts het eerste van die twee.
Ik zou nu op mijn desktop dat tweede mailadres willen toevoegen en daarvoor moet ik op mijn laptop dat gaan instellen, probleem is echter dat ik het daar gebruikte wachtwoord niet meer ken :oops: , en bij het aanklikken van wachtwoord vergeten gaat google mij een mail sturen naar een mailadres dat ik niet meer heb (gebruik).
Ik zit dus in de puree, daarom wil ik Google om bijstand vragen, of er zou iemand hier op Seniorennet raad weten.
Groetjes
Danny
UPDATE Ik wou dus dat niet meer bestaande mailadres verwijderen, maar dat lukte niet, en blijkbaar is het toch gelukt, ik kreeg een (automatisch) mailtje van Google dat het niet meer in gebruik zijnde mailadres verwijderd was ...

Nu ga ik daar een filter toepassen dat al de mails doorgestuurd worden naar mijn desktop.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender