One Drive

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

HERREMANS
Lid geworden op: 22 feb 2004, 20:43
Locatie: Knokke-Heist

24 feb 2015, 19:11

Als ik thuis op mijn computer de one drive open van mijn echtgenote met haar aanmeldingscode dan verschijnt die maar zonder inhoud. Nochtans heeft op haar computer wel degelijk inhoud als zij die op haar computer opent. Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe.
Mens sana in corpore sana

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

24 feb 2015, 19:39

HERREMANS,

is de one drive van uw echtgenote gekoppeld aan one drive cloud (naar toe gaan met een browser --> inloggen), dan moet die ook nog gesynchroniseerd staan met de one drive op haar computer en als u die wilt zien ook met de one drive op uw computer en u moet beschikken over gebruikers naam en paswoord.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

HERREMANS
Lid geworden op: 22 feb 2004, 20:43
Locatie: Knokke-Heist

24 feb 2015, 20:38

Bedankt voor het vlugge antwoord.Ik beschik over de gebruikersnaam en het wachtwoord. Hoe gebeurt de synchronisatie op haar computer en op mijn computer zoals je zegt dat die moet uitgevoerd worden?
Mens sana in corpore sana

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

24 feb 2015, 21:49

Herremans,

Ga hier eens kijken voor uitgebreide uitleg over onedrive
http://windows.microsoft.com/nl-be/wind ... -faq#share
Kan ik me aanmelden met een ander account om te bladeren in een ander exemplaar van OneDrive?

Het is niet mogelijk om in de OneDrive-app tussen accounts te schakelen. Wanneer je je op een pc aanmeldt met je Microsoft-account, word je met dit account automatisch aangemeld bij OneDrive. Het is nog steeds mogelijk om OneDrive-bestanden voor een ander account op te halen door naar de OneDrive-website te gaan.
Ik kan geen voorbeelden geven van one drive omdat ik die verwijderd heb (het synchroniseren vertraagt de opstart van de computer te veel)

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

jean55
Lid geworden op: 26 aug 2011, 10:21
Locatie: De mooie Voorkempen

26 feb 2015, 18:48

Herremans ; Zou het niet simpeler zijn dat uw vrouw de mappen van Ondrive deelt met u . Dan kan je ze via uw mail bekijken via gedeelde .
Ik probeer alle dagen een zonnetje te zijn , maar ??