vraagje over google chrome

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

heibis
Lid geworden op: 09 jul 2009, 10:51
Locatie: Bredene

26 sep 2014, 14:23

beste iedereen,
na talrijke problemen ,heeft de technieker "google crome " als server geplaatst.
ik ben daar niet helemaal tevreden over.Telkens via google-crome naar google(als het lukt) en dan klikken om e-mails-favorieten en/of facebook te bekijken.
Bij het bekijken van mijn e-mail kom ik steeds terecht in verwijderd in plaatsvan "postvak in ".Hoe is dit te verhelpen???Technieker laat niks meer van hem horen .Beste dank voor uw gewaardeerde hulp.
Heibis
vrienschap maakt deel uit van de diepste waarden van het leven.

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

26 sep 2014, 19:57

heibis,

laat eerst al eens weten welke computer u gebruikt merk en type, welke Windows staat daar op ?
Google Chrome is geen server maar een Internet browser zoals "Ineternet Explorer" van M$.
Als u Google Crome gebruikt, hoe komt het dan dat u nog naar Google moet gaan ?

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

heibis
Lid geworden op: 09 jul 2009, 10:51
Locatie: Bredene

26 sep 2014, 22:57

beste,
inderdaad ik bedoelde google crome als browser, sorry.Dit moet ik aanklikken , volgens de technieker, dan kom ik in een bladwijzer terecht met vooraan "google".klikik daarop dan verschijnt "Google" en dan pas kan ik of facebook , of outlook-com-demtri ,voor mijn e-mail bekijken.Telkens kom ik dan in "verwijderde" terecht,en de moet dan postvak in aanklikken .Mog al omslachtig naar mijn gevoel en niet zo effectief dacht ik.Ik werk met windows 7. Meermaals moet ik opnieuw opstarten want ik krijg dan de melding : kan geen verbinding maken met proxytunnel- deze webpagina is niet beschikbaar-wachten op proxytunnel.
Ik sta hier voor een raadsel , waar ik mij niet uit kan verhelpen.Graag en van harte uw wel willende hulp.
Beste dank
vrienschap maakt deel uit van de diepste waarden van het leven.

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

27 sep 2014, 10:48

heibis,

hoe komt dat u proxytunnel gebruikt ?
De "technieker" was dat iemand van Belgacom of Telenet ?
Klik start -> Configuratiescherm -> Netwerk en Internet -> Tabblad Verbindingen -> Knop Lan instellingen -> vinkje zetten bij "Instellingen automatisch detecteren" op ok klikken -> op toepassen klikken.
Computer starten
Laat weten of er verbetering is.
Download Adwcleaner
https://toolslib.net/downloads/finish/1/
laten scannen en daarna laten verwijderen.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

heibis
Lid geworden op: 09 jul 2009, 10:51
Locatie: Bredene

27 sep 2014, 12:52

beste Sony, ik heb uw instructie opgevolgd.via congifuratiescherm vind ik "netwerk en Internet niet. dan internet opties aangeklikt; nieuwtablad met "eigenschappen v.internet.klik op Lan-instellingen en vink instellingen aut.dedeteren aan + ok.ttoepassen heb ik niet gevonden .Dan dowloadds adwcleaner Toolslib.3.3.1.0... gedowload. kreeg geen teken wanneer dawload zou eindigen ? Weet niet hoe dit te scannen en eventueel te verwijderen .
Bij het opstarten van mijn pc, via google-crome kom ik in bladwijzer google terecht waar ik eerst google moet aanklikken en bij het verschijnen van Google dan pas outlook kan aanklikken om het bekijken van e-mails. Echter kom ik nog steds terecht in "verwijderd in plaats van postvak in .
vrienschap maakt deel uit van de diepste waarden van het leven.

heibis
Lid geworden op: 09 jul 2009, 10:51
Locatie: Bredene

27 sep 2014, 13:07

beste Sony, ik heb uw instructies gevolgd : op congiguratie zie ik niet netwerk en internet , dan maar internet opties, nieuw tablad met eigenschappen , klik op verbindingen en klik op Lan instellingen waar ik een vinkje plaats opinstellingen aut.decteren + ok -toepassen en ok haeb ik niet gevonden .Dan dawload: adw.cleaner.3.3.1.0.... gedawload, maar kreeg geen bevestiging dat het was gebeurd ?.Pc afgesloten en opnieuw gestart. Via google-chrome terug in andere bladwijzer waar ik google moet aanklikken en bij het verschijnen van google dan pas outlook kan aanklikken of facebook. In outlook kom ik eerst in "verwijderen "terecht en moet dan postvak aanklikken om e-mails te kunnen bekijken .
Ik weet het echt niet meer, sorry. Misschien heb ik dit epistel al door gestuurd , naar de stres speelt mij parten ,sorry.Hartlelijke dank voor uw welwillende medewerking en ik hoop dat uw daar wat klaarheid in zult kunnen schappen; beste dan k.
vrienschap maakt deel uit van de diepste waarden van het leven.

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

27 sep 2014, 14:22

heibis,

staat adwcleaner in de map downloads ?
ls u dat ziet staan, dubbelklikken om Adwcleaner te starten Afbeelding
Dan op scannen klikken en daarna op verwijderen, na het herstarten van de computer de log hier op het forum plaatsen.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

heibis
Lid geworden op: 09 jul 2009, 10:51
Locatie: Bredene

28 sep 2014, 11:52

# AdwCleaner v3.310 - Rapport aangemaakt 28/09/2014 op 11:43:42
# Laatste Update 12/09/2014 door Xplode
# Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)
# Gebruikersnaam : Triphon - TRIPHON-PC
# Gestart vanuit : C:\Users\Triphon\Downloads\adwcleaner_3.310.exe
# Optie : Verwijderen

***** [ Services ] *****
Beste Sony , na alle pogingen kreeg ik inderdaad boven getoond bericht op mijn scherm.Hopelijk heb ik alle goed gedaan ,maar nog steeds , bij het aanklikken van googlecrome komen kom ik eerst in "verwijderen terecht en moet dan postvak inklinken op e-mails te bekijken .Van harte bedankt en hopelijk is mijn ellende voorbij.
vrienschap maakt deel uit van de diepste waarden van het leven.

heibis
Lid geworden op: 09 jul 2009, 10:51
Locatie: Bredene

28 sep 2014, 12:09

Beste Sony , ik kreeg inderdaad het door u getoonde afbeelding van adw-cleaner op mijn pc.,heb het gescand en dan verwijderd.maar alleporoblemen zijn ,spijtig genoeg, niet opgelost.Sorry ,voor mijn aandringen .
Tocht beste dank.
Wat kan ik verder doen ????
vrienschap maakt deel uit van de diepste waarden van het leven.

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

28 sep 2014, 19:16

heibis,
bij het aanklikken van googlecrome komen kom ik eerst in "verwijderen terecht en moet dan postvak inklinken op e-mails te bekijken
Gebruikt u Gmail als email programma ?
Want Google Chrome is een internet browser en heeft niet diect iets te maken met email.

In Gmail kunt u dit toepassen: (Best alle filters verwijderen dan blijven de ingekomen berichten in de post map IN staan).
Bestaande filters bewerken of verwijderen
Open Gmail.
Klik rechtsboven op het tandwiel.
Selecteer Instellingen.
Klik op het tabblad Filters.
Zoek het filter dat je wilt wijzigen en klik op bewerken, of klik op verwijderen om het filter te verwijderen.
Als je het filter bewerkt, geef je de nieuwe filtercriteria in de juiste velden op en klik je op Doorgaan.
Werk de acties bij en klik op de knop Filter bijwerken.
Sony
I Afbeelding SeniorenNet

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

28 sep 2014, 23:26

@heibis

--Stel Internet Explorer (=IE) in als standaard browser, doe je simpel zo :
Open Internet Explorer - klik op Extra - Klik op Internetopties en klik bovenaan op "Programma's".
Klik op "Als standaard instellen".
Afbeelding

Klik beneden op Toepassen en klik op OK.

--Ga nu met IE naar Outlook.com en meldt je daar aan, lukt dat zonder problemen ?
--Naar Facebook gaan met de browser IE lukt ook zonder problemen ?
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/