Belgacom cloud

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

17 apr 2014, 22:38

Bij inloggen op IPad van Belgacom cloud moet men een E mail adres en wachtwoord in geven. Welk wachtwoord moet dat zijn , niets lukt

hjb
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
Locatie: o.vl.

18 apr 2014, 01:48

eerst bij Belgacom een e-service account aanmaken, dan een cloud-account...

hier wordt alles uitgelegd:

http://www.belgacom.be/nl/id_t_personal ... dCX0Alg#a5
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

18 apr 2014, 12:52

Dag hjb
Heb belgacom cloud gedownload ,maar bij het aanmelden vragen ze een E mail adres en paswoord. welk paswoord is dat .ik vul mijn E services adres en paswoord in maar het word geweigerd.welk adres en paswoord dient men te gebruiken .heb al een ander paswoord gevraagd maar er gebeurt niets .wat moet er gebeuren .en het is van het zelfde op mijn Ipad .word er stillekens een beetje moe van .bij navraag aan belgacom zeggen ze naar E services gaan en de richtlijnen volgen , maar daar geraakt je ook niet ver .het komt op het zelfde punt uit namelijk het aanmelden .

spelertje

hjb
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
Locatie: o.vl.

18 apr 2014, 13:08

ik herhaal wat ik eerder schreef: éérst een account aanmaken voor uw e-services. begin daar dus mee. lees het op uw gemak door, ik kan het zelf niet beter verwoorden hoor:

http://support.nl.belgacom.be/app/answe ... _id/14642/
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

18 apr 2014, 13:36

hjb, E-services account heeft spelertje zo te zien al.........
spelertje schreef:.........ik vul mijn E services adres en paswoord in maar het word geweigerd..........
Wat waarschijnlijk nog niet gebeurd is, dat is via e-services een cloud-account activeren......
En zolang dat niet gebeurt zal het inloggen telkens éénmaal méér foert zeggen dan het aantal keer dat men probeert.

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

18 apr 2014, 13:58

Ik denk dat Spelertje het mailadres en paswoord invult van zijn mail account.
Het paswoord voor e services is niet altijd hetzelfde.
De redenering van Hjb is juist. Heeft spelertje wel een eservices account?

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

18 apr 2014, 14:15

Hallo
Ik heb al enige tijd een E services account want ik kijk ook dikwijls naar tv overal .het probleem is als ik belgacom cloud open ik een E mailadres en wachtwoord moet ingeven en aan melden .dan komt het antwoord dat of wel het een of het ander niet klopt en moet ik een ander paswoord aanvragen , maar daar krijg ik ook geen respons op .een ander paswoord van mijn E mail adres werkt ook niet .

de groeten
spelertje

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

18 apr 2014, 14:30

Ik denk dat u zich moet aanmelden met de Apple ID

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

18 apr 2014, 15:22

Hallo , hier ben ik nog een keer .met Apple ID gaat het ook niet .Ben even op de belgacom forum geweest .blijkbaar ben ik niet de enige met dat probleem .uit deze vragen en antwoorden ga ik er van uit dat de belgacom cloud nog niet op punt staat .blijven proberen is de boodschap tot vervelens toe.

dag
spelertje

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

18 apr 2014, 15:31

U kan op uw pad ook de gewone cloud nemen. Weliswaar maar 5 Gb, maar het is toch al een oefening met wat ge ermee kunt doen.

hjb
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
Locatie: o.vl.

18 apr 2014, 16:39

of google-drive...

maar is dit wel allemaal al gebeurd:

AfbeeldingAfbeelding

kunt u on-line uw facturen raadplegen, bijvoorbeeld?
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender

lena
Lid geworden op: 07 mei 2008, 11:05

18 apr 2014, 18:54

Hallo spelertje,

zo heb ik dat gedaan:
eerst inloggen bij e-services
onder mijn producten op Belgacom cloud 10GB klikken
dan zie je een blauwe balk met ( mijn Belgacom cloud creëren) op klikken
je account wordt automatisch aangemaakt en enkele minuten later krijg je een e-mail van Belgacom met uitleg hoe Belgacom cloud werkt en met een tijdelijk wachtwoord en dat wachtwoord moet je veranderen in een eigen uitgevonden wachtwoord na je de eerst keer hebt aangemeld.
Als je die e-mail van Belgacom afprint heb je de uitleg bij de hand van hoe je je moet aanmelden bij Belgacom cloud

Veel succes, lena

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

19 apr 2014, 15:04

Hallo Lena
Heb uw uitleg gevolgd , maar dan kom ik op het moment creeer uw belgacom cloud account in enkele stappen enzo voort , daar onder staat een blokje ¨ open dit antwoord ¨ en als ik daar op klik kom ik terug bij mijn producten en kan ik her beginnen met geen resultaat

spelertje

lena
Lid geworden op: 07 mei 2008, 11:05

19 apr 2014, 16:12

Hallo spelertje,

je moet enkel op die balk klikken waarop staat : creëer je account en dan wordt er automatisch een account gemaakt.
Je krijgt dan enkele minuten later een e-mail van Belgacom met een paswoord en dat heb je nodig om in te loggen bij Belgacom cloud.

Veel succes lena

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

20 apr 2014, 12:34

Hallo Lena
Op de tekst met creeer een belgacom cloud account kan je niet klikken , wel op het blokje er onder ¨open dit antwoord ¨.maar ik heb al belgacom cloud gedownload en als ik wil inloggen is mijn paswoord niet juist , dan klik ik op paswoord vergeten en moet mijn E mail adres verzenden voor een nieuw paswoord aan te maken maar dat werkt ook niet .zit nog altijd te wachten op een E mail met nieuw paswoord .ik denk toch dat iets niet in orde is .

de groeten

spelertje