google reageert niet.

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

joerky
Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
Locatie: Peutie

15 jun 2014, 18:25

Hallo,
Mijn laptop is binnen geweest voor opkuis, update, back-up, ..... Als ik nu op internet ga en Google selecteer uit "het lijstje van het sterretje rechts boven (favorieten, feeds, .....)", krijg ik in het blauwe balkje links : about:blank. In het witte tabblaadje, rechts daarvan komt : lege pagina. Als ik - bij wijze van magie - dan toch Google te pakken krijg en een zoekwoord intyp, blijft het blauwe draaicirkeltje draaien en draaien, maar er komt niks. Is er iets mis met Google of is er een bepaalde instelling veranderd geweest door de "reparateur" en eventueel vergeten terug te zetten in de oorspronkelijke stand. Dit is wel vervelend. Groetjes, Joerky.
Laptop-eigenschappen.
Windows 7 prof;
Laptop HP Probook 4720s;
Processor : Intel®Core™ i3 CPU;
M380@2,53GHz 2,53GHz;
Geïnstall. Geheugen (RAM) : 3 GB;
64-bitsbesturingssysteem.

joerky
Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
Locatie: Peutie

15 jun 2014, 20:18

Iceman 1718,
Wel, die reparateur heeft gewoon gezegd dat hij de laptop nagekeken en "opgekuist" heeft en dat hij de externe schijf (My Password van WD) die ik bij hem gekocht had enige tijd terug en ook meegegeven had, ook gecontroleerd heeft. Hij zei ook, dat hij bepaalde instellingen gewijzigd had om aan de laptop te kunnen werken, maar na het werk alles terug geplaatst had. Ik twijfel ook aan het feit of ik bij hem nog zou gaan, maar ja, ... naar wie moet ge gaan ?
Laptop-eigenschappen.
Windows 7 prof;
Laptop HP Probook 4720s;
Processor : Intel®Core™ i3 CPU;
M380@2,53GHz 2,53GHz;
Geïnstall. Geheugen (RAM) : 3 GB;
64-bitsbesturingssysteem.

joerky
Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
Locatie: Peutie

15 jun 2014, 20:22

Iceman 1718,
Oh ja, wat je voorstelde heb ik ook gedaan, maar ik heb al een startpagina en dat is niet google.be. Dus als ik google.be intyp, ben ik mijn favoriete startpagina kwijt. Dus heb ik dat zo gelaten.