chatGPT  [OPGELOST]

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

strangeloper
Lid geworden op: 27 dec 2008, 11:20
Locatie: dicht bij de zee

03 aug 2023, 11:42

Iemand die dit gebruikt? AI "Artificiële Intelligentie" , heb ergens gelezen dat met programa een computerchip werd ontworpen in 40 uren, waar anders maanden intensieve arbeid voor nodig is.

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

03 aug 2023, 12:17

strangeloper schreef:
03 aug 2023, 11:42
Iemand die dit gebruikt? AI "Artificiële Intelligentie" , heb ergens gelezen dat met programa een computerchip werd ontworpen in 40 uren, waar anders maanden intensieve arbeid voor nodig is.
Computerchips worden al lang met computerprogramma's ontwikkeld. Dat is inderdaad een vorm van artificiële intelligentie , maar is helemaal iets anders dan chatGPT. ChatGPT werkt met spreek-en schrijftaal algorithmes , en die zijn niet bruikbaar voor het ontwikkelen van chips.

Via de "Edge" browser van Microsoft kunt ge gemakkelijk "chatten" met GPT :D

strangeloper
Lid geworden op: 27 dec 2008, 11:20
Locatie: dicht bij de zee

04 aug 2023, 11:36

op de vraag "wat is seniorennet" antwoord
Als AI-taalmodel heb ik geen toegang tot actuele gegevens of de mogelijkheid om nieuwe ontwikkelingen te volgen na mijn kennisbeperking in september 2021. Op dat moment was "SeniorenNet" een Belgisch online platform dat gericht was op senioren en gepensioneerden, waar ze een verscheidenheid aan diensten en informatie konden vinden.

strangeloper
Lid geworden op: 27 dec 2008, 11:20
Locatie: dicht bij de zee

04 aug 2023, 11:49

heb verschillende thema's aangesneden, het kent veel, het moet een enorme dbase hebben, het verwoord het goed maar het is niet, altijd 100% correct, als je iets corrigeert gebruikt het uw info om een nieuw antwoord te formuleren. Ik weet niet als dit geverifieerd word als zijnde correct?

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

04 aug 2023, 12:06

strangeloper,

Naast het forum zijn er meer plaatsen bij seniorernnet waar je
uitleg kunt vinden.
Gebruik de zoek mogelijkheid bvb in de rubriek nieuws.

https://www.seniorennet.be/redactie/art ... mmunicatie

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

RyanR
Lid geworden op: 05 mei 2022, 20:10
Locatie: Brabant

04 aug 2023, 19:19

Ik heb chatGPT getest, en selde vragen over minister president Rutte.
In eerste instantie kreeg ik antwoord dat hij het nog niet zo slecht deed... ?huh?
Vervolgens stelde ik een vraag over al die schandalen waarin Rutte betrokken was, en kreeg ik als anwoord dat hij van zijn fouten geleerd had,,, ?Huh?

Al met al dus volkomen politiek correcte antwoorden.
Het komt niet verder dan het standaard gebazel van de Main Stream Media.