aanmelden bij telenet
-
kenhetniet - Lid geworden op: 31 jan 2005, 21:21
- Locatie: Antwerpen
Met internet explorer kan ik me niet meer aanmelden op "mijn telenet" of "telenet webmail"
Er komt geen vakje voor login en wachtwoord aan de linkerzijde
De juiste bladzijde wordt niet weergegeven op het scherm - krijg dan foutcode html 404- source not available
Met google chrome lukt dat wel
Wat kan hiervan de oorzaak zijn ?
four html 404
Er komt geen vakje voor login en wachtwoord aan de linkerzijde
De juiste bladzijde wordt niet weergegeven op het scherm - krijg dan foutcode html 404- source not available
Met google chrome lukt dat wel
Wat kan hiervan de oorzaak zijn ?
four html 404
Windows 11 home - - 8Gb DDR4 - 64 bits systeem- iintel(r)core ( tm) i5-10400 512 GB
intel(r) optane H10
windows defender - - malwarebytes
intel(r) optane H10
windows defender - - malwarebytes
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
- Locatie: 3530 houthalen limburg
@ken
Ook niet als je typt in het adresvak :
mail.telenet.be
Ook niet als je typt in het adresvak :
mail.telenet.be
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Ik heb het zelfde probleem voor met IE. Ik kan pidpa of niets opvragen. Krijg ook steeds een error en met google chroome heb ik dit probleem niet. Het ambetante is dat als ik een mail krijg in mijn Windowsmail deze automatisch opent in IE. Dus ik geraak geen stap verder. Ik moet een paswoord hebben voor pidpa, ik kan dat via google wel opvragen maar ze sturen dat paswoord door naar windows mail. En ik kan m'n email niet wijzigen omdat ik niet op de site van Pidpa geraak. Zo zijn er nog wel enkele andere sites waar ik niet op kan in IE.
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Prima Vera,
Stel uw Google Chrome eens in als standaard.
Deze zal dan openen ipv internet explorer
Stel uw Google Chrome eens in als standaard.
Deze zal dan openen ipv internet explorer
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
- Locatie: Lommel
Ik kan alleen maar hetzelfde antwoord geven als bij Ken het niet.
Ik werk sinds het ontstaan van internet gebeuren uitsluitend met IE.
Ik kan er alles mee, en geraak er overal mee.
Tot spijt wie het benijdt, maar zowel op een grote als kleine boot, kan er maar EEN kapitein zijn.
Ik werk sinds het ontstaan van internet gebeuren uitsluitend met IE.
Ik kan er alles mee, en geraak er overal mee.
Tot spijt wie het benijdt, maar zowel op een grote als kleine boot, kan er maar EEN kapitein zijn.
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Ga ik proberen Lode, bedankt!lode schreef:Prima Vera,
Stel uw Google Chrome eens in als standaard.
Deze zal dan openen ipv internet explorer
Is ondertussen gewijzigd én het werkt. Bedankt voor de tip lode.
-
kenhetniet - Lid geworden op: 31 jan 2005, 21:21
- Locatie: Antwerpen
Paullamb - standaardinstellingen aangepast - geen resultaat- kan nog steeds niet aanmelden met gebruikersnaam en code-geen vakjes aan de linkerzijde
Pcekspeer - ook niet met dit adres in te geven - blad blijft zwart en opent niet
Lode - met google Chrome inderdaad geen probleem
Ik ga nu eens op een andere pc trachten in te loggen met IE11- straks deel ik het resultaat mee
Op de windows 8.1 met IE 11- geen probleem om in te loggen
Wellicht een probleem met instellingen op deze win 7 met IE 11
Pcekspeer - ook niet met dit adres in te geven - blad blijft zwart en opent niet
Lode - met google Chrome inderdaad geen probleem
Ik ga nu eens op een andere pc trachten in te loggen met IE11- straks deel ik het resultaat mee
Op de windows 8.1 met IE 11- geen probleem om in te loggen
Wellicht een probleem met instellingen op deze win 7 met IE 11
Windows 11 home - - 8Gb DDR4 - 64 bits systeem- iintel(r)core ( tm) i5-10400 512 GB
intel(r) optane H10
windows defender - - malwarebytes
intel(r) optane H10
windows defender - - malwarebytes
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
kenhetniet,
ook niet als ge in IE "extra" "internetopties" tabblad "geavanceerd" eens klikt op "geavanceerde instellingen herstellen" of "opnieuw instellen"
niet vergeten klikken op "toepassen" en "ok"
ook niet als ge in IE "extra" "internetopties" tabblad "geavanceerd" eens klikt op "geavanceerde instellingen herstellen" of "opnieuw instellen"
niet vergeten klikken op "toepassen" en "ok"
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
-
kenhetniet - Lid geworden op: 31 jan 2005, 21:21
- Locatie: Antwerpen
Lode ik zal uw advies eens toepassen
Nu krijg ik telkens volgende melding
HTTP Status 404 - /mijntelenet/login/telenet.be/telenetsupport-app
type Status report
message /mijntelenet/login/telenet.be/telenetsupport-app
description The requested resource (/mijntelenet/login/telenet.be/telenetsupport-app) is not available.
JBoss Web/7.0.13.Final
Lode uitgevoerd wat je voorstelde --geen resultaat- krijg geen vakjes voor in te loggen bij mijn telenete
Nu krijg ik telkens volgende melding
HTTP Status 404 - /mijntelenet/login/telenet.be/telenetsupport-app
type Status report
message /mijntelenet/login/telenet.be/telenetsupport-app
description The requested resource (/mijntelenet/login/telenet.be/telenetsupport-app) is not available.
JBoss Web/7.0.13.Final
Lode uitgevoerd wat je voorstelde --geen resultaat- krijg geen vakjes voor in te loggen bij mijn telenete
Windows 11 home - - 8Gb DDR4 - 64 bits systeem- iintel(r)core ( tm) i5-10400 512 GB
intel(r) optane H10
windows defender - - malwarebytes
intel(r) optane H10
windows defender - - malwarebytes
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
- Locatie: 3530 houthalen limburg
@ken
Deze laatste versie van IE11 ?
Klik op Help en klik op Over Int.Expl.
Ja ?
Mogelijk kan het opnieuw instellen van IE11 een of ander rechtzetten ?
Klik op EXTRA - Internetopties - Geavanc.
Klik op "Opnieuw instellen".
Plaats in het volgend venster ook het vinkje.
Resultaat ?
Deze laatste versie van IE11 ?
Klik op Help en klik op Over Int.Expl.
Ja ?
Mogelijk kan het opnieuw instellen van IE11 een of ander rechtzetten ?
Klik op EXTRA - Internetopties - Geavanc.
Klik op "Opnieuw instellen".
Plaats in het volgend venster ook het vinkje.
Resultaat ?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
kenhetniet - Lid geworden op: 31 jan 2005, 21:21
- Locatie: Antwerpen
Pcekspeer
ja - die versie staat op deze computer
nogmaals uw advies gevolgd --- maar weer geen resultaat
Dit later antwoord is het gevolg van een halve dag zoeken wat de oorzaak kan zijn
Ik kan nu terug op de gebruikelijke manier aanmelden
Na het uitschakelen van de items in " traceerbeveiliging" komt er terug het normale scherm, waar in de twee vakjes staan van gebruikersaccount en wachtwoord. En nu lukt het wel om me op de gebruikelijke manier in te loggen zowel op "mijn telenet"- telenet webmail" enz...
Hebben die items in de "traceerbeveiliging" dan zo'n invloed gehad op de totale beveiliging van internet explorer 11 ? Ik denk het wel na mijn ervaring van deze namiddag.
Op de pc waarop ik me wel kon aanmelden stonden er geen items in "traceerbeveiliging" en zo heb ik voor mij de oplossing kunnen vinden.
ja - die versie staat op deze computer
nogmaals uw advies gevolgd --- maar weer geen resultaat
Dit later antwoord is het gevolg van een halve dag zoeken wat de oorzaak kan zijn
Ik kan nu terug op de gebruikelijke manier aanmelden
Na het uitschakelen van de items in " traceerbeveiliging" komt er terug het normale scherm, waar in de twee vakjes staan van gebruikersaccount en wachtwoord. En nu lukt het wel om me op de gebruikelijke manier in te loggen zowel op "mijn telenet"- telenet webmail" enz...
Hebben die items in de "traceerbeveiliging" dan zo'n invloed gehad op de totale beveiliging van internet explorer 11 ? Ik denk het wel na mijn ervaring van deze namiddag.
Op de pc waarop ik me wel kon aanmelden stonden er geen items in "traceerbeveiliging" en zo heb ik voor mij de oplossing kunnen vinden.
Windows 11 home - - 8Gb DDR4 - 64 bits systeem- iintel(r)core ( tm) i5-10400 512 GB
intel(r) optane H10
windows defender - - malwarebytes
intel(r) optane H10
windows defender - - malwarebytes
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
- Locatie: 3530 houthalen limburg
@ken
Als het met volledig uitgeschakelde Traceerbev. wel lukt om je aan te melden bij Telenet, zou je natuurlijk denken van wel hé. Goed dat je het op die manier hebt aangepakt.
Je kan bij Invoegtoep.beheren altijd 1 voor 1 van die Trac.Beveil. terug inschakelen, om alzo de "dader" te ontdekken ?
Hier staan deze items ingeschakeld en kan zonder problemen inloggen bij Telenet.
Als het met volledig uitgeschakelde Traceerbev. wel lukt om je aan te melden bij Telenet, zou je natuurlijk denken van wel hé. Goed dat je het op die manier hebt aangepakt.
Je kan bij Invoegtoep.beheren altijd 1 voor 1 van die Trac.Beveil. terug inschakelen, om alzo de "dader" te ontdekken ?
Hier staan deze items ingeschakeld en kan zonder problemen inloggen bij Telenet.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
kenhetniet - Lid geworden op: 31 jan 2005, 21:21
- Locatie: Antwerpen
Pcekspeer- dader gevonden
ik heb Fraufofer SITTPL moeten uitschakelen
Al de andere items staan nu nog ingeschakeld
En nu lukt het wel om de juiste schermen van aanmelding te openen.
Dus denk ik -------Ok voor mij.
Alle helpers bedankt voor hun medewerking.
En ik weer iets bijgeleerd en genoteerd in "mijn handleidingen"
ik heb Fraufofer SITTPL moeten uitschakelen
Al de andere items staan nu nog ingeschakeld
En nu lukt het wel om de juiste schermen van aanmelding te openen.
Dus denk ik -------Ok voor mij.
Alle helpers bedankt voor hun medewerking.
En ik weer iets bijgeleerd en genoteerd in "mijn handleidingen"
Windows 11 home - - 8Gb DDR4 - 64 bits systeem- iintel(r)core ( tm) i5-10400 512 GB
intel(r) optane H10
windows defender - - malwarebytes
intel(r) optane H10
windows defender - - malwarebytes