geen toegang

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

05 feb 2014, 09:21

Goede morgen?
Sedert gisteren heb ik ineens geen toegang meer op Google chrome.
Een tekst komt tevooschijn Deze webpagina is niet beschikbaar . Ik zou daar iemand laten naar kijken maar heb nog een laptop zodat ik toch nog kon op het net komen . Tot er daar deze morgen hetzelfde voor deed.
Mijn zoon kan goed weg met de pc en heeft verscheidene dingen uitgezocht helaas niets dat werkte.
Hij heeft nu de explorer als standaard gezet zodat ik toch de pc en de laptop kan gebruiken .Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben of weten wat de reden is van het probleem.Mijn zoon denkt dat het misschien bij google chrome zelf gelegen is.
Misschien weet iemand iets meer.
Groetjes en dank Gerarda

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

05 feb 2014, 10:13

Ik zou IE voorlopig standaard laten staan ,tot uw zoon eventueel nog eens poging kan doen.
Zelf ben ik geen voorstander van twee browsers.

Is uw Pc virus en malware vrij?, en ruimt u hem af en toe op met Ccleaner.
Niet dat dit echt de reden is dat Chrome niet werkt, maar een propere Pc is altijd een geruststelling.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

05 feb 2014, 16:37

@gerarda

-IE is nu als standaardprogr. ingesteld, prima.
-Doe hetzelfde voor Win Live Mail als je die gebruikt.
-Check eens of je de laatste versie van Google Chrome in gebruik hebt : 32.0.1700.107 m
Klik in Chrome op de menuknop :
Afbeelding
en klik op "Over Google Chrome".
Nog dezelfde melding gekregen als je Chrome gebruikt ?

-Heb je MBAM (MalwareBytesAntiMalware), na eerst te updaten, al een snelle scan laten doen ? Niet tussen je progr. ? Hier kan je nalezen :
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... 99#4023999

-Laat AdwCleaner eens scannen/verwijderen.
http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=175266

Daarna de prullenbak legen.

:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

06 feb 2014, 04:31

Pcekspeer dank voor uw hulp. Mijn zoon zal uw voorstel bewerken maar ik weet niet juist wanneer hij hij kan komen.

hartelijk dank voor uw hulp . Ik zal u zeker op de hoogte brengen

groetjes gerarda

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

09 feb 2014, 08:16

gerarda schreef:Pcekspeer dank voor uw hulp. Mijn zoon zal uw voorstel bewerken maar ik weet niet juist wanneer hij hij kan komen.

hartelijk dank voor uw hulp . Ik zal u zeker op de hoogte brengen

groetjes gerarda


pcekspeer, hierbij wil ik u melden dat het probleem opgelost is. er was nog een opstakel . dat mijn harde schijf vol was maar vermits er twee in de pc zitten heeft mijn zoon dat ook verandert.

groetjes en noch maals bedankt.

gerarda