Internet Explorer OF Google Chrome

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

FLAMINGOGENT
Lid geworden op: 09 apr 2006, 11:31
Locatie: Gent

27 feb 2015, 10:07

Beste,

Daar ik veel moeilijkheden ondervindt - zie mijn andere vraagstellingen - met mijn Mozilla Firefox en Thunderbird en mijn provider TELENET, heeft deze laatste mij aangeraden van eens een andere browser uit te proberen om te zien of dezelfde moeilijkheden zich ook met hen voordoen.

Telenet maakt melding van Internet Explorer OF Google Chrome.

Kan iemand mij melden wat het grote verschil is in gebruik tussen die 2 ?
Welke zou men mij aanraden van de installeren ter vervanging van Mozilla ?

Flamingo 8O
W 10 - 64 bits -Moederbord Gigabyte GA-P55-USB3 ATX - Processor Intel Dual Core i5 - Grafische kaart Asus ENGT220/DI/1GD3 - Firewire Belkin F5U502EA - HDD Western Digtal 320 en 500 Gb - Mozilla Firefox en Thunderbird - Beveiliging AVAST

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

27 feb 2015, 14:14

FLAMINGOGENT,

Internet Exploorer staat reeds op uw computer, als de Windows update op
automatisch staat zou IE11 op uw computer moeten staandie kunt u dus gewoon eens aanklikken en standaard zetten (programma vraagt dat zelf bij het opstarten).
Maar Thunderbird is toch een email programma dat op uw computer staat en niets van doen heeft met een browser ?

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

27 feb 2015, 14:49

@flam

Je haalt verschillende dingen door mekaar. Kijk nog eens terug naar je andere vraag op sennet, en vertel eens hoe de toestand is nadat je hebt teruggezet naar een herstelpunt.
Daarna stel je LiveMail en IE11 in als stand.progr..
Klik op START - Standaardprogr.
Klik bovenaan op :
Afbeelding
De lijst wordt samengesteld, klik op Win Live Mail en klik beneden op Dit progr. als stand. inst. en klik OK.

Doe hetzelfde voor IE11

Zorg ervoor dat je pc-naam vermeld wordt bij de Aanmeldknop in Live Mail.
Afbeelding
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/