draadloos netwerk

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

10 feb 2015, 13:28

Wel, u verhuist
De telefoon en ontvangst internet en uw activering voor Digicorder, tv zullen gratis uitgevoerd worden ( omdat dat gebeurt bij hun centrale)

Als u denkt dat u instaat bent om uw wifi enz te installeren, dan is dat zo.
Als zij dat moeten komen doen, dan is er die betaling.

macao
Lid geworden op: 22 jul 2009, 12:16

10 feb 2015, 14:41

Dat versta ik wel maar ze moeten toch altijd komen voor die modem te plaatsen en de telefoon aansluiten en dat is volgens hen gratis ,
Het zou gaan om de wachtwoorden in te geven dat ik 85 € zou moeten betalen daar werd bij gezegd door die dame aan de lijn ik heb dat bij mij zelf gedaan dat is niet moeilijk maar wat word hier mee bedoeld (hoe gaat dat in zijn werk

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

10 feb 2015, 14:47

macao,

Als de router geplaatst is en u start uw computer "ziet" die verschillende Wifi installaties in uw buurt, waaronder ook uw verbinding (router) bij de vorige installatie hebt u een gebruikersnaam (kunnen letters en cijfers zijn) en een wachtwoord gekregen (kunnen letters en cijfers zijn) u klikt op de verbinding die u herkent en geeft deze gegevens in; gebruikersnaam en wachtwoord.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

macao
Lid geworden op: 22 jul 2009, 12:16

10 feb 2015, 16:16

Dag Sony,
Dus wanneer de installateur de modem heeft geplaatst en ik plug mijn router in van mijn vorige adres in ga naar mijn computer zoek het ecoontje van internet dan zou ik mijn internet moeten zien staan maar als ik daar op klik dan vraagt deze toch de key van de router en waarvoor moet ik dan de gebruikersnaam en wachtwoord dat met cijfers en letters gebruiken sorry voor de vele vragen maar ik moet nog veel leren.
Dank bij voor baat.
Macao

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

10 feb 2015, 17:18

macao,

als u de wifi verbinding ziet staan kan het voldoende zijn om de code in te geven (code-wachtwoord), u hebt toch bij de eerdere installatie ook die gegevens moet intypen ?

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

macao
Lid geworden op: 22 jul 2009, 12:16

10 feb 2015, 17:29

Hartelijk bedankt Sony en paullamb voor de hulp,
Groeten Macao

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

10 feb 2015, 17:32

Als ik nu goed lees, dan moet er een nieuwe modem van telenet geplaatst worden.?

Sluit u dan zelf de kabels aan voor Tv , Telefoon en Computer.
U gaat daar een geel boekje bij krijgen en daar staat de keynummer in om wifi te verbinden.