Er staat een rood kruis door en toch....

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

Wilsophie
Lid geworden op: 09 mei 2013, 15:24

04 jan 2015, 15:09

Vandaag word ik geconfronteerd met aldoor een rood kruis door die twee schermpjes rechts.
Normaal betekent dat geen internet verbinding, dus een paar maal opgestart ook in veilige modus en toen toch maar internet sites geopend en tot mijn verbazing was er dus wel verbinding.

Ik heb diagnose en herstel gedaan, maar het kruis gaat niet weg. Iemand idee hoe dit ineens kan komen?

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

04 jan 2015, 18:42

zet eens een screenshot van het gebied waarin dat rood kruis staat

zet uw muisaanwijzer eens op dat rood kruis (niet klikken)
wat verteld de laptop dan ?

is het niet de " lan " aansluiting waar dat rood kruis doorstaat ?

Wilsophie
Lid geworden op: 09 mei 2013, 15:24

04 jan 2015, 19:36

Als ik er op sta zonder te klikken zegt hij niets, en dat was nooit zo. En als ik Gadwin screen of Gyazo wil nemen om te screenen zeggen beiden.
Het item waarnaar deze snelkoppeling verwijst is gewijzigd of verplaatst waardoor deze snelkoppeling niet goe meer werk, Wilt u deze snelkoppeling verwijderen. Maar ik heb wel gewoon internet.
Vroeger stond er idd wel eens zo een icoontje en was het een lan aansluiting. Ik weet dus even niet hoe ik een printscreen moet maken.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

04 jan 2015, 19:45

zal inderdaad een oude icoon van de lan zijn denkelijk

ik heb de handleiding even opgeduikeld op mijn sennet ruimte
http://moderators.seniorennet.be/Handle ... sennet.pdf

Wilsophie
Lid geworden op: 09 mei 2013, 15:24

04 jan 2015, 20:13

Ja dat denk ik ook. Verder doet internet het wel goed. Het zal wel weer verdwijnen. Die Gadwin, heb ik opnieuw geinstalleerd. Als je op dat icoon gaat staan komt er een wit vlak zonder tekst. Ik kijk het wel even aan soms gaat dat vanzelf weer weg.

Wilsophie
Lid geworden op: 09 mei 2013, 15:24

05 jan 2015, 10:13

Het is akkoord hoor, alles weer goed. Geen idee wat het was.