vreemde pagina

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

10 aug 2014, 18:23

beste, ik weet niet of mijn vraag hier goed staat , namelijk , als ik op tv overal kijk komt er plots een nieuwe pagina er bovenop met vermelding : herstel van Windows 8 pc's Microsoft Partner, download windows 8 repair tool. komt dat van belgacom of is het gewoon spam .zijn er nog mensen die dat krijgen ?

groeten

spelertje

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

10 aug 2014, 18:49

dat zal een popup zijn denkelijk
soms wordt dat gestopt door de popupstopper van de browser die je gebruikt , maar soms niet
soms kan het ook zijn dat er al vuiligheid op de comp bevind , en dat trekt dan ook dergelijke popups aan



ps.
spam is reklame mailberichten

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

11 aug 2014, 11:12

Dag Verhaegen
Kan men daar iets aan doen aan die popups?
Dank voor uw antwoord
Spelertje

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

11 aug 2014, 13:08

soms wél
maar soms werkt een te strenge blokkkade ervan ook averechts
bv. als men ergens op klikt , men normaal een popupvenster krijgt om iets in te vullen of dergelijks , het niet verschijnt
of dat het filmpje niet afspeelt

de regel is eigenlijk , als men maar sporadisch eens een keer een popup krijgt men dit gewoon wegklikt
als het frequent gebeurt is het soms dat er al onzuiverheden op de pc of browser bevinden , of dat men op een slechte site zit
dan moet men de pc eens scannen op slechte .....

een popupstopper is iets mooi's , maar kan dus ook soms goede dingens blokkeren ook

hjb
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
Locatie: o.vl.

11 aug 2014, 13:53

"download windows 8 repair tool"

dat lijkt eerder op iets dat de boel kapot maakt ipv te repareren...
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender