Ongevraagde zoekbalk (zoals : ctrl+f)

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

sjieliep
Lid geworden op: 02 jun 2014, 06:56

06 jun 2014, 12:37

Ik heb reeds een tijdje het probleem dat wanneer ik iets wil beginnen typen in een internetomgeving (facebook, twitter,....) dit steeds blokkeert doordat er dan een zoekbalk ongevraagd te voorschijn komt. Dit is dezelfde balk als Ctrl+f . Hoe kan ik dit verhelpen, want dit is een balk die ik nergens kan instellen dus kan ik die ook niet op de klassieke manier weg doen. En weet er ook iemand de oorzaak ? 'K heb gezien dat er op een Hollands forum ook iemand dat probleem had maar heb daar geen oplossing gevonden. thx

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

06 jun 2014, 21:21

@sjie

CTRL+F is hetzelfde als klikken in de browser IE op "Bewerken" en vervolgens op "Op deze pagina zoeken". Je kan dan in het zoekvakje een woord of zin typen, die dan door de browser wordt uitgelicht in de webpagina, zodat je er niet moet achter zoeken.
Afbeelding

Je klikt op het kruisje, de balk verdwijnt en keert pas terug als je hem zelf terug oproept.
Niet ?
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

sjieliep
Lid geworden op: 02 jun 2014, 06:56

07 jun 2014, 06:59

Dank voor je reactie, maar dat is het hem nu net, die balk komt ongevraagd van zodra ik begin te typen, de boel blokkeert dan. Ik moet dan eerst een letter in dat vak zoeken typen voor ik verder kan tijpen waar ik bezig was, doe ik die balk weg met het kruis, is die er terug van zodra ik begin te typen.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

07 jun 2014, 12:51

Hatsjie

Duidelijk dus dat IE niet correct reageert. Je gebruikt geen onderschrift bij je bericht dus we weten niets over je pc. Gebruik je Win7 dan hoort IE11 geïnstalleerd te zijn, is dat zo ?
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... derschrift
Wat je altijd kan doen is IE opnieuw instellen, hiervoor is er een Microsoft-fixit-50195 uitgebracht :
http://support.microsoft.com/kb/923737/nl
Klik op "het mannetje" en gewoon de stappen volgen.
Lost dit het probleempje op ?
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/