Belgacom cloud

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

20 apr 2014, 15:03

spelertje schreef:..........maar ik heb al belgacom cloud gedownload en als ik wil inloggen is mijn paswoord niet juist ,
spelertje, je kunt diene app 85 keren downloaden, maar zolang het niet GEACTIVEERD is, zal het blijven foert zeggen.

Charlie Maru schreef: Wat waarschijnlijk nog niet gebeurd is, dat is via e-services een cloud-account activeren......
En zolang dat niet gebeurt zal het inloggen telkens éénmaal méér foert zeggen dan het aantal keer dat men probeert.

lena
Lid geworden op: 07 mei 2008, 11:05

21 apr 2014, 08:23

Hallo,
je zegt : ik heb al een Belgacom cloud gedownload.
Heb je dan ook al een account bij Belgacom cloud en heb je van Belgacom een e-mail ontvangen met een wachtwoord ?
Alleen met dat wachtwoord dat je van Belgacom met die e-mail krijgt na het aanmaken van die account kan je inloggen.

Veelsucces, lena

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

21 apr 2014, 10:18

Hallo
Ik denk dat ik de download van belgacom ga verwijderen en eens terug van nul herbeginnen en kijken hoe het dan loopt . anders ne keer belgacom om hulp vragen maar daar vewacht ik echt niet veel van .

bedankt voor de reacties aan iedereen .

spelertje

hjb
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
Locatie: o.vl.

21 apr 2014, 11:22

kunt u uw facturen on-line inzien? zo ja, dan zijn uw e-services al ok...
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

21 apr 2014, 14:33

Hallo hjb
Ik denk dat u wel gelijk zult hebben , ik kan inderdaad enkel mijn verbruik zien en als ik verder ga kom ik op een blad waar op staat dat ik geen toegang heb tot de oneline dienst die ik wil bereiken .om een applicatie toe te voegen moet u klant zijn bij belgacom e services .nochtans heb ik een e services account .raar maar waar .zijn er dan verschillende e services , van skynet van belgacom en van proximus misschien .

groeten

spelertje

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

21 apr 2014, 16:37

spelertje,

neen één account voor Belgacom en Proximus, maar u moet wel een extra account aanmaken voor Belgacom Cloud, u doet dat via de e-services u schrijft u in en ontvang een email met een code om u voor de eerste maal in te loggen bij Belgacom Cloud, waarna u de code naar believen kunt aanpassen.
Hier lezen:
http://support.nl.belgacom.be/app/answe ... a_id/16153
en zo ziet Belgacom Cloud er uit:
Afbeelding

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

25 apr 2014, 14:41

Hallo Sony
Account van Belgacom en Proximus samen gevoegd .De zelfde resultaten
Geen verandering

Spelertje

hjb
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
Locatie: o.vl.

25 apr 2014, 15:34

wie is eigenlijk uw internet-provider? is dat wel belgacom? zo ja, dan heeft u van hen toch een email-adres gekregen?
heeft u dus al dan niet al een belgacom-email-adres?
want daar stuurt belgacom dus de nodige gegevens naartoe.
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

25 apr 2014, 15:57

Hallo hjb
Ik heb al een internet aansluiting van einde 2001 en zo ook een E mail adres .ik heb ook tv overal op mijn pc , allemaal geen probleem en ook belgacom tv .maar blijkbaar is er iets dat niet klopt als ik wil cloud account creeren en mijn belgacom ft nazien , ik kan nu wel mijn proximus ft bekijken maar als ik op de ft van belgacom wil bekijken komt er een blad op met toegang geweigerd.zal eens een belgacom winkel moeten bezoeken denk ik .

groetjes

spelertje

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

25 apr 2014, 20:30

spelertje,

hebt u bij Belgacom een account beginnende met als login uw email adres en vervolgens een zelf gekozen code ?
Proximus gaat over GSM !

Eerst wat uitleg:
http://support.nl.belgacom.be/app/answe ... _id/14642/
Probeer nu eens hier een account aan te maken via inschrijven u hebt wel uw laatste factuur nodig voor uw klanten nummer:
https://admit.belgacom.be/eshop/nl/id_a ... admit.html?

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

jean55
Lid geworden op: 26 aug 2011, 10:21
Locatie: De mooie Voorkempen

12 mei 2014, 00:16

Spelertje is het U nu al gelukt ?

Ik ga het een van de dagen ook activeren . Ik heb gelezen dat het op
javascript werkt . Misschien zit daar uw probleem .
Ik probeer alle dagen een zonnetje te zijn , maar ??

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

24 mei 2014, 14:51

Hallo

Eindelijk gelukt belgacom cloud aan te maken .Na inlichtingen van de 0800 lijn te hebben ontvangen , naar de belgacom shop geweest .daar hebben ze wat geactiveert.de dag erop geprobeert en terug het zelfde.dan terug gebeld met de 0800 lijn en daar wist ene dame me te vertellen dat ik moest een activatiecode ingeven .deze stond op mijn factuur van belgacom en alles is opgelost na weken vragen en bellen , eindelijk belgacom cloud .en ook kan ik nu mijn facturen oneline bekijken .het is maar dat ge het weet .bedankt aan allen die gebrobeert hebben me te helpen .
spelertje

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

24 mei 2014, 19:18

@spelertje

Vanaf 17 april werk je al aan een oplossing.
Dankzij de gedegen kennis die aanwezig is bij Belgacom, ben je er uiteindelijk toch in geslaagd, om je facturen online te kunnen bekijken.
Het heeft dan wel iets langer geduurd dan te verwachten, namelijk tot 24 mei.
Gelukkig nog ditzelfde jaar.:lol:
Nog suc6 verder hé.
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

jean55
Lid geworden op: 26 aug 2011, 10:21
Locatie: De mooie Voorkempen

25 mei 2014, 07:42

Spelertje ben blij dat het je gelukt is . Ik heb het gisteren ook
geïnstalleerd en terug verwijderd . Hele namiddag mee bezig
geweest . Ik kon mijn foto's erin zetten , maar niet bekijken .
Nadien lukte het wel , hoe is een ? , maar mappen kan je niet
maken . De foto's komen er los in te staan . Zoek dan in 4000
foto's maar eens een foto . Zij nemen ook uw volledige pc over .
Tot het laatste weten zij wat erin staat ? Als U het verder gebruikt
best uit de opstart zetten .het gebruikt veel geheugen en dringt zich
bij de opstart naar voren .
Heb ook naar Belgacom gebeld , het word er al zoals bij Telenet .
U kan iets vragen , maar zij kennen hun eigen producten niet
meer .

Verleden week had ik gelezen dat je internet overal moest
hebben daarom had ik gewacht tot gisteren . Nu hebben zij bij
iedereen hun contract veranderd plus een meer prijs . Waar velen
niet om vragen .

Mijn besluit triestige aanbieding , zal bij velen problemen geven .
Heb het hun ook gemaild en zelfs gevraagd mijn account van de cluod
te verwijderen want dat kan je ook niet zelf . De aplicatie kan je wel
verwijderen .
Ik probeer alle dagen een zonnetje te zijn , maar ??

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

25 mei 2014, 12:58

Dag Jean 55
Ben akkoord met wat u zegt over product kennis , toen ik de eerste keer belde had de persoon nog nooit gehoord van belgacom cloud , ze vroeg me zelfs of dit wel van belgacom was , dan naar de winkel en daar wat geactiveerd, het zou de dag erop in orde zijn , niets van waar tot ik nog eens gebeld heb en deze zei van mijn factuur te raadplegen , ik denk dat er daar veel zitten die niet op de hoogte zijn .ik zie in de winkel dat er regelmatig andere personen zijn , maar ja die mensen kunnen er ook niets aan doen, ik hoor dat het bij de andere operator telenet ook een beetje van dat is ,wat kunnen we er aan doen hé.
groeten
spelertje