ROUTEYOU

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

Raymond1
Lid geworden op: 29 feb 2008, 09:11
Locatie: Hoofdstad van de Smaak

30 apr 2024, 18:29

Ik ben een nieuwe gebruiker van het programma Routeyou. Ik heb daarvoor de gratis versie van dit programma gedownload op mijn smartphone en de website gebruikt op mijn PC.
Vooraleer ik een paar vraagjes wil stellen had ik graag geweten of ik hier gebruikers van dit programma kan vinden ?
DESKTOP - LAPTOP
Windows 10 32 bits - 64 bits
Harde schijf C: 1Tb - 1 Tb
Harde schijf D: 160 Gb - 750 Gb
RAM: 4,00 GB - 16 GB
Edge / Internet Explorer 11 32-bit / - 64 bit
Mozilla Thunderbird
Windows Defender-Windows Firewall - CCleaner

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

30 apr 2024, 20:10

ik gebruik het niet maar het ziet der wel goed uit , misschien dat ik het wél eens ga uitproberen

Raymond1
Lid geworden op: 29 feb 2008, 09:11
Locatie: Hoofdstad van de Smaak

01 mei 2024, 08:23

Goede morgen,
Zoals ik reeds schreef zette ik de app op mijn smartphone (Samsung) en gebruikte ik de website op mijn PC.
Ik maakte een account aan en kon aan de slag.
Ik maakte op mijn PC een paar fietsroutes aan en ook enkele wandelroutes en bewaarde deze. Ook importeerde ik een route.
Als ik dan de app open op mijn smartphone zie ik deze routes terug en kan ze openen.
Als ik een route geopend heb, krijg ik beneden in een groen veld de opdracht "Start Route".
Ik krijg dan een scherm met een plattegrond van mijn locatie met boven de vermelding "Keer terug naar je route om te ". Aan de onderkant krijg ik ook de mogelijke opdracht "Navigatie stoppen" met daarboven een blauw pijltje. Als ik hierop druk krijg ik de opdracht "Opnieuw centreren" te zien. Daarop drukken heeft geen effect.
Als ik de handleiding van Routeyou bekijk zie ik dat wanneer de route geopend is er rechtsonder een cirkeltje zou staan met "Start". Dit zie ik nochtans niet !
Wat doe ik verkeerd of wat ontbreekt er nog om te kunnen navigeren ?
DESKTOP - LAPTOP
Windows 10 32 bits - 64 bits
Harde schijf C: 1Tb - 1 Tb
Harde schijf D: 160 Gb - 750 Gb
RAM: 4,00 GB - 16 GB
Edge / Internet Explorer 11 32-bit / - 64 bit
Mozilla Thunderbird
Windows Defender-Windows Firewall - CCleaner

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

01 mei 2024, 11:26

Raymond1

Voor je technische vragen
kijk eens op onderstaande link en naar onder scrollen.
https://wandelpunt.be/wandelen-belgie/w ... teyou-gps/
en op
https://www.routeyou.com/nl

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

01 mei 2024, 11:47

Als ik hierop druk krijg ik de opdracht "Opnieuw centreren" te zien. Daarop drukken heeft geen effect.
Waarschijnlijk een domme vraag, maar staat je 'apparaatlocatie' AAN?
Heeft de app daar toegang toe?

Probeer eens een nieuwe route van bij je thuis.

Raymond1
Lid geworden op: 29 feb 2008, 09:11
Locatie: Hoofdstad van de Smaak

01 mei 2024, 15:47

Ik heb, zoals E.T. voorstelde, een route gemaakt vertrekkend van mijn thuislocatie en, inderdaad, dan werkt het navigeren !
DESKTOP - LAPTOP
Windows 10 32 bits - 64 bits
Harde schijf C: 1Tb - 1 Tb
Harde schijf D: 160 Gb - 750 Gb
RAM: 4,00 GB - 16 GB
Edge / Internet Explorer 11 32-bit / - 64 bit
Mozilla Thunderbird
Windows Defender-Windows Firewall - CCleaner

janneke dust2
Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
Locatie: Antwerpen LO

01 mei 2024, 20:09

heb je APP toegang gegeven tot je locatie zodat de APP toegang heeft tot de GPS van je smartphone.
De opdracht centreren wil zeggen zet je startpunt op de kaart waar je nu bent aan de hand van GPS signalen.
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019