uitloggen Seniorenet/forum

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

janieburton
Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50

10 jan 2024, 00:19

Hoi iedereen,

Ik ben hier een tijdje niet geweest op het forum.

Vorige week wou ik inloggen maar blijkbaar stond ik ingelogd.

Op het einde wou ik uitloggen maar ik vind nergens een knop om uit te loggen.

Ik dacht dat het systeem een automatische uitlog had maar dat is blijkbaar niet want ik ik kan vandaag nog steeds op het forum zonder in te loggen.

Wat zie ik over het hoofd?

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

10 jan 2024, 05:59

Wat zie ik over het hoofd?
Niets.

Eind vorig jaar is er gewijzigd o.a. aan de layout van Seniorennet. Een aangepaste versie voor op smartphone is er niet meer. Ook het inloggen en vooral het uitloggen kan niet meer.

Is niet echt een probleem tenzij je met meerdere personen dezelfde pc gebruikt.

Je blijft blijkbaar ingelogd tot het systeen je eruit gooit, maar dat is haast volledig willekeurig.
Als dat gebeurt kan je je wel eenvoudig terug aanmelden.

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

10 jan 2024, 08:26

E.T. schreef:
10 jan 2024, 05:59
Wat zie ik over het hoofd?
Niets.

Eind vorig jaar is er gewijzigd o.a. aan de layout van Seniorennet. Een aangepaste versie voor op smartphone is er niet meer. Ook het inloggen en vooral het uitloggen kan niet meer.

Is niet echt een probleem tenzij je met meerdere personen dezelfde pc gebruikt.

Je blijft blijkbaar ingelogd tot het systeen je eruit gooit, maar dat is haast volledig willekeurig.
Als dat gebeurt kan je je wel eenvoudig terug aanmelden.


Als je manueel - alleen - de koekjes van senioren verwijderd word je uitgelogd na sluiten browser en kan je nadien zoals vroeger terug aanmelden.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

carlie
Lid geworden op: 21 jun 2009, 13:11

17 feb 2024, 16:22

Ik lees hier dat de layout van de pagina onlangs is gewijzigd waardoor uitloggen niet meer mogelijk is. Ik had ook dat probleem vastgesteld onlangs. Ik wil uitloggen zoals vroeger ! En wat betekent die zin "als je enkel de koekjes van seniorennet verwijderd wordt je uitgelogd na sluiten van browser... Is dit een klucht of zo ? Kan iemand mij duidelijk uitleggen hoe ik kan uitloggen aub ? Bedankt
windows 10 home op 1 PC en windows 11 op 1 PC/ Intel r core tm i7 8550 cpuc@ 1.80 ghz 1.99 ghz/ ram 8 gb / 64 bits x 64/antivirus Telenet/windows firewall/Malware en CCleaner op pc

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

17 feb 2024, 16:31

Carlie ,

Het werkt niet , en dat is het .
Heb het met de drie browsers geprobeerd en er staat bovenaan aanmelden terwijl ik het wèl ben .
Als ik daar toch op klik, kom ik gewoon op een ander pagina uit .
Dus uitloggen kan je ook niet .
Zo is het toch bij mij .

Maar benq zou wel eens gelijk kunnen hebben ..met zijn koekjes !
Zou het hierom gaan ?

Via CCleaner ?


Afbeelding


Of

Afbeelding

Hallo benq ...
Kan je wat meer uitleggen ?
Hoe?

Alhoewel het mij helemaal niet stoort of ik al dan niet in/uitgelogd ben hoor !
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet

carlie
Lid geworden op: 21 jun 2009, 13:11

18 feb 2024, 07:57

Met koekjes bedoelt men dan Cookies. Ok. Blijkbaar is het probleem van niet kunnen uitloggen bij de mensen van Seniorenet gekend en heeft men dit reeds gemeld aan de mensen van de IT. Dus nog even wachten tot het opgelost is. Ik heb ondertussen ook vernomen dat als men die Cookies verwijderd, men dan kan uitloggen.
windows 10 home op 1 PC en windows 11 op 1 PC/ Intel r core tm i7 8550 cpuc@ 1.80 ghz 1.99 ghz/ ram 8 gb / 64 bits x 64/antivirus Telenet/windows firewall/Malware en CCleaner op pc