verwijderen bepaalde webadressen onmogelijk.

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

joerky
Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
Locatie: Peutie

01 jun 2014, 22:39

Hallo,
Als ik naar de "Geschiedenis" ga van mijn eerder ingetypte websites, kan ik er sommige (die niet meer nodig zijn) niet verwijderen door op het rode kruis te klikken. Ik kan ze wel verwijderen, wanneer ik ze aanklik, zodat ze in de balk verschijnen, ze in de balk "blauw" maak en dan via de rechter muisklik op "verwijderen" klik. Wat is hier aan de hand ?

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

02 jun 2014, 01:05

@joer

Hoe doe je dat : websites uit Geschiedenis verwijderen ?

Met de browser IE klik je rechtsboven op het sterretje ?
Afbeelding
Dan opent zich Geschiedenis.
Iedere site die je daaruit wilt verwijderen : RECHTSklik erop en klik op VERWIJDEREN.

:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

joerky
Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
Locatie: Peutie

03 jun 2014, 16:56

Beste pcekspeer,
Hoe ik bepaalde websites verwijder ? Als je in de adresbalk linksboven op het zwarte driehoekje gaat staan en open klikt, krijg je de geschiedenis en de favorieten. Als je dan op de pijl naar beneden van het geschiedenisvak gaat staan en klikt, zie je de ganse geschiedenislijst. Als je op een bepaalde site staat en blauw maakt, staat daar rechtsachter een rood kruis. Daar drukte ik steeds op, ..... en de site verdween. Tot enkele dagen geleden. Er verdween niks. PC heropgestart en dan ging het "occasioneel" wel, maar nog niet van harte. Dan weer niet, dan weer wel. Vandaar mijn vraag.

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

03 jun 2014, 18:05

joerky,

dat is op dat ogenblik geen geschiedenis maar de site is open in een van de tabbladen en ofwel hebt u twee linkerkanten ofwel staat het zwarte driehoekje rechts.


Sony
I Afbeelding SeniorenNet

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

04 jun 2014, 11:13

@joer

Als je op dat pijltje in de adresbalk gaat staan met de muispijl, krijg je dit te zien :
Afbeelding
Klik je op het pijltje krijg je een uitvouwvenster met de aanvullingen van websites die je reeds eerder bezocht en waaruit je kan kiezen.
Is opgesplitst in Geschiedenis en Favorieten. Die beschikken ook weer over een pijltje om uit te breiden.
Wil je uit deze lijsten een webadres verwijderen zodat dit verdwijnt uit de lijsten ?
Druk gelijktijdig op de toetsen CTRL en de letter H (CTRL+H).
RECHTSklik op het bepaalde webadres en klik op Verwijderen.

Je kan ook een en andere perfect naar voorkeur instellen in IE.
Klik op EXTRA - Internetopties - Inhoud - Instellingen bij Aut.Aanvullen.

Afbeelding

:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

pinokkio
Lid geworden op: 12 nov 2005, 15:38
Locatie: temse

06 jun 2014, 12:15

na chrash nieuwe comp met WD 8.1 doch kan niet vinden hoe maildressen in een lijst te stockeren.Met alle vorige systemen nooit proleem dochWD 8.1 is me stresssyteem.

:x :x :cry: :cry:

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

06 jun 2014, 23:17

@pino

Je stelt je vraag in het onderwerp van iemand anders hé...:lol:
Welk mailprogr. ?
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

joerky
Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
Locatie: Peutie

11 jun 2014, 22:16

Sony en pcekspeer,
Bedankt voor jullie antwoord. Je zult misschien zeggen : joerky antwoordt nog eens, ...... na een week. Wel, dit is de uitleg : heb mijn laptop binnen gedaan voor een back-upje, updateje,...... zeg maar, een onderhoud-opkuis. Ik kreeg hem pas vandaag terug. Vandaar. Bedankt nogmaals. Groetjes Joerky.